Date: 2011-12-30 | Time: 19:20:55

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
12

My Favorite Girl 110 (Del 2)

- vi har en sak vi skulle vilja säga till er.. sa han och ställde sig upp och sträckte ut sin hand mot mig och hjälpte mig att ställa mig upp..

 

- jo.. såhär e de.. sa han och tittade på mig och log .. sen vände han blicken mot Molly , Chaz, Sara och Ryan - .. vi ska få en lite bebis.. sa han och log stort!  som om han va stolt .

 

 

 

 

( bilden på Jusitn, tänk att han har en vit kostym =) )

 

 

 

dom blev chockade , men efter ett tag så hoppade Molly och Sara upp från stolarna och skrek , haha Ryan och Chaz skrek inte men dom blev också väldigt glada, vi trodde inte att vi skulle få såna här positiva reaktioner som vi fick ! så de värmde våra hjärta.

 

efter allt kramandes och klämmandes på magen så satte vi oss igen och började äta efterrätten

 

- har ni börjat tänka på namn än ? frågade Ryan med ett leende

 

- ne.. sa Justin

 

- jag tycker  Gavin är ett coolt namn ! sa Ryan och såg stolt ut

 

- ne. jag tycker Chaz! sa Chaz och alla började skratta förutom han - vad?! sa han och låtsades vara arg

 

- vem döper sin unge till Chaz?! sa Justin och då vek nästan alla sig på mitten

 

- ne jag tycker Leah e ett jätte gulligt namn! sa Sara

 

- ååå va gulligt!! sa Molly

 

- men vem säger att de ska bli en Tjej ? sa Ryan

 

- Ja eller hur !! sa Chaz

 

- men de e ju klart att de blir en tjej! sa Molly

 

Jag och Justin bara tittade på varandra och började skrattade , dom verkade verkligen tjafsa om vad vårt barn ska heta!

vi försökte allt va vi kunde att inte skratta när vi såg hur allvarlig dom va men de va svårt, tillslut kunde jag inte hålla mig längre, tårarna bara sprutade och vi skrattade som aldrig förr!

 

Dom slutade bråka för en sekund och kollade konstigt på mig som grät och skrattade och på Justin som  låg på golvet och skrek av skratt.

Ryan lutade sig bakåt och kollade på Justin med allvarlig blick

 

- va e de me dig ? sa han och höjde ena ögonbrynet

 

Jag lutade mig över Justin stod och hjälpte han upp.. när att Justin såg att de fanns tårar på mig kind torkade han bort dom, vi små skrattade lite fortfarande.. sen vände vi oss fram mot dom igen

 

- ne men seriöst, tror ni att vi kommer välja erna namn ? sa Justin och log jätte stort

 

Dom tittade på varandra

 

- aha va e de för fel på dom här namnen då ? sa Sara och alla 4 vände sig mot oss

 

- Ja, va e de för fel på dom , va? VA? sa Chaz

 

Jag och Justin kollade på varandra

 

 

- vi.. vill ju välja egna namn sa vi och log

 

- aha jag tänker illa fall döpa mitt barn till Chaz .. sa Chaz och fortsatte att äta sin efterrätt

 

- Chaz jr är ett fint namn är ett fint namn sa Sara och tittade på Chaz

 

- Chaz Jr.. aa de låter faktiskt bättre… sa han och log större mot henne¨

 

Alla kollade på dom men vi valde att inte säga nån kommentar.. vi åt upp och så åket vi åt olika håll .. när vi kom hem till hotell rummet så va både Jag och Justin väldigt trötta.. vi gjorde i ordning oss och så gick vi och la oss..

 

jag la mig på sidan och Justin kröp upp bakom mig och höll om mig..

 

- Good Night future Mrs. Bieber .. sa han och kysste mig på kinden

 

- Good Night.. sa jag och vred på huvudet så kysste jag hand på munnen

 

Justin somnade fort men jag låg vaken en liten stund och tänkte på dagen som gått..

 

tänk att i början av dagen va jag en vanlig tjej med en oönskad graviditet och so trodde att hon skulle få ta hand om bebisen själv.. men nu .. bara några timmar senare så är jag blivande Bell Bieber och har redan hittat en klännig och de e bara en och en halv vecka kvar till jag e gift vid 18 års ålder..

 

jag log och blundande och somnade tryggt med Justins hand på min mage och min hand på hans…

 

 

 

En Och En Halv Vecka Senare


Jag slog upp ögonen , det kan inte vara sant… tänkte jag för mig själv de kan bara inte vara sant!!! idag så kommer jag och Justin bli fru och herr Bieber! nyp mig!! Justin hade sovit hos Ryan och Chaz och Jag sov hos Molly och Sara för idag va den stora dagen !

 

Vi hade mycket att göra så de va lika bra att sätta igång! Jag gick och tog ett bad och samtidigt så fick jag mina fötter och naglar fixade sen efter de så va de dax frö håret.. Jag skulle ha utsläppt och lockigt hår.. och de skulle va lite lösa lockar efter som de passade till klänningen och till stranden.. hahah, sen sminket och sen klänningen..

 

de gick på några timmar allting men de kändes som om de gick på bara några minuter.. Jag va så lycklig.. magen hade växt lite men de syntes inte i klänningen.. vi hade inte berättat för våra föräldrar än så vi tänkte göra de idag. Hoppas att dom skulle ta de bra!

 

när jag hade satt på mig klänningen så fick jag se mig i spegeln för första gången..

 

- åå du e så vacker… sa Sara och log

 

- bara titta på dig.. sa Molly och pekade lite mot spegeln..

 

Jag kollade och dom hade rätt .. jag va vacker.. jag vände mig i från spegeln och stod mot mina brudtärnor , vi tog varandras händer och stod i en liten ring

 

- tjejer.. ni ska bara vet hur glad jag är för att  jag har träffat er! ni är bara så underbara! sa jag och började bli tårögd och jag såg att dom också hade blivit de.. - och ni har stöttat mig genom allt och hjälpt mig i dom konstigaste tillfällena. Tack för de! ni är äkta vänner och er kommer jag hålla fast i bara så ni vet! fortsatte jag och vi skrattade lite.. och en tår föll ner..

- ne men seriöst nu..  jag vill bara säga att jag är sååå lycklig idag.. och jag längtar till jag få se er så här lyckliga…

 

- naw.. love you.. sa dom och gav mig en jätte kram..

 

- love you too! sa jag och kramades tillbaka..  och de föll lite fler tårar…

 

- ne men hörru.. ditt smink tjejen .. sa Molly och slutade kramadas.

 

- a men ert då.. sa jag och kollade på deras ansikten .. vi skrattade lite och sen stormade dörren upp

 

 

- MIN LILLA FLICKA!! skrek de och de va mamma!

 

- MAMMA!!!! skrek jag och slängde mig i hennes armar!

 

nu kom tårarna igen.. typiskt! tänkte jag för mig själv. Efter en lång kram så tittade tog hon tag i mina armar och trök ifrån sig

 

- men titta på dig! sa hon och släppte mina armar och jag såg hur mascaran på henne låg lite under ögonen - du ser så stor ut! sa hon och log

 

- jag är stor nu mamma.. sa jag och log

 

då kom Sara med varsin näsduk och mamma torkade bort mascaran

sen kom Pattie

 

- Bell.. de e dax nu ! sa hon och log stort

 

jag blev lite nervös .. jag tittade runt i rummet på alla personer som va där.. alla log stort mot mig och endel hade tårar i ögonen.. Jag gick mot Molly och Sara och Molly gav mig min bröllopsbukett.

 

Sen gick vi..

 

 

 

 

Justin

 

 

Jag stod på stranden och väntade och gästerna hade börjat sätta sig..

Jag gick och ställde mig och pratade lite med Chaz och Ryan

 

- hur mår du? frågade Chaz

 

- nervöst som fan.. sa Jag och skakade lite på armarna

 

- tänker du springa? frågade Ryan

 

jag gav honom en konstig blick

 

- nej?

 

- okej , bra. sa han och slog mig på armen

 

va menade han med de? varför skulle jag springa? visst jag e ung men jag älskar Bell. Prästen kom emot mig..

 

- Justin, de e dax nu.. sa han och log stort och jag ställde mig på plats



Bell

 

Jag gick ut mot stranden och såg  att pappa stod och väntade på mig. Han va uppklädd..

 

- va fin du är pappa sa jag och han vände sig om..

 

- men.. är de du Bell? skojade han

 

- ja pappa de  e jag.. sa jag och lite självklart och log , men han blev fort allvarlig

 

- va vacker du är min flicka.. sa han och såg allvarlig ut men man såg att han försökte le..

 

- vad är de pappa ? frågade jag och la min hand på hans arm

 

- inget sa han - du har bara blivit så stor så fort.. sa han och började kram mig hårt..

 

jag blev tårögd igen.. jag tycker de e jobbig att se killar eller män gråta ibland.. om dom står mig nära, pappa brukar inte visa så mycket känslor såhär .. vi slutade kramas och jag såg att han hade tårar på sina kinder..

han torkade fort bort dom så jag inte skulle tro att han va ledsen.. men de va ju redan försent..

 

- pappa, inte va ledsen.. sa jag och la min hand på hans kind..

 

- ne.. jag e bara lycklig.. sa han

 

vi log och gav varandra en kyss på kinden , nu va de dax..


(lyssna samtidigt som du läser )

pappa höll upp armen och jag tog tag i den och sen gick vi ..

 

Jag tittade på Justin hela tiden.. han va så söt,

och de va svårt att hålla tårarna bort.. jag trodde aldrig att jag skulle gråta för att jag va så lycklig..

 

 

 

 

Justin

 

jag såg hur Bell kom mot mig sakta… hon såg helt underbar ut, jag kunde inte slita blicken ifrån henne

 

- she's beautiful… viskade Ryan till mig och log.

 

jag log tillbaka, hon va vacker.. jag tror aldrig jag har sätt nått så vackert förut.. nu var jag inte nervös längre.. nu kände jag bara lycka i mig..

 

 

 

Bell

 

alla kollade bak och jag hörde endel säga

 

- åå… när jag  gick ner mot prästen och Justin

 

de va så vacker, stranden, havet.. men de som va vackrast va Justin.. jag hörde ibland att pappa snyftade till.. sen kom vi fram till Justin som stod och väntade på mig.. Pappa tog bort min hand från hans arm och kysste mig på kinden sen gav han Justin en kram och en klapp på ryggen

 

- ta väll hand om min dotter nu.. sa han samtidigt som en tår föll från hans öga..

 

- de ska jag göra sir.. sa Justin och  la sin hand på pappas rygg

 

pappa nickade och gick till sin plats och satte sig.. Justin log mot mig och då kunde jag inte hålla mig längre.. nu rann tårarna.. när Justin såg de tog han tag i min hand och viskade,

 

- jag släpper dig aldrig älskling.. och log..

 

vi gick två steg fram så vi kom fram till prästen , sen började cermonin

prästen pratade om jag och Justin stod och tittade på varandra och bara log.. fast jag grät ju också..

 

- tager du Justin  denna Isabella till din äkta maka och lovar att älska henne i nöd och lust ? sa prästen och vände sig mot Justin samtidigt som Ryan kom med ringarna

 

jag tittade på Justin och han såg säker ut  och tog en ring

 

- ja! sa han med ett leende på läpparna och satte den på mitt finger

 

- tager du Isabella denna Justin till din äkta make och lovar att älska honom i nöd och lust? frågade prästen mig och Ryan kom fram och gav mig den sista ringen

 

- ja! snyftade jag fram och satte den på Justins finger

 

- då förklarar jag er för man och hustru! Justin.. du kan nu kyssa bruden.. sa prästen och log mot honom

 

Justin tog sina händer på mina mina kinder och jag mina händer på hans midja, kan gav mig en passionerad kyss.. alla applåderade ! Just nu kunde jag inte vara lyckligare!

 

vi gick och satte oss och åt.. de va jätte mysigt! alla va glada och skrattade

 

- tittade viskade Justin till mig och pekade på Chaz och Sara som satt väldig nära varandra.. nästan lite för nära bara för att vara kompisar

 

- aha va gulliga dom är… sa jag och la huvudet på sne

 

efter maten va de dax för tårtan, vi skärde och när vi skulle smaka så dom jag min bit och rök upp den i Justin's ansikte, han skrattade och de gjorde jag med och sen gjorde Justin likadant, vi skrattade lika mycket då!

 

- är de inte dax nu och berätta för våra föräldrar? frågade jag Justin och han höll med

 

vi gick in i ett rum och Justin kom in med vårar föräldrar

 

Justin och jag ställde oss mittemot våra föräldrar, dom såg oroligt på oss, vi hade bestämt oss för att bara säga de

 

- Jag och Justin ska ha en bebis.. sa jag och dom blev chockade

 

dom visst nog inte va dom skulle säga men efter att chocken hade lagt sig lite så kom dom fram och kramade oss och sa grattis!

 

när vi gick tillbaka till gästerna sen så va dom lite malliga för att dom skulle bli mormor och morfar / farmor och farfar .

 

efter att vi ätit tårtan så blev de dans! alla dansade och hade jätte kul! alla möjligt folk va där! Chris Brown, Usher, Bruno Mars och massor mer och sen va ju våra privata kompisar där också till och med Christian kom och han hade en dejt med sig ! Emma hon som han va nominerad med den kvällen då jag och Justin återförenades, vi hälsade på dom och dom sa Grattis till oss! jag fick också syn på att hon hade klöver armbandet , jag va glad att han hade hittat en ny !

 

Jag och Justin dansade häcken av oss och hade jätte roligt!

 

- Titta! sa jag högt till Justin och pekade försiktigt mot Molly och Ryan som dansade tätt intill varandra en bit ifrån oss!

 

- HAHAHA! skrattade han och sen tittade han på mig igen och gav mig en kyss efter ett litet tag så gick Molly, Ryan, Sara och Chaz upp på scenen och Ryan och Molly tog en mikrofon, Sara och Chaz stod där och höll varandra i handen, så sött!

 

- okej !! nu är de såhär!! sa Ryan - dom här två underbara personerna sa han och pekade på oss så alla runt oss på dansgolvet flyttade på sig så vi stod ensaman nästan - dom är så jäkla fina! fortsatte han

 

- tror du han har druckit ? viskade jag till Justin som stod tätt intill mig och höll om mig

 

- lite kanske sa han och små log.. - men han e nog inte så full så han inte vet va han säger.. fortsatte han och log

 

Samtidigt så tog Molly över mikrofonen

 

- aa! båda ni är väldens sötaste! men Ryan verkar ha fastnat på de så jag måste ta över och berätta våran lilla överraskning till er våra små turturduvor !  nu .. eller aa om en timme om man ska vara exakt så kommer de komma en bil här och hämta upp er, och sen skjusa er till flygplatsen för vi har betalat en bröllops resa till er!!! WOOOWWW!! skrek hon

 

Justin lutade sig mot mig

 

- tror du HON har druckit? viskade han

 

- ne de tror jag inte.. sa jag och båda började skratta!

 

sen gick dom av scenen eller De gjorde iallafall Sara och Chaz , Ryan och Molly mer sprang / snubblade lite. men när alla va framme så ställde vi alla oss i en cirkel och gjorde en Bamse-kram ! och så tackade vi dom!

 

resten av den sista timmen gick åt till att säga hejda till alla gäster och tacka för allt..

 

nyheten om vår bebis hade spridit sig rätt fort och endel sa grattis en extra gång och rörde vid magen..

 

- så går de när man berättar för morsor.. sa Justin och blinkade mot mig

 

sen kom bilen och dom vinkade av oss våra mammor grät och stod längst fram och skulle självklart ha många kramar innan vi åkte.

 

när vi kom till flygplatsen så fanns de några paparazzis så vi bjöd på några bilder och  Justin kysste mig inför alla dom,

sen så gick do därifrån så vi kunde gå till Justin privatJet och flyg till de här stället.. vi vet inte riktigt vart de va men dom sa att de va varmt där ialla fall.. vi gick på flyget och flög i säkert 3 timmar.. sen va vi framme, vi fick åka med en limo till nån strand och sen därifrån fick vi gå till vårt hus som låg ute i havet!!

 

- shit! sa Justin när han fick syn på de,

 

de va inte jättestort men de va jätte mysigt!!

när vi kom in i 'hyddan' så fanns de två väskor där med kläder som dom hade köpt till oss

 

- nee !! va gulliga dom är!! sa jag och tog upp en bikini som dom hade köpt

 

- den där vill jag se dig i nu.. sa Justin och kollade sexigt på mig..

 

- vill du? frågade jag och blinkade

 

- mhm.. sa han och bet sig i läppen och gick emot mig och började kyssa mig så vi ramlade ner på sängen..

 

 

___________________________________________________________________________________

en av de längsta jag skrivit tror jag!!! nu har jag skrivit hela dagen !! ojoj nu e jag trött =) hoppas ni tyckte om de! =) kommentera gärna va du tyckte, va den bra eller dålig? älskade ni den eller hatade ni den?


P.S Imorgon så kommer sista kapitlet..

KRAM! //Mii


Comments
Written by: sharia

merrrr!

2011-12-30 @ 19:55:38 -



Written by: sara

skit mer

2011-12-30 @ 19:57:42 -



Written by: Felizia

Jaaa!! :D Underbart! ^^

2011-12-30 @ 20:13:49 - URL: http://onlyfellie.blogg.se/



Written by: Lisa

Superbra skrivet synd att novellen snart är slut :)

2011-12-30 @ 20:41:09 -



Written by: Anonym

Lika bra som alltid ;)

2011-12-30 @ 20:42:50 -



Written by: Felicia

om du tycker det är kul att skriva novellen så tycker jag att du ska göra de :P

för du är skit duktig.

mer vill vi se, får vi de? <3

jag vill också att det kommer ett imorn? det är världens spännande.

gott nytt år <3

2011-12-30 @ 21:35:16 - URL: http://kansbollyouknow.bloggplatsen.se



Written by: Mathilda

OMG!!! det var jätte bra :D du är sjukt duktig älskar seriöst novellen :D

kommer det komma en ny när du är klar med denna? :D

2011-12-30 @ 22:25:20 -



Written by: denise:D

nej inte sista kapitlet? :(

du är ju asbra? :(



ååh vad bra du är hihi <3

2011-12-30 @ 23:46:23 -



Written by: Anonym

Synd att det är sista kapitlet. Men jag älskar den!

2011-12-31 @ 09:27:49 -



Written by: adnamA

OMG!! Började nästan gråta!! Den va jätte bra, hoppas du fortsätter att skriva för vi vill ha mer!! Synd att de snart är slut!! Men du är jätte duktig iaf!! =) <3

2011-12-31 @ 10:35:16 -



Written by: Felicia

Om vi fick bestämma så skulle vi läsa till döds..<3

2011-12-31 @ 18:00:23 - URL: http://kansbollyouknow.bloggplatsen.se



Written by: Johanna :>>>>>>>>>>>.

JAG FUCKING ÄLSKADE DET!

HELT AMAZING!



men vad menar du med att det är sista imorgon? :(.

2011-12-31 @ 21:07:39 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback