Date: 2011-04-15 | Time: 09:15:20

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
8

My Favorite Girl 52

När vi sedan kom in i rum där han skulle fotas byte han om ifrån skjorta till en tjock polotröja. Alla tjejer utanför började gapskrika. Det såg jätte roligt. Han gjorde sin hairflip och tittade sedan på mig. Sen gick han och posade igen.

Det var en vacker syn, tror mig...

När han ar klar med att fotas på det stället gick han till mig. Han tog sina händer på mina kinder och kysste mig. Då började tjejerna skrika ännu mer.

- Ser det skoj ut eller? frågade han.
- Haha, ja helt okej.

Han böjde sig fram för att viska något till mig.

- Tror mig det är det inte, sa han.
- Haha!

Det fortsatte att fotografera utomhus. När vi var klara med photoshooten ungefär två timmar senare stack vi till nämrsta pizzieria, beställde pizza, åkte och hyrde film, åkte tillbaka och hämtade pizziorna och sen åkte vi hem till Justin.

Vi låg i hans säng och tittade på hans gigantiska tv. Vi tittade på filmen the karate kid, det är typ världs hisiotierns bäst film, förrutom Justin's film då såklart. Men Jaden, fy vad söt han är. Född 98 och har sexpack, jag menar hur många 98:or har det? Inte många.

Vi fortsatte att kolla på film hela kvällen, när klockan var halv tolv gick jag och la mig. Eller ja jag försökte att somna. Justin öåg fortfaraden och kollade på film. Men snart blev det tyst i rummet och Justin la sig sked med mig. Jag somnade någon minut efter det.

Nästa dag Justin

Bella låg inte kvar i sängen när jag vaknade, men jag kom på att hon var i skolan. Undra vad jag ska köpa till henne i föddelsedagspresent? jag ska ju till Paris dagen efter hon fyller år så vi kan inte åka någonstans. Vad önskar hon sig?

Bella var svår att köpa något till. Hon var inte dirket värsta tjejiga tjejen, men ändå ingenpojkflicka. Hon var liksom värsta blandningen.

När klockan var halv tio stack jag iväg till en studio för att spela in några nya låtar och sedan skulle jag iväg på en interjuv hos en lokal radio kanal, typ eller något.

När jag kom till studion där interjuvn skulle vara, var det sålklart en massa fans. Jag skrev några autografer gav några stycken en kram, tog kort och tänkte på Bella. Jag kunde inte få ut henne ur mutt huvud.

- Heeeej! vi har Justin Bieber u studion, sa interjuvaren.
- Hi what's up?
- Great, du?
- Jag mår toppen.
- Bra, då tycker jag vi lika gärna kör på på ängång...

Interjuvn var sjukt långtråkig, jag smsade med Bella i smyg hela tiden, för att överleva.

Bella

Skolan var ännu tråkigare  idag än var det hade vart igår. Men jag överlevede. Jag hade twitter, facebook och min underbara pojkvän att sms:a med.


Förlåt för kas uppdateringen och för att episode är så kort, men jag måste dra till skolan. Börjar om en kvar och är inte klar än! Ni får överleva

BTW uppdaterigen i helgen kommer inte vara grym och inte heller under lovet, men jag gör allt jag kan!: (Y)

Comments
Written by: Johanna

mer :D

2011-04-15 @ 14:54:09 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Saga

Intervjuen? Skulle han inte spela in låtar?:0

2011-04-15 @ 21:27:03 - URL: http://justinbiebstories.blogg.se/



Written by: Madde

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-15 @ 22:07:27 - URL: http://karinbeatrice.blogg.se/



Written by: Nea

Hej! Jag gör en fanvideo till Justin. Men jag har fått för lite bilder. Så jag undrar om du vill göra ett inlägg eller någonting om att alla kan skicka bilder och twitter till [email protected] ? :) Eller bara nämna det? :)

MvH Nea

2011-04-16 @ 21:14:02 - URL: http://bieberswag.blogg.se/



Written by: Linnéa

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeer :D:D:D

2011-04-16 @ 23:47:02 -



Written by: Josefin

Meeeeeeeeeeer. !!!

2011-04-17 @ 11:23:23 - URL: http://truebieberstories.blogg.se/



Written by: teamofbieber

kan jag ha ett länkbyte med dig?

2011-04-17 @ 12:20:03 - URL: http://teamofbieber.blogg.se/



Written by: justinbieberdream



Hej ny novell :D följ snälla , jag älskar eran !

2011-04-17 @ 18:14:32 - URL: http://justinbieberdream.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback