Date: 2011-12-04 | Time: 20:55:36

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
3

My Favorite Girl 104

'' Pop sångaren Justin Bieber hamnade i bråk utanför hans studio vid 5 tiden idag , han och hans stylist Ryan Good började bråka säger killarna , mer vet vi inte ''

- Oh My Gosh… sa jag och tittade på Molly och Sara som tittade lika chockat fast på mig.

 

 

 

jag rusade upp ur soffan och slängde mig mot min mobil som låg på en bänk.

Jag skakade.. tänk han hade gjort sig lilla! jag klarade inte med att va på sjukhus nå mer…

 

jag letade upp hans nummer i min telefonboken och ringde..

han svarade inte… jag vände om mot Molly och Sara som satt och tittade spänt på mig

 

- varför svara han inte… ? frågade jag dom oroligt och tog handen för pannan

 

Molly och Sara kollade på varandra

 

- jag.. jag vet inte… sa Sara tyst och skakade  på huvudet..

 

Jag blev bara mer och mer orolig ju längre tiden gick.. tillslut la jag på … han svarade inte.. jag la ner mobilen och andades djupt och tog handen för munnen.. va skulle jag göra…

 

nån minut efter att jag hade lagt ner mobilen så knackade de på dörren, Jag spärrade upp ögonen och de gjorde Molly och Sara också medans dom ställde sig fort upp och gick fort mot mig. Jag sprang halvt till dörren och öppnade den så fort jag kunde.

 

de va Justin och Ryan!

 

jag slängde mig i Justins armar och han tog sina armar runt min midja. Jag kramade honom så hårt jag kunde, sen släppte jag taget och tittade på han. Man såg ett litet skrapsår bredvid hans högra öga men annars såg det rätt bra ut.

 

- Vad hände? varför slog du dom?  sa jag och tittade sorgset på honom

 

- för dom sa massa dumma grejer.. sa han och tittade ledsamt på mig

 

Jag tog lite försiktigt på hans skrapsår, han gjorde en liten minn när jag nuddade de

 

- du borde bara gått där ifrån Justin.. sa jag samtidigt som jag tog bort mina fingrar från hans sår

 

- jag kunde inte… sa han och tittade ner - de va dig dom snackade om.. sa han och tittade ännu ledsnare på mig

 

jag fick tårar i ögonen, jag tog mina armar runt hans nacke och kysste honom.. efter att vi hade kysst några gånger så hörde jag en host bakom mig.

Jag vände mig om och såg hur Ryan, Molly och Sara bara stog och kollade på oss med armarna i kors

 

- Oj.. sa jag och kollade generat på dom. Jag hade faktiskt glömt bort att dom va där…

 

- Ja, oj! sa Molly

 

- Molly vi kanske ska gå, sa Sara och tittade på klockan på hennes mobil

 

- Ja, jag tror vi gör de.. sa Molly och blinkade mot mig

 

Jag gav dom en kram och vi bestämde att vi skulle ses igen SNART! sen gick dom.

 

Ryan's mobil ringde så han gick en bit bort och pratade medans jag och Justin och jag gick och satte oss i soffan.

Justin satt framåtlutade med händerna för ansiktet, man förstod att han va orolig.

 

- gubben, va e de? frågade jag och tog min hand på hans bakhuvud och strök mina fingrar genom hans hår

 

- Jag är orolig för vad mina fans kommer säga.. tänk om dom är jätte sura på mig nu.. sa han och vände ansiktet mot mig.

 

Jag visste inte riktigt va jag skulle säga.. jag la huvudet på sned och log lite bekymrat

 

- ne.. de tror jag inte.. sa jag lite osäkert

 

Han vände ansiktet rakt fram igen

 

- Jag kunde bara inte låt dom säga såna dumma saker om dig!! dom sa så hemska saker så jag kunde inte kontrollera mig, dom där jävla…!! sa han och jag såg hur arg han va men såg jag att han inte kunde beskriva hur jävliga dom va, han andades ut och tittade mot mig..

 

- fattar du hur mycket de kommer skrivas om mig nu… sa han och tittade på mig med sorgsna ögon

 

- du.. sa jag och hoppade närmare honom och tittade honom i ögoen - de spelar ingen roll va som kommer skrivas om dig.. jag bryr mig inte. jag kommer stå bredvid dig hela tiden, vad som än händer så kommer jag alltid stå där. och de vet jag att dina fans också kommer göra ! dom älskar dig Justin mer än du någonsin kommer förstå! …..  de löser sig älskling sa jag

 

han tog sina armar runt mig och kramade mig hårt.. jag tror jag kände några tårar som föll ner på min nacke..

 

han slutade kram mig och gav mig en mjuk kyss

 

- Tack baby.. jag är så lycklig för att jag har dig.. sa han och kysste mig engång till. Jag tog mina händer på hans kinder

 

- aj…. sa han tyst och drog undan huvudet, jag hade kommit åt hans sår..

 

- oj!! men gud förlåt! sa jag och tog mina händer för munnen

 

- de e lugnt sa han och tog lite försiktigt på såret

 

- vänta här .. sa jag och hämtade lite bomull och varmt vatten och ett plåster

 

Jag gick tillbaka och tog min ena hand under hans haka och lyfte upp han huvud mot ljuset, jag baddade försiktigt med bomullen mot såret. Han gjorde en minn och drog undan huvudet lite.. sen satte jag på ett plåster och pussade på de

 

- bättre? sa jag och log stort

 

- mycket bättre sa han och log och kysste mig igen

 

Sen kom Ryan

 

- Ey. JB jag går till Kenny här nere, ok? sa han och gick mot dörren och blinkade mot Justin

 

- gör så.. sa justin och blinkade tillbaka

 

Sen stängdes dörren då Ryan gick ut.

 

- vad va dedär om ? frågade jag och tog mina armar runt hans nacke

 

- inget speciellt … sa han flörtit - e du hungrig? frågade han glatt

 

- aa.. lite faktiskt sa jag flörtit tillbaka

 

- okej kom! sa han och ställde sig upp och sträckte fram hans hand. jag tog hans hand och ställde mig upp..

 

 

- Jag måste bara gå på toa först , okej? sa Justin och gav mig en kyss och tog sina händer på runt mig

 

- gör de du.. sa jag och besvarde kyssen

 

Justin

 

Jag släppte henne och gick in på toaletten , Jag tog upp mobilen och ringde Ryan

 

- Ey Ryan e ni klara eller?

 

- Jag de e bara att komma ner.. sa han och sen la vi på

 

Jag gick ut och stoppade ner mobilen i fickan

 

- klar ? sa jag och tog hennes hand och kysste den

 

- och vilken gentleman.. sa hon flörtit - ja de e jag.. fortsatte hon och vi åkte ner..

 

______________________________________________________________________________________________________________

Va tycker ni? bra ? dålig? kommentera jätte gärna va ni tycker! =)

förlåt för att den kom lite för sent, men bättre sent än aldrig , Haha =) glad andra advent min söta läsare

P.S jag fick en kommentar som undrade hur många kapitel de va kvar av den här novellen och jag tror att de är några få kapitel är kvar...


KRAM =) //Mii



Comments
Written by: Mathilda

OMG :D det var sjukt bra :D meeeeer

2011-12-04 @ 22:17:33 -



Written by: Johanna

mer

2011-12-05 @ 19:01:28 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: True Belieber

Du måste skriva mer innan jag får damp ! :D

2011-12-10 @ 19:39:07 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback