Date: 2011-12-11 | Time: 15:23:55

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
4

My Favorite Girl 105

Justin

 

Jag släppte henne och gick in på toaletten , Jag tog upp mobilen och ringde Ryan

 

- Ey Ryan e ni klara eller?

 

- Jag de e bara att komma ner.. sa han och sen la vi på

 

Jag gick ut och stoppade ner mobilen i fickan

 

- klar ? sa jag och tog hennes hand och kysste den

 

- och vilken gentleman.. sa hon flörtit - ja de e jag.. fortsatte hon och vi åkte ner..

 

 

 

 

 

 

 

vi kom ner till lobbyn , jag såg att Bell va påväg mot garaget men då tog jag försiktigt tag i hennes hand och drog den åt andra hållet..

 

- vi ska hittåt älskling.. sa jag och log åt henne som  såg förvirrad ut

 

 

- va… sa hon och log nyfiket

 

jag  sa inget utan bara log.. jag drog med henne mot hotellets bar

 

- Justin var är vi påväg? frågade Bell

 

- du ska få se.. sa jag och log ännu större, jag älskade att överraska henne!

 

Bell

 

Han ledde mig mot baren.. Jag hoppades inte han hade trott att vi skulle dricka nu? eller? när vi kom in i baren så va de tomt, och längst bort så stod dörren mot stranden öppen och gardinerna flög in och ut av vinden.

 

när vi va nära dörren så ställde han sig tätt bakom mig och tog sina händer för mina ögon

 

- Justin vad ska vi göra? sa jag och små skrattade lite för jag va så nyfiken och faktiskt lite nervös

 

- du ska få.. sa han och skrattade lite han med..

 

och vi började gå.. jag kände att han gick tätt bakom mig hela tiden. Plötsligt kände jag hur jag satte ner foten på sanden och fick sand mellan tårna, efter kanske ha gått myrsteg några meter så stannade han mig, tog sina händer ifrån mitt ansikte och jag tittade… Jag tog händerna för ansiktet.. ååå de va de mest romantiska som jag varit med om… jag fick tårar i ögonen, på sidorna av oss så stod det fullt med ljuslykor som lös upp vår väg mot ett bord som stod lite längre ner på stranden..

 

-Tycker du om de..? hörde jag Justin fråga som nu stod bredvid mig istället för bakom mig

 

Jag vände mig mot honom och kramade honom hårt..

 

- Jag älskar de Justin… viskade jag i hans öra samtidigt som en tår föll..

 

han tog min hand och vi gick ner vägen med ljuslyktorna  , jag kunde inte sluta le mot honom.. det är sånt här man tror bara händer i filmer eller nått sånt men de här händer mig! på riktigt!

 

när vi kom fram så drog han ut stolen så jag kunde sätta mig och sen så gick han och satte sig.. vi satt så att båda va vända mot havet och de var perfekt för att solen va på väg ner så de va extra romantiskt ..

 

maten kom och de va en stor talkrik med spagetti och köttbullar!

 

- vänta.. ska de här vara som.. sa jag

 

- Lady och Luffsen! sa Justin och log stort medans han la sin servett i knät

 

- ja precis,  va söt du är.. sa jag och log, sen satte min hand på hans ben och lutade mig fram mot honom och gav honom en kyss..

 

sen började vi äta.. de va riktigt gott!! och jag trodde aldrig att jag skulle orka men på nått konstigt sätt så va jag hungrig.. nästan hela tiden. Vi pratade om allt möjligt och skrattade, sen så helt plötsligt så böjer sig Justin ner mot talriken och börjar putta en köttbulle mot mig, då upptäckte jag att de va de sista köttbullen, jag brast ut i skratt när han satte sig upp igen och hade ketchup över hela ansiktet

 

- Hahaha!! då går verkligen in i rollen för Luffsen ! sa jag och skrattade

 

sen tog jag min servett,

 

- Kom sa jag och små skrattade lite fortfarande, han lutade sig fram och jag tog min hand och la den försiktigt på hans nacke och den andra började jag torka bort all ketchup i hans ansikte..

 

när jag torkade bort ketchupen så såg jag i ögonvrån att han kollade på mig hela tiden, tillsut mötte jag hans ögon och vi kunde inte sluta titta på varandra.. jag tog ner min servett när jag va klar men upptäckte att han hade lite ketchup kvar på kinden

 

- du har lite kvar där.. låt mig ta bort de.. sa jag med lugn och tyst röst och lutade mig fram och mina läppar möttes av hans mjuka hud. Jag pussade bort ketchupen.

 

innan jag ens hann tänka så vred Justin på hans huvud så att hans mun mötte min.. han började kyssa mig romantiskt och passionerade..

sen efter ett tag så slutade vi..

 

- nu tror jag ketchupen e borta… sa jag och tittade flörtigt på honom..

 

- de tror jag me.. sa han och log…

 

vi fortsatte äta.. jag hade fortfarande en köttbulle kvar, jag åt min köttbulle och Justin åt spagetti, tillslut hade vi ätit upp och solen va snart nere..

 

- va vackert de e … sa jag och tittade ut över havet och såg hur vågorna flöt in mot stranden

 

- inget e lika vackert som du… sa Justin och tittade på mig..

Jag skrattade lite generat och tittade ner i bordet

 

Han va verkligen den bästa pojkvännen … de gick inte och beskriva hur mycket han betydde för mig just nu… de känns som om vi är närmare varan än nånsin efter allt som har hänt..

 

sen kom desserten in..

 

- naaaw!! brast jag ut när den talriken ställdes framför mig, den va så gullig, de va kladdkaka fast den va formad som en snäcka.. och så va de grädde och exotiska frukter på sidan,

när vi hade nästan ätit klart så började jag fundera..


 

- Justin.. varför gör du allt de här? frågade jag och tog den sista tuggan

 

- för att… sa han sen blev han tyst i några sekunder och han rättade till sig på stolen - Bell du betyder så mycket för mig och jag vet att jag har utsatt dig för grejer .. sa han men då stoppade jag honom

 

- men gubben du har inte utsatt mig för nått.. sa jag och kollade sorgset på honom .. jag vill inte att han ska tro att han har gjort de,

Inget e hans fel.

 

- Jo de har jag! om inte jag skulle va känd så skulle allt de här inte hänt! din stressattack skulle säkert aldrig hänt! Jag älskar dig så mycket och mitt hjärta gör så ont när nått händer dig !!   halv skrek han och satte armbågarna i bordet och tog händerna för ansiktet -  jag skulle fan aldrig varit känd…. sa Han samtidigt som han ställde sig upp och tog händerna i fickorna och gick ner och ställde sig precis dit vågorna tog slut och tittade ut över havet..

 

Jag tittade oroligt på honom medans han gick ner, jag ställde mig upp försiktigt och gick ner mot honom med sakta steg..

 

jag ställde mig bakom honom och tog mina armar i luckoran mellan hans armar och hans kropp och kramade honom hårt… sen kröp jag under hans arm så hans arm kom på mina axlar.. han tittade fortfarande ut över havet.. jag vred på huvudet och tittade också ut över havet.. de va väldigt vackert

 

- men du glömmer de viktigaste.. sa jag och tittade på honom.. men han tittade fortfarande rakt fram så jag ställde mig framför honom..

 

- Jag älskar dig Justin… så jävla mycket.. och du måste förstå att de e jag som har valt de här! jag valde att vara tillsammans med dig och jag visste att de skulle bli såhär.. att paparazzis skulle komma även fast vi inte ville! men jag tänkte att de spelar ingen roll bara de va du och jag! bara jag hade dig vid min sida så skulle jag va med om vad som helst! sa jag och tog en pause.. - asså de e så svårt att förklara men .. asså.. de jag försöker säga är att om jag skulle va tvungen att ha paparazzis efter mig 24/7 eller ha döds hot varje dag så skulle jag göra de om de jag va tvungen att göra för att få va med dig.. Jag skulle göra vad som helst för dig Justin.

 

ustin tittade på mig med tårar i ögonen och kysste mig och sen kramade mig hårt. Jag kände att han började gråta och då började jag också gråta… jag slutade krama honom och tittade på honom och torkade bort hans tårar med händerna

 

- nu får vi sluta gråta okej? sa jag och skrattade lite för att få upp humöret

 

- ofc.. sa han och började skratta lite själv - kom… sa han och tog min hand och så började vi gå längs stranden..

 

de va jätte mysigt.

sen började vi '' jaga '' vågorna, de va jätte roligt, Jag klarade mig men Justin blev tagen några gånger så han blev blöt ända upp till knäna!

vi blev trötta efter ett tag och började gå tillbaka, vi stannade ibland och kysstes. när vi kom tillbaka till hotellet så gick vi och la oss och somnade rätt fort, båda va jätte trötta och i morgon skulle vi eller jag skulle få komma ut ur hotellet! de hade Justin lovat…

 

Nästa morgon ..

 

Båda vaknade med energi i kroppen och båda va taggande på att komma ut, vi bestämde oss för att åka förbi Christian och hämta upp mina grejer och sen skulle vi åka och se på bio och sen till ett shoppingcenter! jag va så glad! men Justin ville fortfarande att vi skulle ta de lugnt.. de va därför han hade bestämt att vi skulle på bio mellan Christian och shoppingen.

 

Jag blev klar på bara några minuter! men Justin tog lite mer tid på sig.. jag hade ju inte så mycket tt välja på att ha på mig heller så de kanske inte va så konstigt att jag blev klar så fort.. haha.  Nu ville jag åka!!

 

Vi hoppade in i bilen och Justin körde till Christians hus,

 

- Jag smsar honom så han vet att vi e påväg sa jag och tog upp min mobil

 

" är de okej om jag kommer och hämtar mina saker idag? =)  " skickade jag och fick svar rätt fort

 

" jag visst jag är hemma! =) "

 

Vi va framme och Justin parkerade utanför..

 

- Justin.. kan jag få gå in själv? frågade jag och kollade nervöst på honom

 

- okej? e du säker på att du inte vill att jag ska följa me? frågade han

 

- aa.. jag ska bara hämta grejerna och sen kommer jag ut.. lovar! sa jag tittade honom i ögonen

 

- okej, sa han och log

 

- tack, sa jag och gav honom en mjuk kyss - kommer snart! sa jag och hoppade ut

 

Jag gick fram till dörren och knackade på.

Jag hörde steg och Christian öppnade dörren

 

- Hej sa han och flyttade sig ifrån dörren så jag kunde komma in

 

- Hej sa jag och log och gick in - hur har du de? frågade jag och tittade på honom, han såg helt okej ut

 

- joda! de e bara bra sa han och log - dina grejer e där upp, du får packa dina smink grejer och så för dom har jag inte hunnit packa än sa han och log, de blev lite pinsamt

 

- Jag e här nere så du kan få packa dom sista grejerna ensam.. ropa om de e nått du behöver hjälp med

 

- de ska jag.. sa jag och log

 

jag gick upp och han gick in i köket, när jag kom in i hans rum så väcktes minnen till liv.. de va mycket som hade hänt i de här rummet.. Jag satte mig på sängen och tänkte tillbaka sist jag satt här…

 

efter ett tag dagdrömmande så vaknade jag och gick mot toaletten, när jag kom in såg jag att han inte hade rört mina saker.. dom stod som jag lämnade dom..jag hittade en liten väska som jag hade lite små saker i och började packa mina sminkgrejer där.. jag ställde ner den på kanten, sen skulle jag ta min parfym då jag råkade välta ner  väskan på golvet och allt föll ut..

 

jag satte mig på golvet och började plocka in sakerna igen då jag fick syn på nått.. de va armbandet.. armbandet jag fick av Christian.. Jag fick en flashback

 

Flashback:

 

-  Bell.. jag har en sak till dig fortsatte han.. Jag kollade på Christian och små sneglade mot Justin då och då

- här.. sa han och sträckte fram en ask.. jag öppnade den

- åå Christian.. sa jag log stort, och kollade honom djupt in i ögonen, de va ett silver armband med ett klöver på.

- sak jag hjälpa dig sa han och tog armbandet och jag sträckte fram handen - du är '' my lucky charm '' sa han  och blinkade

 

 

Jag vaknade upp och packade i allt fort, Justin väntade ju..

Jag tog alla grejer och gick ner.. Christian kom ut ur köket. Nu stod vi vid dörren och skulle avsluta de här..

 

_______________________________________________________________________________________________

HEj!!  kommentera gärna vad ni tycker! Bra ? dåligt? Kommentera! de är jätte roligt och få kommentarer!! de e därför jag skriver för er skull! Glad tredje advent! KRAM =D //Mii

 

 


Comments
Written by: M

Grymt bra!

2011-12-11 @ 16:13:52 -



Written by: Johanna

MER :d

2011-12-11 @ 16:34:33 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Mathilda

meeeeeeer :D det var jätte bra

2011-12-11 @ 17:55:01 -



Written by: Hanna

KAPITEL 8 VILL JAG HA!!!!

2011-12-12 @ 18:46:48 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback