Date: 2011-12-18 | Time: 13:47:23

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite Girl 106

Flashback:

-  Bell.. jag har en sak till dig fortsatte han.. Jag kollade på Christian och små sneglade mot Justin då och då

- här.. sa han och sträckte fram en ask.. jag öppnade den

- åå Christian.. sa jag log stort, och kollade honom djupt in i ögonen, de va ett silver armband med ett klöver på.

- sak jag hjälpa dig sa han och tog armbandet och jag sträckte fram handen - du är '' my lucky charm '' sa han  och blinkade

Jag vaknade upp och packade i allt fort, Justin väntade ju..

Jag tog alla grejer och gick ner.. Christian kom ut ur köket. Nu stod vi vid dörren och skulle avsluta de här..

 

 

 

 

 

de va tyst.. vi stod bara där och kollade på varandra… vi hade gått igenom mycket tillsammans och de kändes tråkigt att behöva lämna Christian såhär men jag visste att de va slut mellan oss och att jag älskade Justin mer än någonsin.. bara Justin, på de sättet. Jag älskade Christian också men bara som vän!

 

- mm…. mumlade jag och Christian bara tittade på mig och såg faktiskt lite ledsen ut….

 

- Christian… de  e en sak jag skulle vilja ge dig… sa jag och tog fram armbandet ur min bakficka..

 

Jag sträckte fram de och han tog de och tittade sorgset på de.. jag tror att han också började tänka på den dagen då han gav den till mig… sen tittade han upp på mig

 

- jag tror att du ska hitta en tjej som kan va din '' Lucky charm '' fullt ut.. och bara vill vara de sa jag och små log.

 

- kanske de.. sa han och små log lite han med. - kom… sa han och drog mig intill sig och kramade mig hårt.. Jag kramade honom tillbaka..

 

Efter några sekunder så släppte vi taget och gav varandra en snabb kyss på kinden innan vi släppte varandra helt.

 

- nu måste jag gå.. sa jag och log.

 

De va skönt att kunna avsluta det här på ett sånt bra sätt

 

- okej sa han och log och öppnade dörren

 

jag drog tog båda mina väskor och försökte rulla ut dom men dom fastnade..

 

- ååh.. sa jag irriterat

 

- låt mig hjälpa dig sa han och tog ena väskan och hjälpte mig att rulla ut den till bilen..

 

Justin såg att vi var på väg mot bilen så han gick ut och gick till bakluckan och öppnade den, Jag gick först och sen Christian.

 

Justin och Christian hälsade på varandra genom en nickning och ett '' tja '' .

Jag vet inte hur de va mellan dom.. va dom vänner eller hur va de?

 

Christian stannade några meter ifrån bilen och gav mig min väska när jag hade lämnat min första till Justin som packade in dom i bakluckan, sen när vi hade packat in allt så satte jag händerna i jackfickorna och tittade på killarna medans Justin stängde backluckan, Jag stod mellan dom.

 

Sen fastnade min blick på Christian,  jag gick emot honom  och gav honom en kram

 

- kommer du klara dig nu? frågade jag lite skämt samt medans jag gav honom kramen

 

- jadå!! sa han och skrattade lite

 

sen släppte vi och tittade på varandra och sen backade jag och då kom Justin och dom gjorde en sån där typisk killhälsning,

 

- hare bra nu.. sa Justin medans dom gjorde sin hälsning

 

- du me.. sa Christian

 

sen hoppade vi in i bilen och Justin startade bilen. Christian stod kvar och vinkade av oss..

sen bar de iväg till shoppingcentret där bion låg ! ska bli så kul och få komma ut lite och ta de lugnt med Justin.. när vi kom fram så va de mycket paparazzi där… Jag såg att Justin blev sur.

 

- Okej Bell, nu gör vi såhär att jag kommer komma till din sida av bilen och så hoppar du ut när jag öppnar dörren, okej? sa Justin när han hade parkerat bilen och stängt av motorn..

 

- okej sa jag och log - Men Justin bli inte sur på dom nu, okej?

 

- okej. sa han och lät lite sur,

 

jag vet att han bara vill väll men han får inte bli sur inför dom för då får dom dom bilderna som dom vill ha.. ! och de får dom inte så de va viktigt att hålla honom lugn..

 

Jag hörde hur Justin va på min sida på bilen nu och nu såg jag att han va på väg att öppna dörren. Jag tog på mig mina solglasögon och Justin öppnade dörren.

 

Blixten gjorde mig nästa blind.. fast än jag hade på mig solglasögonen. jag tog upp mina händer och försökte skymma blixten och hoppade ut. Justin tog ett stadigt grepp om min hand och vi tittade varandra i ögonen, Sen vände han sig om och gick mot ingången. Han drog mig tätt intill hans rygg.

De blev jobbigare och jobbigare.. jag började bli osäker på om jag kanske inte va så stark som jag trodde… efter några minuter så kom vi fram till ingången och gick in och vi pustade ut.

 

Han gav mig en kram

 

- e du okej? frågade han och gav mig en kyss på pannan

 

- mm.. sa jag och tog av mig glasögonen, jag vågade inte säga att jag tyckte att de va jobbig, då kanske Justin skulle ta mig till hotellet igen.. eller kanske till sjukhuset!

 

Jag tittade ut över köpcentret och de va helt .. tomt?

 

- vart e alla människor Justin? frågade jag honom

 

- jag har hyrt de här idag.. så de kan vara du och jag och ta de lugnt.. sa han och log… jag blev så glad inombords..  lixom hur många så ens tänka på att göra de här för någon man tycker om..

 

- tack Justin sa jag och gav honom en kyss och sen en hård kram..

 

sen tog han min hand och så åkte vi upp för en rulltrappa för på övervåningen så låg bion tydligen..

 

vi va ensamma där också !

vi köpte godis och allt sånt sen gick vi och satte oss högst upp och sen började filmen, vi hade bestämt oss för att se '' Bridesmaids ''

 

Gud, jag tror jag veck mig på mitt felar gånger under filmen!! den va så himla rolig! de va nog några gången jag och Justin nästan låg på golvet för att vi skrattade så mycket! vi fick illa fall ont i magen för att vi skrattade så mycket!

 

Efter filmen så gick vi ner och shoppade lite.. vi gick runt och strosade bara och kollade på kläder och både jag och Justin hittade saker ! De va så skönt och bara gå runt där med honom.. helt ensamma, inga paparzzis, inga livvakter behövdes.. bara han och jag..

 

_______________________________________________________________________________________________

förlåt för ett sånt tråkigt OCH kort kapitel .. men jag har mycket att göra idag, men på onsdag kommer ett för då så får jag Jullov!! =D bra va? Men kommentera, tyckte  du att de va tråkigt eller finns de en chans att den va bra?

KRAM PÅ ER ! =D //Mii


Comments
Written by: M

Asbra :)

2011-12-18 @ 15:34:47 -



Written by: Sandra

as bra, men jag vill ha mer på den andra novellen också :D

2011-12-18 @ 17:58:30 - URL: http://justinsmexybieber.blogg.se/



Written by: adnamA

Den va jätte bra, MEEEEEEEER!! =D

2011-12-18 @ 19:42:02 -



Written by: Mathilda

as bra :D meeeeer

2011-12-18 @ 23:18:40 -



Written by: Anonym

kan du skriva på den nya novellen ist????

2011-12-21 @ 15:42:43 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback