Date: 2011-04-29 | Time: 20:31:30

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
1

My Favorite Girl 54

Att se Bella så här ledsen gjorde mig ledsen. Jag skulle inte heller klara mig utan henne i över ett halv år typ. Jag måste verkliggen komma på något. Något snabbt. Det var ju snart. Jag vet i allafall vad hon ska få i föddelsedagspresent, nu.
- Justin jag vill verkligen inte var utan dig i ett halv år.
- Det kommer du inte jag lovar.
Jag pussade henne på panna och sen la vi oss sked och sen somnade vi...

Dagen för  Bellas föddelsedag

Allt var lite stelt mellan mig och Bella. Vi både visste att vi snart skulle skiljas åt. De var så sorligt alltihop. Hon hade inte fått sin föddelsedags present än . Hoppas hon skulle bli glad.

Vi satt vi köksbordet och åt frukost. Vi var helt tyst. Till min förvåning var de ingen pinsamtystnad.

- Justin?
- Ja babe?
- Kan vi inte hitta på något i morgon på min föddelsedag.

Nu kunde jag inte hålla mig längre. Hon måste få veta sin överraskning!

- Jo jag har planerat en sak, du vet ju att jag ska ha min första my world tour konsert i Paris.
- Ja?
- Så jag tämkte att vi skulle flyga dit i kväll och övernatt där i två nätter, låter de som en bra idé?

Hon reste sig upp ifrån stolen och sprang fram till mig. Hon kramade mig kysste mig och grät.

- Om du vill då alltså?
- Skojar du, jag har alltid vela åka till Paris, tack tack tack så mycket!

Hon satt i mitt knä och vi bara kysstes och kysstes ett bra tag.

- Jo men när åker vi här ifrån då? frågade hon.
- Vi halv åtta.

Hon kollade på klockan som satt på väggen. Den var bara halv tolv.

- Men jag åker hem och packar då så kommer jag tillbaka sen och hjälper dig att packa.
- De låter super nice!
- Jag ska bara ta på mig lite kläder först.
- Jag kan hjälpa dig, sa jag och blinkade.

Hon stod borta vid trappan. Jag gick fram till henne och kysste henne. Jag lyfte upp henne i min famn och vi gick upp i trappan. Eller ja jag bärde uipp henne. Jag kysste henne passionerat. Och vi gjorde en lite snabbis i sovrummet. De var underbart!

Hon stod och försökte ta på sig sina svarta tighta jeans.

- OMG! jag får inte på mig...haha skoja!

Hon satte på sig dem, och stod nu i rosa spets bh och ett par svarta tighta byxor. Sexigt. Hon tog på sig en vanlig simpel tröja och en väska.

- Kan jag ta din bil?
- Sure bby! sa jag och gav henne en kyss.

Sen gick hon iväg. Jag bäddade sängen och gjorde i ordning. Åh vad jag längtade till i morgon. Hoppas hon kommer att bli glad!


Förlåt förlåt och förlåt! Kort kapitel och ett dåligt ett. Men det kommer blir bra snart ! JAG LOVAR!

Comments
Written by: Johanna

mer :D

2011-04-29 @ 21:03:14 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback