Date: 2011-08-22 | Time: 21:16:20

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
11

My Favorite Girl 95

Jag stannade till och han tittade upp, Jag brast ut i gråt och sprang emot honom och han tog sina händer på min hals och jag på hans bröstkorg. vi började kyssas som vi aldrig gjort förut.. de kände lite konstigt att jag grät och kysste Justin samtidigt men jag va så glad över att få kyssa honom!

folk omkring började jubla och endel tjejer hörde vi sa '' aww ''

han slutade kyssa mig och kollade på mig med ett leende

- men älskling gråt inte. sa han och torkade bort mina tårar

- förlåt men jag e så glad för att få kyssa dig igen.. sa jag och skrattade lite

 

 

 

 

 

 

 

Han kramade mig hårt. Han va rätt svettig men de brydde jag mig inte om! Jag va bara glad att få krama honom igen.

vi slutade kramas och tittade runt oss och såg att folk stod och kollade gulligt på oss, men efter några sekunder så vaknade dom till

 

- eh.. vi kanske ska gå dit och..

- ne men titta där borta!

- oj, jag måste fixa..

 

sa en del och började springa runt medans endel bara ställde sig och tittade ner i några papper och började prata med folk.. och låtsades som ingenting.

vi tittade på varandra och började skratta..

 

- Justin.. sa jag och tittade i hans ögon - du e underbar…

han log

 

- ay! Justin skulle jag kunna få snacka med dig ett tag.. ropade Kenny

 

- sure! sa han och sen kollade han på mig och gav mig en långsam kyss, sen gick han med sakta steg ifrån mig och mot Kenny

 

Jag tittade på honom när han gick iväg..

 

- HEEJ! hörde jag någon bakom mig och jag vände mig om och där stod Pattie

 

- HEEJ!! sa jag och vi gav varandra en kram.

 

sen började vi prata om allt möjligt.. sen kom Justin

 

- Mamma, Jag och Bell ska åka nu .. sa han och kramade mig bakifrån och tittade på Pattie

 

- okej, sa hon och log mot oss - ni e så söta tillsammans sa hon och gav mig en kram - åk nu sa hon och log

 

- Kom.. sa Justin och drog med mig ut mot parkeringen,

 

när vi gick ut så gick vi förbi dom där dörrvakterna och då stannade Justin till, han tittade på dom och dom tittade osäkert tillbaka, han släppte inte min hand.. han höll i den hårt. Han gav dom en blick och sen så fortsatte han att gå mot bilen och jag gick med honom, hand i hand. Jag vände huvudet mot honom ibland och log. De va länge sen jag kände såhär..

 

Vi hoppade in i bilen och så åkte vi iväg. Jag va så glad!

 

men de va lite tyst i bilen.. de va lite pinsamt.. jag menar… vad ska vi prata om? om jag skulle fråga om va han har gjort de senaste halvåret så skulle Selena komma upp och om jag skulle berätta nått jag har gjort så skulle Christian komma upp och de tror jag inte att han vill höra nått om..

vi satte på radion och jag tog ner mitt fönster och lutade ut mig och la mig ner och tittade ut..

 

jag såg att han  tittade på mig, undra vad han tänkte på .. Jag tycker om när han kollar på mig, Haha jag tittade tillbaka på honom och log..

 

vi åkte förbi MacDonals och åkte i Mac-drive, Haha dom tyckte nog att de såg lite roligt ut när vi kom där i fin fin kläder och beställde hamburgare ! sen så åkte vi till Justins hotellrum.

När vi kom in till hotellrummet så gick jag med maten till köksavdelningen medans Justin bytte om.. Jag tjuvkikade lite ibland.. sen gick jag där han va

 

- här sa Justin och sträckte fram en tröja och log..

 

- Tack sa jag och log tillbaka

 

Jag tog tröjan och vände mig med tyggen mot Justin, jag tog av min min klänning och satte på mig tröjan jag fick låna av Justin, Jag vände mig om och såg hur han kollade på mig och vände bort blicken lite, Jag förstod att han hade kollat på mig när jag bytte om..

 

- Ehm, ska vi titta på Smallville medans vi äter? frågade han och gick fram och tog mina händer..

 

- mhm.. visst sa jag och han flätade in våra fingrar med varandra.

 

Han gick närmare mig och jag trodde att han skulle ge mig en kyss men han bet sig bara i läppen

 

- om du går och hämtar maten så går jag och hämtar filmen! sa han och log

 

- okej! sa jag och gick med lite ledsna steg mot köksavdelningen och hämtade maten och ställde ner den på soffbordet och släng/satte mig i soffan

 

Varför kysste han mig inte? Varför gav han mig inte ens en liten puss eller en puss på kinden? Han satte i filmen och så vände han sig om jag log lite lätt och så började vi äta.

De va lite spänt mellan oss.. Varför va de tvungen att va så? Tänk om allt de här har förstört allt! tänkt om de inte kommer kunna bli som förut igen..

 

___________________________________________________________________________________

Förlåt för att de blev så kort men jag ska försöka skriva ett längre nästa gång! Kommentera! vad tyckte ni? 20+? KRAM :-D //Mii


Comments
Written by: Johanna

mer!

2011-08-22 @ 22:25:10 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Mathilda

jätte bra :D längtar redan till nästa kapitel :D

btw älskar novellen:D

2011-08-22 @ 22:27:23 -



Written by: Melina

Gryyyyyymt bra! :D

2011-08-22 @ 22:53:07 -



Written by: nour

MORREEEEEEEEEEEE

2011-08-23 @ 05:36:40 - URL: http://juztawesome.blogg.se/



Written by: Emelie

Super bra! :D

Kan du länka min blogg? Jag behöver verkligen mer läsare! <3

2011-08-23 @ 16:12:09 - URL: http://emelieelven.blogg.se/



Written by: LINN

braaa mer



love it<33:D

2011-08-23 @ 19:36:25 -



Written by: emma

När kommer Nästaa? :D

2011-08-24 @ 15:05:38 - URL: http://jisforjustinbieberfever.blogg.se/



Written by: Ebba

grymt bra!

2011-08-25 @ 17:54:24 -



Written by: Nova

meeeeer ikväll!! snälla<3

2011-08-27 @ 10:12:33 -



Written by: Anonym

sluta inte skriv! mer

2011-08-27 @ 19:10:39 -



Written by: Nova

MER IMORGON PÅ SÖNDAG SNÄLLA DET HAR INTE KOMMIGT PÅ TYP 2 DAR OCH DETE SJUKT LÄNGE JAG E BEROENDE JU<33 HEHE !!:D

2011-08-27 @ 22:52:57 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback