Date: 2011-04-10 | Time: 18:50:04

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
4

My Favorite Girl 46

Den meningen visste jag att jag inte skulle kunna hålla. Min tour började snart. Bella började snart skolan och allt skulle bli som vanligt. Det skulle bli ett helvete. Nej ta det inte på fel sätt. Jag älskar att vara på tour, träffa min fans och bara ha det skoj. Men nu när jag hade träffat Bella var allt annourlunda. Jag var verkligen kär i henne. Mer kär än i vadjag hade vart med Selena. Och det trodde jag aldrig skulle hända.
- Jag vill också att det ska funka mellan oss Justin, det kommer det att göra, jag lovar.
Hon gav mig en lätt puss på kinden. Sen somnade vi båda riktigt skönt...

När jag vaknade nästa morgon så var Bella inte längre jämte mig. Jag hörde att duscha var igång så jag förstod att hon duschade. Jag reste mig upp ur sängen och sträckte på mig. Jag gick bort till fönstret och drog bort gardinen så att jag kunde se ut. Det kryllade med folk på gatan och då slog det mig att jag inte hade en aning om vad klockan var. Jag gick bort till min byxor som låg på golvet och tog upp min Iphone som låg i ena byxfickan. Den var redan kvart i tolv. Jag som skulle på interjuv till Ellen klockan halv ett. Jag borde nog skyndda mig. Jag gick in i badrummet. Just då kom Bella ut ur duschen med en vit handduk runt kroppen. Hennes hår var blött och hon var riktigt sexi.

- Hey Sexi thing.
- Thing? tack för den, sa hon och skrattade.

Jag gick fram till henne och kysste henne. Jag blev blöt på kinden av hennes hår. Hennes hår luktade ljuvligt.

- Tacl för igår förresten, sa hon och gick ut ur badrummet. Jag fick ingen chans att svara. Jag duschade snabbt. Gjorde i ordning Bieber hairet och gick sedan ut med en handuk runt midjan till sovrummet. Jag öppnade min resväska och letade efter något jag kunde ha på mig. Det fick vara något jag kunde ha på en photoshoot för jag skulle på det efteråt. Det fick bli ett par svarta jeans, svart cardigan och en vit t-shirt med tryck. Och såklart ett par klassika snearkers.


- Jag drar till Ellen nu, sa jag och tittade på Bella som fortfarande stod och valde kläder.
- Okej, jag drar ut på stan en stund.
- Här ta mitt kort, sa jag och gav henne mitt kreditkort.
- Jag har faktiskt egna pengar du vet.
- Ja men jag vill betala, sa jag och pussade henne på pannan.

Jag åkte till Ellen i en limo med Kenny. Undra om det skulle vara massa papas efter Bella på stan. Hoppas inte det, tänkte jag och suckade.

Bella

Allt välja kläder är nog det värsta som finns. Jag stod och höll i sju olika tröjor men jag kunde inte välja vilken jag ville ha.

Efter att ha valt kläder sminkat mig och fixat håret gick jag ut på stan. Jag gick i massa affärer och shoppade en massa. Hoppas inte jag tar slut på Justin's alla pengar tänkte jag när köpte en tröja som var ganska så dyr. Jag gick in på starbucks och tog en dricka där som jag gick runt med. Jag tyckte det såg så otroligt snyggt ut när man gick runt med en starbucks mugg i handen. Jag vet inte varför. Men det gjorde bara det.

När jag gick på en av alla gågator hörde jag en ambulans. Jag vände mig om och tittade åt vilket håll den körde. Just då ringer min mobil. Jag tar upp min blackberry ur väskan. Det är ett numer jag inte känner igen. Men jag svara ändå.

- Hej det är Bella.
- Det är Kenny, då måste komma till sjukhuset...

Jag tappade alla kasssar jag hade i händerna så att dem ramlade ner på marken. Jag fick panik. avd hade hänt.

- Vad har hänt? nästan skrek jag i telefonen.
- Justin har vart med om en olycka.

Jag samlade ihop mina påsar och ropade sedan på en taxi..

Kort, men om ni kommenterar kommer det mer i kväll, lovar! :D

Comments
Written by: Anonym

OMGOMGOMGOMG! vad har hänt!!! :o

2011-04-10 @ 19:14:28 -



Written by: Johanna

mer mer :d

i kväll :d

2011-04-10 @ 19:40:33 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Anonym

MEER :o :D

2011-04-10 @ 19:44:31 -



Written by: Johanna

Super bra!!:D undra vad som har hänt justin?

2011-04-10 @ 19:48:25 - URL: http://myownstoryss.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback