Date: 2011-04-02 | Time: 21:54:39

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My favorite girl 43

Dagen rullade på. Vi bestämde oss för att åka hem till mig. Men när vi kom hem till mig så såg vi något vi inte ville se..


..hela huset var upp och ner. Det låg saker överallt - det hade vart inbrott. Det såg man klart och tydligt.
- Vad fan har hänt här? frågade Justin och kramade om mig.
- INBROTT! ser det ut som.
Jag hade gråten i halsen. Justin pussade mig på kinden. Vi gick bort till köket. Det låg krossat glas på golvet. Jag fick panik när jag fick syn på en kniv med blod på. Justin såg den också och tittade oroligt på mig.
- Vi borde nog ringa polisen, sa jag efter att ha gått igenom huset. Det var i alla fall ingen kvar i huset.
Justin ringde polisen som kom bara några minuter efter samtalet. Vi fick berätta allt vi visste. Mamma och pappa kom hem ifrån jobbet. Polisen sa att det skulle ta ett tag innan vi kunde få bo i huset igen, efter dem var tvungna att leta efter spår. Jag gick fram till mamma och pappa som stod och höll om varandra.
Dem gav mig en kram och tittade ledset på mig.
- Vi har ringt mormor så vi ska bo där. Men det är en bra bit här ifrån. Och skolan börjar ju snart. Du kanske kan bo hos en kompis tills allt är okej igen?
- Hon kan bo hos mig, det är inga problem. Vi ska ju ändå till L.A i morgon, svarade Justin glatt.
Mamma och pappa kollade konstigt på mig. Jag hade inte berättat det för dem, ooops!
- Ja juste de ja. Okej nu ska jag berätta allt. Detta är Justin Bieber min pojkvän(Justin log när jag sa det) och han har bjudet med mig på sin galapremiär av hans film Never Say Never 3D i L.A så vi ska dit i morgon. Ja nu vet ni det.
Mamma och pappa var helt chockade. Jag förstod dem. Det var ganska så mycket på än gången.
- Okej det låter bra, har du pengar också så gumman, så att du klara dig? frågade pappa.
- Jag har ni behöver inte oroa er, svarade Justin och tog pappas hand och skakade den lätt.
Pappa log i mot han. Vi gick upp på mitt rum och jag packade en stor väska. Jag hade inte en aning om hur länge jags kulel stanna hos Justin, så jag packade ner i stort sätt hela min garderob. Justin fick hjälpa mig att bära ner alla min tre stora resväskor. Tur att han är stark, tänkte jag när jag gick ner för trappan.
Vi åkte sedan hem till han. Han började också att packa. Resten av dagen gick till att kolla film. Vårt plan skulle lyfta har ifrån Atlanta i morgon vid halv sju på morgonen.
In L.A

Väl framme i L.A så var det hur coolt som helst. Jag hade aldrig vart där. Det var sjukt annorlunda och väldigt fint. Vi checkade in på vårt otroligt fina hotell, som jag inte ens ville veta vad det hade kostat för jag antar att det var väldigt mycket.  Vi började att göra oss i ordning. Jag hade fått en otroligt fin klänning av Justin jag skulle ha på mig. Den passade mig perfekt.

- Du är hur vacker som helst, sa Justin när jag kom ut ifrån badrummet färdigfixad.

Justin stod och försökte knyta sin fluga men det gick inte så bra för han. Jag gick fram till han för att hjälpa han.

- Tack du med.

Han böjde sig fram efter att jag hade knytit flugan och kysste mig mjukt. Jag log samtidigt vilket gjortde allt lite svårare. Han tog sin hand på mig rygg.

- Vi måste åak dit premiären är nu, sa Justin efter en lång och underbar kyss.
- Okej, men du Justin...

Han tittade allvarligt på mig. Jag riktigt såg hur han fick en klump i magne när mitt röstläge ändrades alldelse för mycket än vad jag hade hoppats på.

- Ja?
- Du behöver inte vara orolig det är inget farligt, men du. Ingen vet ju att vi är tillsammans. Kommer dem inte typ bli galana nu? och du sa ju ingenting när du var hos Ellen tidigare idag. Du bödje ju med en massa Bilebers, eller vad heter dem?
- Beliebers.
- Det var det jag menade, men till arena. Så hur ska vi göra? sa jag lite kaxigt.
- Jag vet inte? jag vill inte krossa alla tjejers hjärta. Men det är ju dig jag vill ha, så jag har ingen aning.
- Gör det som känns bäst.

Jag vilel så gärna att han skulle säga att han skulle berätta det. Men det känds som att han verkligen inte skulle säga att han skulle det.

- Jag tror vi ska hålla det hemligt ett tag till. Jag vill inte göra mina fans ledsna.
- Men du gör mig ledsen.
- Förlåt.

Att han inte ens ändrade sig när han sa att jag blev ledsen, blev jag verkligen ledsen. Vi åkte till premiären i en vit limo. Lyxigt. Det var hur mycket folk som helst och när Justin klev ut ur bilen...

Bra/dålig?

Ledsen för dålig uppdatering, blir bättre nu i veckan:D

Comments
Written by: Anonym

Bra! :D

2011-04-05 @ 02:45:06 -



Written by: Johanna

mer mer :D

2011-04-05 @ 07:39:38 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-05 @ 23:43:00 - URL: http://karinbeatrice.blogg.se/



Written by: Amanda

Mer mer :DD super bra skrivet!

2011-04-06 @ 15:50:02 -



Written by: Cilla

Ja väldigt fint skrivet. Översätt det och skicka till Justin, lite fanmail hinner han ju läsa.

2011-04-20 @ 09:48:05 - URL: http://lassmed-vaxjo.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback