Date: 2011-08-29 | Time: 21:51:14

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
10

My Favorite Girl 96

Varför kysste han mig inte? Varför gav han mig inte ens en liten puss eller en puss på kinden? Han satte i filmen och så vände han sig om jag log lite lätt och så började vi äta.

De va lite spänt mellan oss.. Varför va de tvungen att va så? Tänk om allt de här har förstört allt! tänkt om de inte kommer kunna bli som förut igen..

 

 

 

 

jag deppade till en liten stund tills vi hade ätit färdig, Justin stoppade filmen och plockade undan och gick och poppade popcorn. Jag satt kvar och tittade på den pausade bilden. Tänk om allt verkligen va förstört.. de va de ända jag kunde tänka på…

 

- Vad är de? hörde jag Justin säga samtidigt som han ställde ner skålen och satte sig bredvid mig..

 

- ne , sa jag och rättade till mig i soffan medans han satte sig bredvid mig.

 

- säkert? frågade han och tittade mig i ögonen

 

- mhm , sa jag osäkert och log lite

 

han tittade mig i ögonen och hade sin arm runt mitt huvud och höll på och fingra med mitt hår.. sen slutade han och satte på filmen, han hade fortfarande armen runt mig och jag lutade mig mot honom och fortsatte titta. Tiden gick och jag blev bara tröttare och tröttar.. tillslut somnade jag.

 

Lite Senare..

 

Jag vaknade till lite av att jag rörde mig på nått sätt och jag tittade upp lite och såg Justins ansikte i från sidan.. han bräde mig mot sängen, jag tog ett djupt andetag och tog mina armar runt hans hals. Sen kände jag att han la mig ner och gav mig en kyss på pannan.. Han trodde nog att jag sov

 

- sov gott gumman… hörde jag hur han viskade efter att han kysst mig på pannan, sen hörde jag sakta steg som gick iväg..

 

jag vaknade av att en dörr stängdes, jag tittade upp mot klockan som stod på natthuksbodet och såg en lapp som låg där. Jag satte mig upp lite och tog lappen,

 

'' I can't wait to kiss you ''

 

Jag log lite för mig själv.. jag blev på gott humör och gick in på toa och började sjunga lite medans jag borstade tänderna och sminkade mig,

 

sen va de dax att hitta något att han på sig! jag ställde mig vid sängen. Sen kom jag på, ALLA mina kläder va hos Christian!

Jag va tvungen att åka och hämta dom och jag kände att jag behövde prata med honom också.. Jag ville inte direkt göra slut med honom på de sättet som de tyvärr blev.. Jag blev lite deppad när jag tänkte på hur mycket jag måste ha sårat Christian.. Jag rotade runt bland Justin's saker och hittade en adidas-mjukis-dress som jag tog på mig, jag kände mig.. ''grabbig''

men men de fick gå.. Jag satte på mig luvan och gick ut och ner till lobbyn och hoppade in i bilen och drog iväg mot Christian…

 

___________________________________________________________________________________

Kommentera ! förlåt för ett kort kapitel men jag har brist på fantasi, har ni några förslag eller önskemål om vad som ska hända så kommentera ! :-D ( om ni har nått förlag så skriv gärna de i en ensam kommentar ! :-D ) KRAM :-D //Mii


Comments
Written by: Melina

Jätte bra :)

2011-08-29 @ 22:28:33 -



Written by: LINN

men det e underbart älskar det värkligen :D mer ikväll snälla!!

2011-08-30 @ 12:32:02 -



Written by: Anonym

grymt!



//Ebba :D

2011-08-30 @ 16:17:29 -



Written by: Mathilda

jätte bra :D

älskar den verkligen

2011-08-30 @ 16:41:28 -



Written by: Nova

love it meeeeer!!!!! ikväll!!!!!

2011-08-30 @ 20:08:41 -



Written by: my

mer imon snälla eller idag :D det e grymt bra asså!!

2011-08-30 @ 21:40:45 -



Written by: carro

mer ikväll torsdag snälla älskar det !!!!!!!;)

2011-09-01 @ 19:56:43 -



Written by: ninni

mmmmmmmmmmeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr idag fredag snälla!!!<33;D

2011-09-02 @ 20:10:14 -



Written by: amanda

mer ikväll lördag snälla!!<3

2011-09-03 @ 19:36:58 -



Written by: ebba

NU E DET HELG SNÄLLA ATT LÅNGT AVSNIT SNÄLLA<3!!!!!!!!ÄLSKAR DET SÅ JÄKLA MYCKET

2011-09-03 @ 20:09:50 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback