Date: 2011-08-14 | Time: 20:52:50

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
28

My Favorite Girl 93

Jag gick till fika rummet där jag hade mina grejer och åkte hem..

när jag va påväg hem så ringde Christian

Telefon :

- Hej Christian svarade jag

- HEJ GUMMAN!! Du ska bara veta vad som har hänt!


 

 

- Ne.. va har hänt? frågade jag och försökte att låta som vanligt

- Emmas och min låt har blivit nominerad till '' Bästa låt '' till Teen Choice Awards!!

- å  va kul! sa jag och höjde rösten lite så han inte skulle märka att jag va sååå trött..

- JA! visst e de! och eftersom att de e om  bara en vecka så måste vi åka till våra designers och fixa kläder, så de e bra om du åker dit så fort som möjligt!

- okej, jag kan åka dit nu.

- bra då ses vi i kväll! puss

- puss sa jag sen la vi på

 

Jag vände bilen och åkte mot affären där jag skulle prova klänning, jag mådde fortfarande inte bra men jag va ju tvungen att åka och prova.

Jag parkerade bilen och gick med tunga steg in till affären och möttes av en av tjejen som jag fick hjälp av från Golden Music Awards.

 

- Hej! hur e de? frågade hon och gav mig en kram

 

- Hej! jo de bra sa jag och drog till med ett leende

 

- är du här för T.C.A? sa hon och log

 

- mm sa jag och log tillbaka

 

- Bra att du kom så fort ! sa hon och tog tag i min arm och drog mig till ett rum med klänningar, hon slängde sig bland en ställning med fullt av klännings - jag hittade den här till dig och den skulle passa så bra till dig på T.C.A!! fortsatte hon och drog fram en skimmer blå klänning med silver detaljer på..

Jag tyckte att de  va jätte fin.. jag kunde inte ta ögonen från den och de såg hon

 

- Prova den!! halv skrek hon jag jag tog den och gick in i ett provrum, den satt perfekt!

Jag drog bort skynket och gick ut till den stora spegeln

 

- åå så fin! sa hon och tog händerna framför munnen - den e perfekt och så har du en ljus ögon skugga och så håret… fortsatte hon men jag lyssnade inte mer . jag tittade bara på min och klänningen..

 

- … visst blir de bra! hörde jag hur hon sa och jag vaknade upp

 

- ja jätte bra!  sa jag fast jag knappt hört nått av vad hon hade sakt.

 

 

Justin

 

Efter ha kört igenom Baby 2-3 gånger så kände jag hur min mage började kurra,

 

- Jag måste äta nått, sa jag till Usher

 

- visst! de finns där borta på bordet sa Usher och pekade på bordet en bit bort

 

Jag gick dit och de fanns frukt och mackor, Jag tog 2 mackor med ost och gurka och ett grön äpple och så varm choklad. Mums!

När jag ätit färdigt den första mackan så kom Usher och satte sig bredvid mig

han såg bekymrad ut

 

- Whats up? frågade jag

 

- jag pratade precis med Drake.. sa han och lutade sig bakåt

 

- okej sa jag och rynkade på ögonbrynt,

 

- mm och Christian blev precis nominerad med Emma Smith och deras låt till ''Bästa låt''

 

Jag sjönk ihop, Bell kommer vara där.. de va de första som kom upp i mitt huvud.

 

- e du okej? frågade Usher

 

- mm sa jag kollade på honom

 

- käka upp din andra macka och så fortsätter vi! sa han och ställde sig upp och gick tillbaka till studiorummet

 

Jag började bli nervös… jag brukar inte vara nervös men nu när jag fick reda på att Bell skulle vara där blev jag nervös..

Bell

 

Efter att ha tagit av mig klänningen och bytt om igen så åkte jag raka vägen  hem. nu va jag helt slut.. jag släppte väskan ner på golvet så fort jag kom in och sparkade av mig skorna, gick med sakta steg upp för trappan och slängde mig på sängen och somnade..

 

Jag vaknade av att Christian satte sig på sängen

 

- hur mår du? frågade han och stök sin hand på mitt huvud

 

- sådär… sa jag och vände bort huvudet och satte mig upp på sängkanten

 

- ja har gjort middag.. vill du ha? frågade han med mjuk röst

 

- ne.. jag e inte hungrig.. sen kanske.. jag ska nog ta ett bad nu.. sa jag och gick upp och gick in i badrummet och låste..

 

Jag ställde mig mot dörren och hörde hur Christian ställde sig upp och gick med sakta steg ut ur rummet.. jag gled ner för dörren med händerna för ansiktet.. vad håller jag på med?

jag kröp titt badet och satte på vattnet och satte mig mot badkaret och väntade på att de skulle fyllas med vatten..

Jag ställde mig upp och kollade i skåpen och hittade lite badsalt som jag hade köpt förut och en sån där tvål som gör så de blev skum. jag hällde i de och började ta av mig kläderna.. jag stängde av vattnet och dopade ena tån lite försiktigt innan jag skulle våga gå i med foten.. de va varmt.. jag stoppade ner ena benet och sen de andra, jag satte mig ner i badet och njöt av värmen..

 

jag blundade och drömde mig bort i minnen.. först med Christian men ju längre bak i tiden vi kom ju mer tänkte jag på minnen med Justin.. jag log för mig själv, sen skrattade jag lite för mig själv.

Sen vaknade jag. Vattnet hade blivit kallt .. jag gick upp och tog en handduk runt håret och satte på mig min stora fluffiga morgonrock.. den va varm och skön. Jag hade börjat blivit hungrig så jag gick ner och till köket. Christian satt och tittade på tv men jag gick bara förbi, jag öppnade kylen och där stod de pasta med tomatsås.. jag och lite och värmde de sen satte jag mig och åt.

 

Jag hörde hur någon kom bakom mig, de va Christian, han måste ha sätt mig när jag försökte att smita förbi.

Jag lutade mig tillbaka när jag såg när han gick förbi mig och gick till kylen och hämtade en Cola.

 

- Vad de gott? frågade han och log och satte sig bredvid mig på långsidan (och jag satt på kortsidan)

 

- mm, jätte gott sa jag och tog en till tugga

 

- hittade du nån klänning idag? frågade han och tog en klunk

 

- Japp ! en jätte fin! den e i olika blå färger och så de silver detaljer på ! sa jag och log stort

 

- bra, då förklarar de varför jag fick en går silvrig kostym sa han och blinkade .

 

Jag skrattade lite,

 

- kommer du in sen när du ätit upp ?

 

- aa sa jag och log

 

- bra sa han och ställde sig upp och kysste mig på kinden

 

Christian va ju så underbar.. men jag tyckte om honom och Justin ..

Jag åt upp och ställde talriken i diskmaskinen och gick in och satte mig bredvid Christian..

jag lutade mig mot honom och han la armen runt mig och snart somnade jag..

 

Jag vaknade nästa dag i sängen, Christian måsta ha burit upp mig, hur orkade han de?

Veckan gick rätt fort, jag jobbade och Christian va i studion rätt mycket.. Så idag va de T.C.A.. Jag vaknade tidigt innan Christian hade vaknat och gick och tog en dusch sen när jag gick ut så hade Christian redan vaknat och gjort frukost.. Vi åt och sen så gick han och duschade,

Jag kollade på mobilen och såg att jag hade ett missat samtal från Christian, de måste ha varit sen igår, tänkte jag för mig själv och tänkte precis låsa mobilen då jag såg alla missade samtal från Justin som jag hade fått förut.

 

Jag började tänka på honom, jag hade varken hört eller sätt honom sen jag slängde ut han från affären och sa att vi inte skulle träffas mer och han hade sakt att Han aldrig kommer sluta älska mig.. ojoj de gjorde ont!

 

Christian kom bakifrån och kramade om mig och kysste mig på halsen jag fick panik och låste mobil fort och slängde den på sängen och vände mig om och satte mina händer runt hans huvud och lät mina armar vila på hans axlar och vi började kyssas, sen började han kyssa mig på halsen.. sen va vi tvungna att åka.. vi åkte till stilisterna.. Jag satte på mig min klänning och Christian sin kostym och sen fixade vi  håret och sen fixade dom mitt smink. Jag fick lösögonfransar och en fin ögonskugga, sen bar de iväg till Teen Choice Awards!

___________________________________________________________________________________
Kommentera ! bra ? dålig? 20+? :-D KRAM //Mii

Comments
Written by: Sandra

OMB MER

2011-08-14 @ 21:21:15 - URL: http://mileyfreak.blogg.se/



Written by: Mathilda

det var grymt bra :D meeeer :D

2011-08-14 @ 21:48:23 -



Written by: Melina

Superbra! <3

2011-08-14 @ 22:05:31 -



Written by: Johanna

grymt :D

2011-08-14 @ 22:06:59 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: linn

bra som F*N mer mer mer älskar det men stackars justin vill att de ska bli tsm igen <33

2011-08-14 @ 22:35:31 -



Written by: Emelie

Jätte bra! :D

2011-08-15 @ 00:10:07 - URL: http://emelieelven.blogg.se/



Written by: ebba

as braaaaaaaaa meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer haha !! <3

2011-08-15 @ 00:32:08 -



Written by: mia

Bra :)

2011-08-15 @ 04:22:08 -



Written by: Julia och Amanda ;)

Hej, jag och Amanda har en ny startad novell,

checka gärna in den och komentera <3



Btw älskar din novell, skit bra fortsätt så <3

2011-08-15 @ 20:15:08 - URL: http://justindrewbstory.blogg.se/



Written by: lina

meeer<33

2011-08-15 @ 20:22:23 -



Written by: my

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA<33

2011-08-15 @ 20:24:07 -



Written by: Amina

haha, super bra ju fortsätt så <3 :*

2011-08-15 @ 22:10:38 - URL: http://missbibses.blogg.se/



Written by: SANNA

meeeeer snälla ikväll<33

2011-08-16 @ 15:29:09 -



Written by: my

mer ikväll :D hihi

2011-08-16 @ 15:30:25 -



Written by: ammi

ett långt kapittel ikväll snälla<33333

2011-08-16 @ 15:31:11 -



Written by: Anonym

ikväll??"."

2011-08-16 @ 15:32:09 -



Written by: ninni

braaaaaaa

2011-08-16 @ 15:32:28 -



Written by: Nova

u smile i smile <33:DD det va jätte bra meeeer

2011-08-16 @ 15:33:48 -



Written by: carro

godd love it hehe

2011-08-16 @ 15:36:29 -



Written by: SOFIE

klart det var bra<3

2011-08-16 @ 15:37:24 -



Written by: wilma

bäst såklart det handlar ju om sen snyggaste justin bieber <33

2011-08-16 @ 15:38:07 -



Written by: ellen

åå gu vad bra meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!

2011-08-16 @ 15:38:43 -



Written by: ebba

jaa denna e grymmast <33

2011-08-16 @ 15:42:15 -



Written by: elina

mer mer mer mer mer mer mer ;)

2011-08-16 @ 15:49:00 -



Written by: amanda

justin och bell tsm igen snälla<33

2011-08-16 @ 16:00:34 -



Written by: rebecca

bra mer mer bra!!!!!!

2011-08-16 @ 16:01:50 -



Written by: elina

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ikväll snälla<3!!!!!!!!

2011-08-16 @ 16:02:27 -



Written by: linn

mer det har inte kommigt på längge<33!!!!!!

2011-08-16 @ 21:22:38 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback