Date: 2011-08-14 | Time: 00:13:54

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
18

My Favorite Girl 92

- Men gumman… sa dom  och tittade ledsamt på mig

- Men.. tycker inte du om Justin då.. sa Molly och tittade på mig och då tittade Sara upp med mat fullt i munnen och tittade på Molly och sen på mig.. och jag tittade på dom..de blev helt tyst runt bordet...

 

 

 

 

Ja.. jag tycker om Justin.. jag vet.. men de betyder inte att jag bara kan lämna Christian sådär..!!

- jo de gör jag  sa jag och kollade tillbaka på dom.

 

de blev tyst ett tag. sen började vi prata om allt möjligt och vi beställde efterrätt,

MMM den va så gooooood! helt underbar! vi va kvar tills klockan blev 11.. sen va vi tvungna att gå eftersom alla vi skulle upp och jobba i morgon och vi va lite trötta faktiskt, de har hänt mycket saker i affären idag som INTE brukar hända…

Vi betalade och sen så skjutsade jag hem dom och sen så åkte jag också hem.. jag kom inte hem förrän ungefär 12 på natten, Christian hade somnat så jag fixade mig och gick och la mig..

 

 

Justin

 

Jag vaknade av att mobilen ringde jag vände på mig och slog med handen på natthuksbordet tills jag fick tag på mobilen.. jag öppnade ögonen lite och kollade på mobilen

 

Usher.

 

Telefon:


- Hallå… sa jag med nyvaken röst.

- tja.. hur e de? frågade Usher.

- de går.. sa jag och tog mig för huvudet

- mm, men du kom till studion så fort du kan.. vi har mat här så tänkt inte på de.. men kom så fort du kan. ok?

- visst sa ja och sen så la vi på

 

undra varför jag skulle skynda mig..

Men men jag tänkte inte mer på de utan gick upp och borstade tänderna och tog en snabb dusch, sen torkade jag håret och gick in till hotellrummet igen och tog på mig en svart tröja och ett par svart byxor..

 

 

Sen gick jag till hissen och åkte  ner till garaget och hoppade ni i bilen och körde iväg, jag orkade ha så brottom så jag tog de lugnt.. de va inga paparazzis idag vid studion.. SKÖNT!

Jag gick in i studion och möttes av Usher och Scooter som satt och snackade och såg rätt glada ut.. men de va inte jag..

 

- Tja.. sa Usher och Scooter och jag gav dom varsin 'kill-hälsning'

 

- Hur gick de och snacka med Selena? frågade Scooter försiktigt

 

- jo de gick bra.. sa jag och satte mig på en stol och snurrade på den så jag satte emot Usher och Scooter som stod lutade mot ett bord.

 

- så du ringed Bell då eller? sa han och lät lite mer nyfiken

 

- Ja.. men hon svarade inte.. sa jag och suckade

 

- så du har inte snackat med henne sen  ni kysstes eller? frågade Usher

 

- jo.. jag gick till hennes affär..

 

- va hände då? frågade Scooter

 

- de hände lite mer grejer . sa jag och kollade ner

 

- oooh !! sa Usher och tog hands framför munnen och Scooter skratts lite

 

- så varför e du så ledsen då Bieeebz! sa Usher och lutade sig fram och slog till mig på benet

 

- sen slängde hon ut mig och sa att vi inte skulle träffas mer. sa jag och kände hur mina ögon började fyllas med tårar. Jag tog min tumme och mitt pekfinger och trök dom mot mina ögon så de inte skulle synas att jag grät.

 

- sorry man.. sa Usher och Scooter så lika ledsen ut

 

- ne, skit i den, så va gör jag här sa jag och snurrade på stolen mot kontrollbordet

 

- Jo vi har en grej att berätta som vi tror att du kommer tycka e rätt rolig!! sa Scooter  och ställde sig bredvid mig

 

- du ska uppträda några av dina låtar på  ''Teen Choice Awards'' !!

 

- oh shit!! sa jag och vände mig runt honom! jag blev faktiskt lite gladare - men de e ju inte långt kvar dit!! sa jag och fick lite panik

 

- nej jag vet.. de e om 1 vecka. du ska köra 3 låtar så vi måste bestämma vilka och öva stenhårt! sa Scooter

 

- jag tycker att ni ska bjuda in Chris och köra Next 2 Me ! sa Usher

 

- Jaa! och så kan vi ta en gammal klassiker ''Baby'' sa Scooter och tittade på Usher

 

- Ja, de blir skit bra! sa Usher och tittade mot Scooter

 

- Jag vill iallafall ha '' That should be me'' sa jag och tittade på dom.

 

dom tittade på mig förstående

 

- de e ett måste sa Usher och log.

 

efter att vi hade bestämt låtarna så gick Scooter och ringde Chris och jag och Usher började öva på låtarna

Bell

 

Jag va klar och åkte till jobbet.. och Christian åkte till studion , när jag satte mig i bilen och började köra kände jag att jag inte mådde så bra.. Jag kände mig febrig och snuvig.. jag tänkte på att åka hem igen men jag orkade inte vända och jag kunde inte bara lämna Molly och Sara där. Jag åkte till affären och gick in, Molly och Sara va redan där och hade redan öppnat,

Jag satt bakom kassan hela tiden och bara kladdade på ett papper.. de fanns inte så mycket att göra..

 

- Hur mår du Bell? frågade Sara och ställde sig framför kassan

 

- Inte så bra.. sa jag och fyllde i ett hjärta jag precis hade målat

 

- åk hem och sov… du behöver de.. sa hon  och klappade mig på huvet

 

- men de kan jag inte.. sa jag och tittade upp - jag kan ju inte lämna er här..

 

- jo de kan du, sa hon och böjde sig ner mot mig.. - och om jag ska vara ärlig så e du inte till så mycket hjälp när du bara sitter här! sa hon och log

 

- okej sa jag och skrattade lite - tack sa jag och ställde mig upp och log

 

- krya på dig sa hon och gick mot en kund som kom in genom dörren

 

Jag gick till fika rummet där jag hade mina grejer och åkte hem..

när jag va påväg hem så ringde Christian

 

Telefon :


- Hej Christian svarade jag


- HEJ GUMMAN!! Du ska bara veta vad som har hänt!

___________________________________________________________________________________
Tack för alla kommentarer! och förlåt för ett sånt tråkigt kapitel men jag e så trött och har ingen fantasi just nu... 20+ ? :-D KRAM //Mii

Comments
Written by: m

det var bra! ett måste kapitel liksom :) kommer det mer i morgon?:)

2011-08-14 @ 00:38:37 -



Written by: Natta

as bra :D

2011-08-14 @ 00:39:16 -



Written by: Mickey <3

mera mera mera ass bra <3

2011-08-14 @ 00:45:28 -



Written by: Mathilda

meeer :D

2011-08-14 @ 01:22:33 -



Written by: Anonym

aaas braaaaaa meeeeeeeeeeer !! <3

2011-08-14 @ 01:33:42 -



Written by: emelie

Jätte bra! :D

2011-08-14 @ 01:59:07 - URL: http://emelieelven.blogg.se/



Written by: Anonym

skit bra ;)

2011-08-14 @ 02:03:09 -



Written by: Johanna :>>>>>>>>>>>.

as bra :D.

2011-08-14 @ 03:44:17 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: jonna

meeer love it<33

2011-08-14 @ 10:01:16 -



Written by: linn

jättebra <3;)

2011-08-14 @ 10:02:12 -



Written by: Johanna

grymt :D

2011-08-14 @ 10:47:48 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Daniella

Jaaaaag vill ha meeer nununu :D

Asså det är skitspännande :( För 2-3 dagar sen satt jag och läste typ mer än 15 st noveller här, kan inte hjälpa det ;D

2011-08-14 @ 13:25:11 - URL: http://daniellaevelina.blogg.se/



Written by: keyana

MER!!

2011-08-14 @ 14:05:59 -



Written by: Anonym

du försökte i all fall, men det blev rätt bra ;)

2011-08-14 @ 15:02:29 -



Written by: carro

meer det va bra även om det inte va så mycket fantasi som du sa

2011-08-14 @ 17:43:16 -



Written by: mia

Bra

2011-08-14 @ 19:22:58 -



Written by: Sandra

OMMMMMMMMMMMMMMMMMBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB TROR JAG DÖR MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR min hypotes är att bieber kommer sjunga that should be me som du skrev fast han kommer be bell komma upp på scenen.

2011-08-14 @ 20:27:06 - URL: http://mileyfreak.blogg.se/



Written by: Anonym

meeeeeeeeeeer :D

2011-08-14 @ 20:42:00 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback