Date: 2011-08-03 | Time: 19:15:46

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
18

My Favorite Girl 85

jag gick med sakta steg tillbaka in och tog nått och äta.. sen gick jag och la mig, jag behövde inte byta om eller nått för jag hade inte tagit av mig pyjamasen idag…

jag började tänka på Justin igen..  varför.. varför?! dök han alltid upp i mitt huvud! ne.. nu ska jag glömma honom….

 

 

 

Nästa morgon

 

Justin

 

klockan ringde vid 11, jag och Selena gick upp och gjorde i ordning oss och drog till flygplatsen .. när vi kom in till flygplatsen så va inte direkt diskreta som vi skulle försöka vara.. utan vi kom in med 30 paparazzis runt oss som skrek som bara den! så då fick vi ju alla blickar på oss direkt.. lyckat. vi gick hand i hand och ja .. jag va ju inte så jätte glad för jag ville inte göra den här filmen.. det va ju den som gjorde så de tog slut mellan mig och Bell.. eller ialla fall startade bråket.. som ledde de ena till de andra och sen tog de slut..

ialla fall så hade de kommit fram några fans  så jag skrev några autografer och tog några kort och Selena gjorde de me..

 

vi hoppade  på planet och de startade. sen åkte vi iväg..


Bell

 

Jag vaknade med ett leende på läpparna ! idag så skulle Christian äntligen komma hem! men sen kom jag på dom där orden.. '' vi måste snacka..'' tänk om han hade tänkt att lämna mig.. ! han fick inte de.. jag…jag gillar ju honom. nej.. ne! jag skulle inte låt honom lämna mig, inte en till,

 

Jag satte mig upp i sängen och sträckte på mig sen hoppade jag upp ur sängen och sprang till badrummet och satte på duschen, jag sprang ut igen och gick till skrivbordet och satte på Christians stationera dator, han hade en mac! jag va såå avundsjuk på honom.. jag gick in på spotify och gjorde en spel-lista och satte på högsta volymen och gick in till badrummet igen och hoppade in i duschen, jag hade inte stängt dörren så jag kunde sjunga med!



- .. ehh.. Last friday night Yeah we maxed our credit cards and got kicked out of the bar SO WE HIT THE BOULEVARD! ..

 

de va Katy Perrys låt - last friday night.. Jag kunde den inte riktigt helt men den va så bra!!

 

-  .. mm.. lala..This friday night, do it all again !  … mhm… lala.. ! fortsatte jag…

 

när jag va klar hoppade jag ur och torkade mig.. sen gick jag ut och satte mig vid datorn och loggade in på twitter

 

de va helt hysterigt! Jelena TT och alla va helt chockade.. De va väldigt många twitpic som låg ute och de stod Jelena innan. Jag trök på en och såg några bilder på Justin och Selena hålla varandra i händerna och gick på flygplatsen.. mitt leende försvann för en stund men sen så fick jag ett ännu surare minn när jag kom på mig själv vara ledsen… NE nu får jag fan skärpa mig! ne från och med NU så ska jag glömma honom. så. nu e han glömd.

 

Jag klickade bort fönstret med bilden och gick och valde en outfitt till idag istället!

Jag tog på mig ett par vita shorts och ett blommigt linne och sen satte jag upp håret slarvigt i en tofs.. klockan va snart halv 2

 

 

*RingRing*

 

Jag hörde hur mobilen ringde och jag hoppade till , jag tog upp mobilen.. Namnet som stod på displayen  gav mig de största leendet någonsin!!

Telefon:

0px 0.0px 0.0px; line-height: 16.0px; font: 12.0px Helvetica; color: #4c4c4c; min-height: 14.0px;">

- MAMMMMMMAAAAA! skrek jag

- HEEEJ MIN UNDERBARA DOTTER!!

- ååå va jag har saknat din röst! sa jag och jag blev nästan tårögd

- inte så mycket som jag ta saknat din.. sa hon snyftade till - så.. berätta för mig gumman fortsatte hon - hur går de med kärleken.. ? sa hon och lät lite ledsen nu blev jag ännu mer tårögd

- de e en lång historia mamma.. sa jag och gick ner och la mig på soffan och berättade allt från början.. jag fällde en tår lite då och då och jag hörde att mamma också gjorde de..

- mamma… sa jag och snyftade till när jag hade berättat klart allt - jag kan inte sluta tänka på honom.. men jag ser bilder på honom mer Selena och han kanske e lycklig med henne…

- men du gunman, de kommer gå bra fortsatte hon.. - If you love something let it go, If it comes back to you it's yours, If it doesn't it never was, and it's not meant to be.. jag började gråta när hon sa de.. hon hörde att jag grät.

- men gumman ne nu ska vi inte gråta här! sa hon och vi båda skrattade och började torka tårarna.. sen började hon berättat om saker som hade hänt hemma hos dom.. och så började vi prata om sånna saker..

 

sen när vi la på så visade de säg att vi hade pratat i flera timmar för Christian ringde mig precis efter.. och han hade tydligen försökt att få tag på mig hur länge som helst för han va redan påväg hem.. han skulle köpa kina mat så han frågade va jag skulle ha, jag sa vad jag ville ha sen la vi på. jag skulle ha de jag beställde förra gången de va faktiskt riktigt gott!

de tog bara 10 minuter innan jag hörde en bil som körde upp på uppfarten.. jag hoppade upp ur soffan och sprang mot dörren då den öppnades och Christian kom in och slängde igen dörren och jag sprang rakt in i hans famn!

Han kramade mig hårt och lyfte upp mig lite,

 

- du värkar må bättre! sa han och släppte mig så vi bara höll om varandra och tittade på varan

- du e ju hemma igen.. sa jag och la huvudet på sned och log mot honom

han skrattade och tog sin hand på mitt bakhuvud och gav mig en kyss på pannan

- ska vi äta? sa han och tog maten till vardagsrummet

- ja! ja e jätte hungrig sa jag och min lilla box och satte mig..

 

 

Christian tog sin med och satte sig bredvid mig fast vi vände oss så vi satt mitt emot varan

 

- såå.. hur gick de med inspelning !

 

- jo de gick skit bra du kan få lyssna på den i morgon.. killen som spelade in den skulle skicka den !

 

- åå va kul! va nyfiken jag e! sen kom jag på dom där orden igen.. - jo..du Christian.. du vill prata.. om nått sa jag och svalde.. och ställde ner min lilla box på bordet

 

- mm.. sa han grävde runt i sin lilla box, ställde ner den på bordet och sen tittade han upp mot mig..- asså jag vill bara veta.. vad är vi?

 

 

jag blev chockad. jag som trodde de värsta.. att han skulle lämna mig!

 

-eh hur menar du ?sa jag och log

 

- e vi vänner? ihop? jag vet lixom inte..

 

Jag bara log, han va så söt

 

- asså jag fattar om att de tar tid att komma över nån men tycker du om mig över huvudtaget? e de någon idé? fortsatte han

 

- Christian.. Jag tycker om dig. asså tycker om dig mer som än vän.. sa jag och bet mig i läppen..

 

han log stort

- så tycker du om mig eller? sa jag lite malligt

 

Han sa inget utan lutade sig fram och kysste mig.. kyssarna blev mer och mer passionerade och han la sig på mig..

 

Justin

 

Jag somnade nästan direkt när vi hade lyft så de dröjde inte länge innan Selena kysste mig på kinden och väckte mig

 

- vi ska landa.. sa hon

 

jag vaknade upp och satte på mig säkerhetsbältet och så landade vi, när vi klev av så mötte jag den underbara doften… Hawaii !

vi åkte till hotellet och fick våran hotellsvit.. jag la väskan på sängen och ställde mig och tittade ut genom balkongdörren och satte händerna i fickorna .. jag tittade rakt ut mot havet..

 

jag kände hur Selenas armar kom runt mig och kramade mig bakifrån..

- ska vi gå ner och bada?.. viskade Selena

 

De va faktiskt rätt varmt och jag va rätt stel efter flygresan..

- visst sa jag och pussade henne på kinden

 

vi bytte om och gick ner till stranden .. vi gick ner mot vattnet och ställde oss med vattnet till knäna..

- de e kallt! skrek Selena..

- äh! kom igen! sa jag och gick u lite till i vattnet

- ne.. gå inte..

- okej.. sa jag och gick mot henne..- jag ska värma upp dig lite..

 

- haha skrattade hon och vi började kyssas.. hon hoppade upp med sina ben och satte dom runt min midja.. och våra kyssar blev mer och mer passionerade...


 


 

Tack för alla kommentarer!!! undrar om vi kommer kunna komma upp i 20+ så får ni ett avsnitt imorgon oxå! P.S TACK SÅ MYCKET! nu har jag bilden som jag skrev om i förra inlägget! Tack så mycket för bilden!! :-D Kram! //Mii


Comments
Written by: ia

Braa!! :)

2011-08-03 @ 21:02:11 -



Written by: Mickey <3

mera den e så grymt bra <3

2011-08-03 @ 21:11:59 -



Written by: Sandra

I vilken del blir bell och Justin ihop igen ^^ saknar dom :(

2011-08-03 @ 21:12:55 - URL: http://mileyfreak.blogg.se/



Written by: amina

super bra, snälla mer <3

2011-08-03 @ 22:20:14 -



Written by: Moa

Mer snälla

2011-08-04 @ 00:17:04 -



Written by: nour

snälla 2 om dagen snälla?:(

2011-08-04 @ 01:25:43 - URL: http://juztawesome.blogg.se/



Written by: Anonym

ååhhhh good så bra :D

2011-08-04 @ 17:05:11 -



Written by: Linaaah

super bra, snälla skriv merr!

2011-08-04 @ 17:05:45 -



Written by: Maja!

grymt bra mer snälla

2011-08-04 @ 17:06:16 -



Written by: Lydia

OMG så bra! snälla skrv mer men måste dom verkligen göra slut vill inte :(

2011-08-04 @ 17:07:18 -



Written by: Alina

jätte bra!

2011-08-04 @ 17:10:04 -



Written by: wilma :)

Jätte bra!

2011-08-04 @ 17:57:19 - URL: http://wilmasfoton.blogg.se/



Written by: Mia

Jag har redan kommenterat men jag gör det igen. Meraa!! :)

2011-08-04 @ 18:37:09 -



Written by: Anonym

snälla du måste skriva en idag :DD

2011-08-04 @ 18:56:39 -



Written by: M

Mermermer!!

2011-08-04 @ 20:28:26 -



Written by: Anonym

meeerrrrr, sååå braaaaaa! :DD

2011-08-04 @ 21:12:27 -



Written by: Adde

snälla skriv mer :DDDDDDDDDDDDD

2011-08-04 @ 23:34:48 -



Written by: Adde - Adina

okej, jag kommenterade sista konnetaren och glömde skriva min blogg, så nu gör jag en till och skriver min blogg haha :DDD MEN JÄTTE BRA FAKTISKT ;)

2011-08-04 @ 23:36:15 - URL: http://http://adinas.bloggplatsen.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback