Date: 2011-04-13 | Time: 17:49:46

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite Girl 51


Han kysste mig igen. Folk började att busvisla och klappa händer. Fan vad omogna alla i min skola var. Hatade skolan!

Första lektionen var bara information. Vi hade fått tre nya i min klass, Emma, Leah och Jaden. Jaden var super söt.


Vår lärare ropade upp så att alla var här. Alla var här utom Ethan. Undra vad han var? aja, vem bryr sig. Han var helt cp ändå.

- Isabella Clarksson?

Jag vaknade trött ur mitt vaknade. Jag fick inte ur Justin ur huvudet. Våran sista kyss, den hade vart underbara. Han var underbar. Jag hade aldrig känt såhär för en kille innan. Justin var verkligen speciell.

- Isabella Clarksson?
- Eh ja?
- Bra du är här.
- Antagligen, viskade jag för mig själv.

Alex satt jämte mig. Hon hade gått och blivit hur brun som helst. Jag var alltid brun, jag hade det i mig. Men Alex var typ vampyr på vintern. Jag är seriös. Hon var det.

- Vad är det med det? viskade Alex.
- Vaddå då?
- Du är värsta nere.
- Nej jag är bara lite trött.

Alex ryckte på axlarna som ingeting och suckade. Hon hade ett nytt anteckningsblock framför sig. Hon hade inte skrivit ett enda ord på hela framsidan. Mitt hade redan vart fullt. Jag ritade bara i min anteckningsblock. Jag antecknade aldrig när lärana sa att vi skulel göra det. Varje gång dem kom fram för att se om jag hade antecknat tog jag Alex. Dem gick på det varje gång.

- Jo du Liam har fest nu i helgen, kommer du eller? frågade Sofie på matrasten.
- Nä det tror jag inte, jag vill nog inte träffa han. ¨

Hon ryckte på axlarna precis som Alex hade gjort tidigare. Det var irriterade för båda dem två gjorde så när dem tyckte att jag var töntig.

In genom matsals dörren kommer i de ögonblicket såklart Liam. Han hade en tight, v-ringd vit t-shirt på, shorts och låg svarta halv slitna converse. Han hade sina pilotgalsögon på sig också. Han var hur snygg som helst. Han gick i mot vårat bord.

- Snälla kom inte hit, snälla kom inte hit, snälla kom inte hit, viskade jag för mig själv.

Men självklart kom han gående i mot oss. Han ställde sig vid gavlen av bordet och tittade lite förudmjukande på mig. Vad ville han nu då?

- Bella, kan jag få snacka med dig?

Hela matsalen var tyst, eftersom varje gång Liam kom in var det typ en sak som alltid hängde. När han hade sagt mitt namn hade alla börjat att viska. Jag brydd emig inte. Jag hade ändå alla i min skola. Dem var helt dumma i huvudet allaihopa. 

- Nä tyvärr, jag "snackar" inte med såna som dig.
- Du snackade ju med mig nu?

Jag gjorde en bitchblick i mot han och gick sedan ut ur matsalen och ut på skolgården. Jag hade en lektion kvar. Biologi, hatade biologi. Eller ja jag hatade alla ämnen i skolan. varför gick man ens i skolan? så himla menningslöst.

Jag rotade upp min mobil ur väska och ringde Justin.

- Hello bby! svarade han.
- Hej sötnöt, kan du komma och hämta mig elelr gör du något specillt?
- Nej jag ska göra en photoshoot för Vanity Fair nu, men jag kan komma och hämta dig förre.
- De vore super nice!
- Jag kommer om tio minuter, herrå!han la på innan jag han svara.

Jag gick bort till skolans parkering och ställde mig där. Tio minuter senare kom Justin's Range Rover körande. Jag vände mig öm en snabbis för att titta på skolan, varför vet jag inte. Liam stod där och tittade sorset på mig. Tänk om det hade vart något viktigt han hade vetlat berätta för mig så hade jag bara dissat han totalt.

Jag gick in och satte mig i bilen.

- Hi gorgeous! sa han och kysste mig.
- Heey!
- Vill du hänga med till photoshooten eller vill du att jag kör hem dig.
- Jag hänger gärna med till photoshooten.
- Grymt!

Vi körde dit det var. Jag hade aldrig vart där innan. Det var en massa folk där, massa kameror och massa fans. Han skulle tydligen ta kort med en massa fans. Eller ja dem skulle vara med på bilderna. Först skulle han ta kort utom hus med en rutig short.

- Want to see my abs? frågade han flirtigt.

Jag nickade och log. Han knäppte upp sin skjorta lite lätt och tittade på mig. Han blinkade och poshade sedan framför kamrorna.

När vi sedan kom in i rum där han skulle fotas byte han om ifrån skjorta till en tjock polotröja. Alla tjejer utanför började gapskrika. Det såg jätte roligt. Han gjorde sin hairflip och tittade sedan på mig. Sen gick han och posade igen.

Det var en vacker syn, tror mig...

Kommentera om ni vill ha mer!! Bra/dåligt?

Comments
Written by: amina

Åååhh, så bra, snälla skriv nästa ikväll?!

2011-04-13 @ 18:06:04 - URL: http://fashionitaz.blogg.se/



Written by: Madde

Sjukt bra meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera"

2011-04-13 @ 19:19:48 - URL: http://karinbeatrice.blogg.se/



Written by: Louise

Det är superbra, meer!

2011-04-13 @ 22:05:43 -



Written by: Anonym

Skiitbra bra ! Mera :)

2011-04-13 @ 23:02:54 -



Written by: Josefin

Meeeeeeer !!!! :):)

2011-04-14 @ 08:30:04 - URL: http://truebieberstories.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback