Date: 2010-10-31 | Time: 11:23:43

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
2

The next Mrs.Bieber, episode 1

Det var en söndag i mitten utav oktober. Jag var nere på stan för att träffa Lilly(min bästa kompis) och ta en fika.
Mitt huvud var nere i min mobil när jag gick förbi en frisörsalong.
- Oj herregud förlåt! Det var inte mening! Sa en kille och tog upp min mobil som jag hade tappat på marken när jag krokade med han.
Han tittade på min bakgrundsbild som var Justin Bieber. Jag blev lite generad eftersom jag visste att killen jag hade krokat med säkert skulle tycka jag var töntig som gillade Justin Bieber. För det gjorde alla killar.
- Nice, bakgrundsbild. Det är ju jag.
Jag tittade in i killens ögon lika så han tittade in i mina. Det var han! Justin Bieber!
Det kändes som att hela världen stod still. Hans brun vackra ögon såg rakt in i mina.
- Hej! sa jag utan att riktigt tänka på det.
- Tja! Vad heter du?
- Jag heter Hannah Smith. Och du?
- Eh, är du seriös?
- Haha, ja? Nejdå!
- Haha okej. Gick det bra med armen? frågade han.
Jag hade knappt märkt det själv. Men jag stod och höll mig på min arm som att det gjorde ont.
- Ja då, inga problem. Hur gick det med dig?
- Bara bra, får jag lov att bjuda på en dricka eller något?
- Ja varför inte, sa jag och log.
Han sträckte över min mobil till mig och jag smsade Lilly.
Hej kan inte träffas, mår inte så bra. Men vi ses i morgon. Love you!

Justin tog sin hand på min rygg och ledde mig in genom dörren.
- Tack så mycket.
- Varsågod.
Han beställde två stycken läsk och sen gick vi och satte oss vid ett bord lite längre bort.
- Så berätta lite om dig själv, sa han och tog en klunk av sin läsk.
- Jag heter Hannah då som sagt, är 16år och har BieberFever.
- Nice, bor du här i Atlant eller?
- Ja, jag flyttade hit ifrån NewYork för fem år sedan.
- Okej, nice.
Jag la min hand på bordet och tittade han rakt in i ögonen. Jag kunde inte fatta att jag var på en "dejt" med Justin Bieber. Det var helt sjukt!
Utanför fönstret gick det en massa folk som tittade in bara för att kolla. När några personer hade passert kom det en man i kanske 40årsåldern med en kamera i handen och tittade in.
- Å nej, fan! Vi måste här ifrån.
Han tog min hand och vi sprang iväg till bakdörren av cafét.
- Vad är det? frågade jag när vi sprang in till en liten utegård med en massa sopor ifrån några cafér som låg runt omkring.
- Det är papprazi, om dem ser oss två tillsammans, kommer det att stå i alla tidningar, Justin Bieber's nya tjej? En dejt? Och jag orkar inte med sånt nu, har å himla mycket annat nu med my world tour och massa shit.
- Okej, jag förstår. Men jag tror jag måste dra hem nu. Så inte mamma blir orolig.
- Oh right. Men låt mig köra dig hem.
- Men tänk om dem ser dig?
- Nej bilen står där borta, sa han och pekade bort emot ett parkeringshus.
Väl framme vid mitt hus sa vi hej då. Jag hoppade ut ur bilen och gick emot dörren. Plötsligt kände jag hur någon tog tag i min arm och.....

Comments
Written by: Anonym

Orka härma http://bieberstorys.blogg.se :P

2010-11-02 @ 16:43:40 -



Written by: Johanna/Moonlight

Din fanfic verkar bara för bra för att vara sann!:D

2010-12-09 @ 20:21:34 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback