Date: 2011-08-09 | Time: 18:11:54

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
32

My Favorite Girl 89

'' Omg.. tänk om Justin hade varit där.. '' tänkte jag för mig själv och skrattade lite av lättnade gick ut till parkeringen och tittade upp för att kolla om Christian stod och vänta och såg någon som gick emot mig.. å shit.. de va Justin…

 

 

Jag såg hur han tittade upp och såg mig, han log jag log tillbaka

och ju närmare  vi närmade oss varan ju mer saktade båda in farten och vi stannade framför varan

 

- Hej sa han och tittade försiktigt

- Hej sa jag tittade i dom bruna ögonen

 

sen blev de lite pinsamt så de va tyst i några sekunder

 

- så du spe.. sa jag och Justin sa - va gör du.. vi sa de samtidigt så vi skrattade lite och jag tittade ner

- vad sa du ? sa Justin och log mot mig

- ne, jag bara undrade om du höll på och spela in nån låt eller nått?

- a de gör jag , jag håller på med ett nytt album. sa han och tittade på mig och jag tittade på honom, vi tittade bara och log mot varandra i några sekunder

- å grattis till priset igår! sa jag med glad röst och tittade ner på mina klackskor och sedan upp han.. han stod bara där med händerna i fickorna,

- tack sa han och log större - men jag måste in och… ja. sa han och pekade in mot studion - du vill inte följa me? frågade han och tittade lite frågande på mig

- ne.. jag.. ehh sa jag osäkert och vred huvudet mot parkeringen men jag såg inte Christians bil… de gjorde säkert inget om jag följer med, - okej, men bara en lite stund.. sa jag och jag såg hur Justin log,

 

han gick in mot studion och jag gick sakta efter..

- Tja Scooter sa Justin och gick in och satte sig på en stol

- va har du var.. halv skrek han och rullade runt och fick syn på mig och då avbröt han sig själv - ne men hej igen! sa han med en gladare röst.. sen gick han vidare till Justin - Okej Justin, vi vill köra Never say Never igen..

- okej sa Justin och ställde sig upp och gick mot mig.. - du stannar väll ett litet tag till..sa han och tittade på mig med puppy ögon. Jag tittade på klockan och sen ut mot dörren..

- ehh.. sa jag och rynkade osäkert på ögonbrynen

- Snälla. sa han och tittade mig djupt i ögonen

- okej då , sa jag och log snett

 

Han gick in i studion och började sjunga på Never Say Never och jag ställde mig bakom Scooter som satt vid kontrollbordet

Han va snart klar och kom ut ur studion och ställde sig vid oss och lyssnade på de han hade spelat in och han stod och diggade med musiken. sen tog låten slut.

- Jag kommer snart.. sa Scooter och gick ut..

 

De blev en liten pinsam tystnad

 

(ni behöver inte sätta på den här men jag tyckte att den passade lite till dramat xD )

- så va tyckte du..? sa han och gick sakta mot mig..

- Eh.. jo de va jätte bra.. sa jag och tittade ner och upp lite då och då.. han kom närmare och närmare och till slut stod han ett steg framför mig,

Innan jag äns hunnit att titta upp så tog han ett stort steg mot mig och  kysste mig och la sin hand på min rygg för jag inte skulle ramla bakåt, jag började gå bakåt och snart så stod jag lutade mot en vägg , jag tog mina händer och la dom försiktigt på hans bröstkorg, han hade en hand på min rygg och en som han hade på väggen som han tog emot sig med ,

 

Hans kyssar.. hans händer.. Jag glömde bort tid och rum och vi stod och kysstes intensivt

 

- Bell, hittade du inte.. hörde jag någon säga,

 

Både jag och Justin tittade upp och fick syn på Christian..

 

- Christian.. sa jag vände mig mot Christian men Justin stod kvar.. som om han inte ville att jag skulle gå..

Christian såg j*vligt sur ut och jag förstod honom, Han vände sig och och gick med bestämda steg ut..

- Nej Christian vänta! skrek jag och tog ner Justins hand och gick efter Christian

- Bell.. hörde jag Justin säga och han tog tag i min  hand så jag vände mig om och tittade på honom… jag såg i hans ögon att han inte ville att jag skulle gå.. men jag släppte hans hand och vände mig och sprang efter Christian..

 

Justin

 

Jag såg hur hon sprang efter Christian, jag tog min ena hand för ögonen

 

- Vart tog Bell vägen? hörde jag Scooter säga..

- Hon sprang efter Christian

- Oj, varför de då? kom han på er kyssas eller ? sa han ironiskt och jag vände min seriösa blick mot honom och han fattade direkt

- oj shit! kysstes ni!! halv skrek han..

- skit i de.. va ska jag göra nu.. fortsatte jag

 

Bell

 

Jag såg hur Christian åkte iväg.. fan.. åå ! Jag kunde inte gå tillbaka in till studion.. jag kunde bara inte… jag gick längst vägen och trånar bara rann.. mina fötter började göra ont efter skorna så jag tog av mig dom och gick barfota med skorna i handen… Jag såg en taxi så jag stoppade den och vi åkte till Christians hus..

 

Jag öppnade dörren och ställde mig upp och stängde dörren och taxin körde iväg.. Jag stod och kollade på huset medans tårarna rann och jag tänkte på va jag skulle säga till Christian om han nu släppte in mig..

Jag gick sakta över gräsmattan och till dörren.. Jag knackade försiktigt på.. dörren rycktes upp och där stod Christian.. han sa inget

 

- Snälla Christian! Förlåt!! halv skrek jag och tårarna bara rann ner hela tiden.. - Jag vet inte va som hände… snälla förlåt mig!

 

Han sa fortfarande inget och hans blick va lika sur som förut

 

- Jag förlåter dig på ett villkor..

- Vad ? jag gör vad som helst bara du förlåter mig!! sa jag och tårarna rann fortfarande

- lova mig.. att du aldrig ska träffa Justin igen. sa han och tittade djupt i mina ögon. Jag slutade gråta för en sekund och Jag såg att han menade allvar.



TACK SÅ JÄTTE MYCKET för alla kommentarer ! över 20 st!! Tror ni att vi kan komma över 20 på den här också? :-D Kommentera! blev den som de flesta av er ville eller hade tänkt er? xD KRAM //Mii

Comments
Written by: mia

Fan va bra vill bara läsa MEEEEEER och att det aldrig tar slut!!

2011-08-09 @ 19:06:32 -



Written by: amina

sååå bra snälla mer :DDD

2011-08-09 @ 19:27:54 -



Written by: Anonym

snälla, du måste skriva mer imorgon ASSSS BRA JUU!!!!!!!!!!

2011-08-09 @ 19:29:24 -



Written by: Alida

Grymt bra, meeeeer

2011-08-09 @ 19:30:02 -



Written by: Alicia!!!! bieberfan<33

jag säger bara aaasssss braaaaa och MMMMMMEEEERRRRR :DDDDDDDD!!!!

2011-08-09 @ 19:30:42 -



Written by: teamofbieber

grymt bra och spännande vill bara ha mer så snälla skriv mer imorgon :DD ;) :) ;) :)

2011-08-09 @ 19:31:23 - URL: http://teamofbieber.blogg.se/



Written by: Sara

tycker inte om honom så mycket men novellen är bara för bra, kan inte sluta läsa den. :D

2011-08-09 @ 19:32:36 - URL: http://http://saramagdalena.blogg.se/



Written by: Anonym

jätte bra :D

2011-08-09 @ 19:34:05 - URL: http://http://yarp.blogg.s



Written by: LINN

MER MER MER MEN KAN INTE HON TYP BLI TSM MED JUSTIN IGEN SKULLE BLI EN LÄTTNAD !!<33:)MEN GÖR SOM DU VILL OCH DIN VERISION SÅ BLIR ALLT BRA ÄNDÅN!!;)

2011-08-09 @ 20:19:09 -



Written by: Melina

Grymt! :O

2011-08-09 @ 21:00:16 -



Written by: Anonym

grymt bra !

2011-08-09 @ 21:11:02 -



Written by: Anonym

Jättebra har inte läs på hela sommaren och väntade mig 1 inlägg typ och så finns det 30 :D desutom jättebra skrivet

2011-08-09 @ 21:31:39 -



Written by: nour

mer

2011-08-09 @ 21:33:48 - URL: http://juztawesome.blogg.se/



Written by: Mickey <3

mermermer fan va bra <3

2011-08-09 @ 21:40:09 -



Written by: Anonym

jätte bra meeerr, snälla du :DDD

2011-08-09 @ 23:01:25 -



Written by: Alexxia

meeeeeeeeeeeerrrrr

2011-08-09 @ 23:02:16 -



Written by: Meri

jätte bra ju, men sorry för att jag inte har någon blogg :/ :D

2011-08-09 @ 23:03:02 -



Written by: Johanna :>>>>>>>>>>>.

skriv mer!

MEN, jag vill att justin och bell ska bli ihop igen juuuuuuuuuuuu :(.

2011-08-09 @ 23:16:14 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: Emelie

Jätte bra!

2011-08-09 @ 23:30:58 - URL: http://emelieelven.blogg.se/



Written by: mia

omg det där kan inte hända. De får inte sluta träffas.

2011-08-09 @ 23:41:04 -



Written by: Mathilda

grymt bra :D började läsa eran blogg idag och älskar den redan :) har läst både the next mrs bieber och my favorite girl dem äger båda två :D

meeer säger jag bara :D har börjat följa eran blogg på bloglovin med :D

2011-08-10 @ 01:01:12 -



Written by: bieber fan!!

SNÄLLA SKRIV MEER ÄLSKAR VERKLIGEN NOVELLEN <3 :DDD xD

2011-08-10 @ 01:43:07 -



Written by: Anonym

snälla meer!

2011-08-10 @ 01:44:58 -



Written by: Adde - Adina

OMG! dom måste bli ihop igen :D

2011-08-10 @ 01:45:33 -



Written by: seniaaa

grymt bra fortsätt :D

2011-08-10 @ 01:48:31 -



Written by: Nicole

skit bra ju :D

2011-08-10 @ 01:48:55 -



Written by: Anonym

suuupeeeeer bra ju! :DD

2011-08-10 @ 10:14:09 -



Written by: Anonym

OMG ! DET VAR DET BÄSTA AV ALLA DIN AVSNITT SKIT BRA !! fortsätt skirva :D

2011-08-10 @ 13:21:06 -



Written by: ebba

neeeeeeeeeej christian kan inte säga sååå snälla låt dom inte bli ihop igeeen snällaaaaaaaaaaaaaa !!

Älskar novellen den e as braa !! <3

2011-08-10 @ 14:08:35 -



Written by: melissa

neeeej, snälla låt justin & bell bli ihop igen dom gifter sig och får barn snällaaaaaaaaaaaa!!!! <3<3

2011-08-10 @ 14:56:54 -



Written by: Linnéa

ÄLSKAR DENNA NOVELLEN !! :D

2011-08-10 @ 15:14:53 -



Written by: m

Gryyyym! Lite kommentarer du fått;) kommer det mer ikväll? :D skulle va kul med två kapitel!:D förresten en fråga, du va ju gästbloggaren men det är ju bara du som skriver (och tro mig du är riktigt bra på det!) men vad hände med hon som start bloggen?:)

2011-08-10 @ 16:20:15 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback