Date: 2011-04-06 | Time: 22:46:50

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
10

My Favorite Girl episode 44

Att han inte ens ändrade sig när han sa att jag blev ledsen, blev jag verkligen ledsen. Vi åkte till premiären i en vit limo. Lyxigt. Det var hur mycket folk som helst och när Justin klev ut ur bilen...
Började fotograferna att foto som galningar. Justin tog handen för ögonen en snabbis och hjälpte mig sedan ut ur limon. Då blev det ännu mer blixtar, specillt i mot mig. Det var riktigt jobbigt att ha allt i ögonen, hela tiden. Vi gick på den lilla mattan där det stod Never Say Never och posade framför kamerna ett tag. Sen gick vi bort till en av alla interjuvare som ville snacka med Justin. Men eftersom jag aldrig hade gjort något sånt här förrut så följde jag efter Justin.
- Hey! Ryan, sa interjuvaren som tydligen hette Ryan och sträckte fram handen.
Jag kände igen han. Det var han som jobbade på E, Ryan Seacrest.
- Hej!
- Så Justin, hur känner du nu innför premiären?
- Det känns super kul att äntligen få vissa den för alla min fans. Har väntat så länge.
Dem stod där och snackade. Jag kände hur Justin tog sin hand på sin rygg. Ryan vände sig om lite snabbt för att säga något till en tv kille.
- Förlåt för det där innan jag ska gottgöra dig, jag lovar, viskade han i mitt öra.
Ryan vände sig om igen och tittade på oss.
- Så Bieber, berätta om denna skönhet.
- Yes, detta är Bella...min vän.
Jag fick en klump i mgane igen. Jag trodde berkligen att han skulle säga flickvän. Men nej tydligen inte.
- Har känt henne nu ett tag och kände att jag ville ta med henne till premiären.
- Jag tror nog att alla blev lika chokade som jag när det inte var Selena Gomez som klev ut ur fin limo.
- Hehe, förstår det. Men hon kommer ju fortfarnade hit. Men vi är bara vänner nu.
Jag såg på Justin att det var en lättnad för han att hela världen nu typ visste att han inte längre var tillsammans med Selena. Tänk då hur lättad hur han skulle bli när han sa att vi var tillsammans. Eller?
Vi gick runt till massa mer interjuvare. Det började bli lite långtråkigt och det märkte Justin att jag tyckte så han drog med mig bort till en toalett. Vi låste in oss på en toa. Han knuffade mig i mot vägen och började att kyssa på passionerat. Han hade sin hand precis jämte mitt huvud. Den andra hade han på min midja.
- Tror du att du kan se lite gladre ut nu? frågade efter en långt och under bara hångel, haha det lät väldigt fel men det är sant.
- Mm, men lite till skulle inte skada.
Han skrattade och lutade mig i mot vägen igen.
När det var dax för premiären satt jag mig till rätt i min stol, det en ledig jämte mig där Justin skulle sitta. Runt om kirng oss satt ina fans utan bara såna i Justin's crew. Justin skulle först hålla ett lite tal, sen skulle filmen börja.
- Så ja tack först och främst för att ni har kommit hit. Jag vill tacka min mamma, min pappa, Scooter, Usher, min fans( han betonade fans på ett specillt sätt varje gång han sa det, super gulligt) ja alla i stort sätt. Filmem betyder väldigt mycket så jag hoppas att ni kommer att gilla den. Eller ja det är bäst för erna egna skulle att ni göra det, sa han och skrattade.
Sen gick han bort till mig och satt sig.
- Var det godkänt?
- Vad var godkänt?
- Mitt tal såklart, sa han och log.
Det blev mörkare och mörkare i rummet och snart började filmen. Jag vände mig om och tittade på skämren. Jag var fortfarande lite små sur på han. Men efter hånglet på toan var det lite bättre, men bara lite.
- Hallå? var det godkänt?
- Ja, sa jag.
- Bra!
Filmen började. Jag var gråt färdig hela filmen. Plösligt gled Justin långt ner i sin stol så att han inte ens såg skärmen. Jag böjde mig ner och frågade varför. Mitt svar blev att jag och blev nerdragen.
- Vad gör du? frågade jag igen.
- Jag måste få en kyss innan jag dör.
- Men du ville ju inte berätta sa du ju.
- Ångra mig.
Han tog tag i min hand och reste sig hastigt upp såg att jag flög med.
- Ey allihopa! Kan ni pausa filmen?
Bara för att det var Justin Bieber och hans film så kunde dem såklart göra det. Filmen pausades mitt i Overboard. Alla blickar var nu på mig och Justin. Jag kände hur jag blev röd om kinder och log för mig själv. Justin höll ett stadigt grepp om min hand.
- Okey,okey, det här är Bella min nya flickvän!
Han vände sig i mot mig och kysste mig. Det började genast applådera och busvisla i salong.
- Okej, men nu vill vi se på filmen Justin och inte ert hångel, ropade Drake.
- Sure! svarade Justin tog min hand igen och så stack vi ut ifrån salongen.
Filmen sattes igång igen hörde jag.
- Vart skaaaaa
Jag han inte prata klart innan jag fick Justin's tunga i min mun. Vi backade bakåt mot en väg. Justin lyfte upp mitt vänstra ben och ställde sig ännu närmare mig. Jag kände något hårt mellan mina ben.
- Vi sticker till hotellet och slutför det här va? frågade Justin.
- Tycker jag.
Vi gick på den lilla mattan igen. Det stod fortfaraden paps där redo att fotografer. Justin stannade mig och ställde sig rakt fram för kamrerna och kysste mig igen. En underbara kyss den med. Den här kvällen kunde ju inte bi annat än lyckad...

Bra/dålig? NU börjar det ju i allafall hända grejer! Vad vill ni att det ska hända?

BTW: följa mig på twitter @Hannahdanielson jag följer tbx bara ni frågar!:D

Comments
Written by: Anonym

SÅ BRAAA! :DD

men dom kan ju ha sex när dom kommer hem, också glömmer dom kondom! och hon har en risk att bli gravid! :o

2011-04-07 @ 06:41:33 -



Written by: Johanna

mer mer :D

2011-04-07 @ 07:14:42 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Anonym

biebergasm nu!!!!! <333 detaljerat hehe ;)

2011-04-07 @ 08:56:59 -



Written by: Anonym

BIEBERGASMH;);) Hihhihi! Skitbra juuuuuuu :) Jag lever mig in i den förutom några saker då för jag är ju bara 13 år xD

2011-04-07 @ 15:07:19 -



Written by: ciaRA

iiiiiiiiiiiiiiiiiip meeeeeeeeeeer sjukt bea och haahaha dom kan ju ha ...!!!!!

2011-04-07 @ 15:43:17 - URL: http://meanyoume?.blogg.com



Written by: Johanna

Super duper bra!!!:D haha, och lite roligt var det oxå :P

2011-04-07 @ 16:51:08 - URL: http://myownstoryss.blogg.se/



Written by: SOPHIE

MEEEER!!<3

2011-04-07 @ 17:26:53 - URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/



Written by: Anonym

vi vill haaa myckeeeeet biebergasm! länge sen :PPPP

2011-04-07 @ 18:21:16 -



Written by: maja

OMG!!! sååååå braaa snälla uppdatera oftare SNÄLLA!

2011-04-07 @ 20:27:12 -



Written by: Madde

Om de ska glömma kondomen, ska iaf hon inte bli med barn, för att då blir det som de andra noveller, din är ju annorlunda, än de andra!

2011-04-07 @ 22:34:18 - URL: http://karinbeatrice.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback