Date: 2011-12-21 | Time: 20:43:07

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
7

My Favorite Girl 107

Efter filmen så gick vi ner och shoppade lite.. vi gick runt och strosade bara och kollade på kläder och både jag och Justin hittade saker ! De va så skönt och bara gå runt där med honom.. helt ensamma, inga paparzzis, inga livvakter behövdes.. bara han och jag..






 

efter att han gått och tagit det lugnt hela dagen så gick vi och åt middag på en resturange som låg i centrumet. Vi hade haft fullt upp hela dagen så vi hade inte hunnit äta lunch, eller vi fick äta godis och sång på bio ju så de fick bli våran lunch. Men men de va jätte mysigt! vi fick tid att prata och skratta och känna oss som ett vanligt par , jag visste att Justin tyckte om de och för mig va de viktigt att han kunde känna att han va i ett vanligt förhållanden efter allt som hänt dom senaste dagarna…

 

efter att ha ätit färdigt så gick vi mot bilen, vi var beredda på att de skulle vara fotografer där ute men de va de inte, vilken lättande!

 

det va de första jag tänkte när jag vi gick mot parkeringen hand i hand. Tänk om de skulle varit fotografer här och så skulle jag börja må dåligt ingen! de skulle absolut inte vara roligt…!

Justin packade in sakerna och vi gick och satte oss i bilen… när jag satte mig i bilen och Justin hade börjat köra så kände jag verkligen hur trött jag va .. de va länge sen jag va såhär trött!!

'' äsch! '' tänkte jag för mig själv de e säkert bara för att de är första gången jag har varit utomhus sen sjukhuset.

Jag lutade huvudet mot bilrutan och tittade på vägen framför oss..




Justin


jag tittade lite då och då på Bell… hon såg inte ut att mår bra. Jag kände hur oron började sprida sig i kroppen.

 

- Bell, gumman.. hur mår du? frågade jag och la ena handen på hennes ben.

 

- äh… jo.. de e bra.. lite trött bara… sa hon och rörde knappt på sig.

 

 

Jag började tänka tillbaka då vi var på sjukhuset och när jag hade stött på Bell's doktor när han stod och pratade med Scooter.

Vad va de han hade sakt.. symtomerna va..

 

Jag tänkte ett tag till jag kom på de!

han hade sakt att om hon hade börjat må dåligt, beter sig konstigt och är trött så skulle vi åka in med henne igen..

 

nu började jag bli riktigt orolig! Jag försökte pigga upp henne genom att sätta på musik men hon bara bad mig att stänga av…

 

när vi kom fram till hotellet så parkerade vi bilen och så började vi packa ur bilen.

 

- Bell du kan väll ta alla påsar så tar jag dina resväskor så slipper du dra dom, okej? sa jag och tittade på henne som stod lutade mot bilen.

 

- mm .. mumlade hon fram och ställde sig rakt upp och tog påsarna som jag hade ställt på backen

 

jag tog hennes väskor och så började vi gå, vi gick mot hissen och åkte upp..

de såg ut som om Bell inte kunde hålla ögonen öppna.. vi kom till hotellrummet och de första Bell gjorde när jag hade öppnat dörren va att gå till sängen och bara la sig ner.

 

Jag ställde väskan framför sängen och satte mig på sägen bredvid henne..

 

- Babe hur är de? frågade jag medans jag strök min hand på hennes huvud.

 

- de e bra, jag e bara trött älskling sa hon och log med stänga ögon.

 

de blev tyst ett tag …

 

- jag orkar inte gå upp och ta bort sminket och allt….. sa hon och drog kudden närmare sig..

 

- de e lugnt, sov du.. jag kan hjälpa dig av med kläderna.. sa jag och hjälpte henne av med hennes byxor och sen hennes tröja..

 

sen gick jag mot min väska och tog fram en av mina favorit t-shirtar och gick tillbaka och tog på henne den.. jag drog täcket över henne och kysste henne på kinden

 

- sov gott älskling.. viskade jag

 

- gå inte… viskade hon tillbaka halv sovande

 

- jag ska inte gå… jag lovar.. jag ska bara ringa ett telefonsamtal men jag är fortfarande här…. jag älskar dig gumman.. svarade jag och ställde mig upp

 

- jag älskar dig me… sa hon

 

Jag gick mot köks delen och när jag hade kommit dit och tittade mot sängen så såg de ut som om hon sov.. Jag tog upp min mobil och ringde Scooter

 


- Scooter.

 

- Tjena de e Biebs! svarade jag

 

- tjäna ! hur är de? frågade han och lät glad

 

- jo med mig är de bra men jag är lite orolig för Bell… svarade jag med en dämpad röst.. Jag ville inte väcka henne

 

- okej,  varför de ? hare hänt nått? frågade han och nu började han också låta orolig

 

- asså… kommer du ihåg doktorn som hon hade på sjukhuset?

- aa..

 

- han sa ju att en av symtomerna va att hon blir jätte trött och nu när vi hade varit ute så blev hon skit trött och nu orkade hon inte äns klä av sig själv ! sa jag

 

- oj.. sa Scooter - men vi kan inte åka in bara för att hon är trött Justin.. vi måste vänta ett tag, hon kanske bara va väldigt trött idag! du vet ni har ju varit ute idag och shoppat och så .. de tog nog rätt mycket på krafter för henne..

- Men! sa jag och blev nästan arg! - du kan ju inte bara säga så! vi måste åka in med henne, jag vet att de  e nått med henne ! hon mår inte bra! jag kan se de på henne…

- okej men vi gör såhär, ta med henne till studion imorgon så får jag se hur hon ser ut och må , okej?

 

nu va jag riktigt arg! de här tycker jag inte om med vuxna! bara för att vi e ungdomars så skulle vi inte kunna avgöra om någon mår dåligt!! Bullshit!!

Jag känner Bell mer än någon annan och jag kan se när hon inte mår bra!

 

- va säger du Biebs? låter de bra? hörde jag på andra sidan luren

 

- jaja, hejdå. sa jag och la på.

 

när jag hade lagt på så gick  jag och gjorde mig i ordning sen gick jag och la mig och höll om Bell bakifrån och somnade efter ett tag.

 

 

 

 

Nästa dag


 

 

Jag vaknade och såg att Bell sov fortfarande och hon hade inte rört sig..

Jag gick upp och runt till hennes sida av sängen.. hon såg ut att må lite bättre idag, eller hon va inte lika blek ialla fall..

 

Jag gick in till toaletten och borstade tänderna och tog en dusch, sen fixade jag håret. När jag gick tillbaka ut till rummet så såg jag att Bell va uppe och åt frukost framför tv:n

 

- hej älskling sa hon och åt sina flingor samtidigt som hon kollade på något morgon program

 

- hej babe, sa jag och satte mig bredvid henne - sovit gott? frågade jag och la armen om henne

 

- mm.. sa hon med munnen full av flingor

 

- får jag smaka lite ? frågade jag och öppnade munnen

 

- hihi okej! sa hon och tog sin sked med flingor på och stoppade in den i min mun

 

- mmm!! va gott ! sa jag och log - jag tror jag ska fixa flingor till mig med! sa jag och ställde mig upp och gick mot köket

 

 

- Jo du Bell, du följer väll med till studion idag? frågade jag medans jag tog en skål och hällde i flingorna

 

- självklart ! sa hon samtidigt som hon lutade huvudet bakåt för att inte flingorna skulle ramla ur hennes mun

 

Jag log för mig själv och tog min skål och gick och satte mig bredvid henne och tittade på tv:n

 

Bell hade ätit upp och gick duschade och fixade inför dagen medans jag tittade klart. När jag hade ätit upp gick jag och tog på dagens kläder, jag tog på mig ett par jeans, en vit t-shirt och en vit och grå tröja med ett rött 'A' på

 

Jag gick och satte mig i soffan igen. Just då kom Bell in i rummet igen och började rota runt i hennes ena väska jag vände mig om och bara log, vilken tur jag hade som hade träffat henne…

 

Efter bara några minuter så va hon klar..

 

- Klar! ropade hon

 

- Redan?? frågade jag förvånat,

 

- Japp! sa hon och satte sig i mitt knä..

 

Hon hade på sig ett par svart tjats och en ljus brun tröja..

 

- okej då åker vi da! sa jag och puttade lite lätt på hennes rumpa så hon skulle ställa sig upp

 

- okej sa hon och ställde sig upp och gick mot dörren och tog sin väska

 

hon verkade må bättre nu, de gjorde mig lugn.

 

Vi åkte ditt och gick in till studion, de va lugnt och skönt och Scooter och Kenny satt och snackade

 

- Tjenare! sa båda och jag gick fram och gav dom varsin killhälsning medans Bell gav dom varsin kram

 

vi satt och pratade ett tag då jag märkte att Bell blev tyst och såg bekymrad ut samtidigt som hon höll båda händerna på hennes mage.

 

- vad e de gumman ? sa jag oroligt och gick emot henne och la armen om henne

 

- Jag mår inge bra.. sa hon och alla vi tre kollade konstigt på henne - o shit! ge mig en papperskorg!  fort!! halvskrek hon och Scooter gav henne en och hon spydde..

Kenny gav henne servetter

- Ge henne ett glas vatten ! sa jag och höll henne på ryggen, Jag ställde mig upp och Kenny började hjälpa henne istället

 

- Scooter nu skiter jag i vad du säger!! hon ska till sjukhuset! NU!! skrek jag samtidigt som jag gick emot honom.

 

 

 

_______________________________________________________________________________________________

oj oj nu börjar de hända grejer!! Kommentera gärna ! vad tycker ni? BRA? DÅLIGT? =D

KRAM PÅ ER!! //Mii




Comments
Written by: adnamA

Jäääääääätte bra!! Snälla mer, kan inte vänta!! =D

2011-12-21 @ 21:24:14 -



Written by: Johanna

mer :)

2011-12-21 @ 22:22:44 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Felizia

AsBRA!!! :D

2011-12-21 @ 23:35:12 - URL: http://onlyfellie.blogg.se/



Written by: ebba

i think she is pregnent... ;)

2011-12-22 @ 13:18:13 -



Written by: Lisa

Jättebra :)

Är sjukt nyfiken på vad som kommer hända :D

2011-12-22 @ 19:36:39 -



Written by: Mathilda

as bra :D meeeeer

2011-12-23 @ 18:28:37 -



Written by: Anonym

super!:d

2011-12-24 @ 12:22:29 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback