Date: 2011-04-12 | Time: 19:19:05

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
12

My Favorite Girl 50

Jag kysste henne och sedan bestämde vi oss för att sova, trots att klockan bara var tjugo i tolv.

Dagarna rullade på. I morgon skulle Bella börja skolan igen. Jag skulle börja spela in mitt nya album och även göra några interjuver  och photoshoots. Tillbacka till verkligenheten. Jag hade haft tur och fått 1 månads ledigt. Den månaden hade vart den bästa i mitt liv. Jag hade spenderat den med Bella.

- Hungrig? frågade Bella och kom in i sovrummet.

Jag vaknade ut mitt tänkade. Jag kliade mig på armen.

- Ja lite, vad vill du äta?
- Tur att du var hungrig, jag har nämligen lagat pasta med lövbiff, gillar du det?
- Jag gillar allt med pasta.

Vi gick ner i köket åt och bara snackade. Som vanligt. Vi hade inte gjort något på fyra dagar nu och det började bli lite långtråkigt måste jag säga. Klart även fast Bella var med så blev det lång tråkigt. Om man inte varierade vad man gjorde så blev det tråkigt vilket fall.

- USCH, skolan börjar i morgon, fan vad hemkst. Jag hatar skolan.
- Haha du jag med.
- Men du är ju hemskolad din lilla skit. Du slipper ju alla prov och sånt, sa hon och gjorde en rolig min.
- Ja det är klart. Men jag missar high school upplevelsen. Prom och allt sånt. Jag har alltid velat gå på prom.
- Hehe sånt är skit tråkigt. Hatar typ alla skolevemang. Det ändå roliga är när någon spetsar bålen och töntarna blir fet packad efter två glas.

Jag skrattade lite lätt och log.

Dagen rullade på och vi hittade inte på något specillt. Tittade film och bara chillade.

Bella

- Jag måste nog dra hem nu, klockan är redan halv elva.
- Kan du inte sova här så kan jag köra dig till skolan? jag ska ändå till studion vid halv tio när du börjar.
- Om du vill så visst!
- Klart jag vill.

Jag gick fram till han tog tag om hans nacke och tryckte hans ansikte i mot mitt. Jag kysste hans halvblöta läppar och bet mig sedan i läppen. Han var grym på att kyssas.

Jag kom då på att jag skulle se Liam i morgon, hemskt. Och Oliwer. Usch! Fy, jag hatade skolan. Och min lärare Peter, ska vi inte ens snacka om. Han var seriöst typ kär i mig. Han gav mig MVG på proven trots att jag egentligen fick typ IG. Han var värsta pedofilen.


Nästa dag

Jag vaknade vid åtta tiden och gick segt upp. Efter att ha gått upp vid tio tiden i snart tre månader var klockan åtta väldigt tidigt. Justin låg tätt in till mig och hade sin arm runt mig. Jag slingrade mig ut ur hans grep och gick och duschade. Jag rakade benen och fixade mig. Jag blåste håret, lockade det natruligt, sminkade mig lite lätt och nu kom det svåra, kläder! Jag var nog sämst i världshistorien på att välja kläder på morgonen. Jag ville alltid att min outfitt skulle vara perfekt. Den skulle var snygg och inspierade. Men det var så svårt att få till. Jag tittade bland alla min kläder som låg i en väska. En par slitna jeansshort, gråtröja och ett halsband med en liten turkos detalj fick det bli. Super!

Jag tittade mig i speglen. Håret passade inte till. Jag satte upp det i en tofs, nej inte det heller. Fläta då? Yeees! det var as nice. Jag gick ut till Justin som nu hade vaknat.

- God morgon bby! sa han när jag kom och satte mig jämte han.

Jag pussade han på munnen och pilade i hans hår. Han gäspade och reste sig sedan upp.

- Jag drar och köper frukost, vad är du sugen på? frågade jag.
- Dig.
- I mat väg.
- Hm, färskpressad apelsin jucie. Sen spelar det ingen roll vad det blir.
- Ska bli, kan jag ta din bil?

Han nickade till svar. Jag tog min favorit väska och åkte och handlade. Jag som inte var ett stort fan av apelsin jucie gick in på närmsta starbucks butik och köpte en dricka där iställt. Sen åkte jag tillbaka hem till Justin. Han hade nu också duschat och gjort sig klar. Han hade på sig, svarta jeans, och en vit tröja med text. Och självklart en typisk Bieber keps, sexi!

När vi hade ätit och gjort oss klara åkte vi till min skola. Det var redan fullt av folk och det kändes som det var i går jag var här senast. Nu gick jag sista året på high school, sen var det collage som gällde. Jag visste inte om jag ville de. Jag hade ett år på mig att fundera. Eller jag nästan i alla fall.

- Hej då älskling! sa Justin och kysste mig.
- Hej då babe! sa jag och kysste han tillbaka.

Jag gick ut ur bilen och vinkade till han. Alla tittade på mig. Alla visste. Alla visste att jag dejtade Justin Bieber. Alex och Sofie kom fram springade till mig. Dem kramade mig glatt och skrattade.

- Åh vad jag har saknat er.

Helt plötsligt blev hela skolgråden knäpp tyst. Jag vände mig om och såg Justin komma gående i mot mig. Han höll i min väska.

- Åh tack! den glömde jag, sa jag.
- Så lite så babe!

Han kysste mig igen. Folk började att busvisla och klappa händer. Fan vad omogna alla i min skola var. Hatade skolan!

Första lektionen var bara information. Vi hade fått tre nya i min klass, Emma, Leah och Jaden. Jaden var super söt.

Bra/dåligt? 0 fantasi just nu, men det var ett sånt här nödvändigt kapitel i dag igen;)

KOMMENTERA OM NI VILL HA MER!

Comments
Written by: Johanna

mer mer :D

2011-04-12 @ 21:22:05 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: V

Awesome!!

Meeeer :)))

2011-04-12 @ 21:26:35 -



Written by: Anonym

2011-04-12 @ 21:28:23 -



Written by: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-12 @ 23:59:31 - URL: http://karinbeatrice.blogg.se/



Written by: Zara

snälla mer, du är bäst på att skriva :)

2011-04-13 @ 06:42:08 -



Written by: Amme

Ååå, så bra, när kommer nästa, och sluta aldrig skriva det är bara för bra :D

2011-04-13 @ 06:42:40 -



Written by: Nora

vad bra, men när kommer nästa ungefär?

2011-04-13 @ 06:43:00 -



Written by: Axelina

Snälla skriv nästa... :P

2011-04-13 @ 06:43:21 -



Written by: Josefin

riktigt bra story !

vill ha meer !!! :):)

2011-04-13 @ 07:42:59 -



Written by: SOPHIE

MEEEEER!!<3

2011-04-13 @ 15:51:56 - URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/



Written by: Sandraa

Mera,mera, mera :D

2011-04-13 @ 17:47:21 -



Written by: Alex

jag vill ha mer, jag har ingen blogg men jag läser den ändå.

2011-04-13 @ 17:47:55 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback