Date: 2011-12-26 | Time: 17:06:32

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
10

my Favorite Girl 108

- Jag mår inge bra.. sa hon och alla vi tre kollade konstigt på henne - o shit! ge mig en papperskorg!  fort!! halvskrek hon och Scooter gav henne en och hon spydde..

Kenny gav henne servetter

- Ge henne ett glas vatten ! sa jag och höll henne på ryggen, Jag ställde mig upp och Kenny började hjälpa henne istället

- Scooter nu skiter jag i vad du säger!! hon ska till sjukhuset! NU!! skrek jag samtidigt som jag gick emot honom.

 

 

 

 

 

 

 

 

- Nej Justin… hörde jag bakom mig, jag vände mig om förvånat och tittade på Bell

 

- Va?!? sa jag högt och förvånat

 

- det är lugnt, jag mår bra sa hon och log

 

Jag fattade ingenting ! Kenny och Scooter tittade på varandra med Stora ögon, varför fattade alla utom jag!!

Bell tittade på Kenny och han tittade tillbaka till Scooter

 

- Biebs , Jag och Kenny gå ut ett tag sa han med ett leende på läpparna

 

Jag svarade honom med en konstig blick och så gick don ut och stängde dörren..

Jag tittade tillbaka på Bell, Hon tog sin ena hand och klappade lite på sidan av där hon satt och log.

Jag tittade en sista gång mot dörren och sen gick jag och satte mig bredvid Bell

 

 

 

Bell

 

Han kom emot mig.. jag blev mer och mer nervös ju närmare han kom, tillslut satt han bredvid mig och tittade oroligt på mig. Jag tog hans hand och tittade djupt in i hans oroliga ögon.

 

- Justin..  Jag måste berätta en sak.. sa jag och hade ett lite leende på läpparna

 

- vad e de?.. sa han oroligt

 

- jo.. jag är.. gravid! sa jag och drog på mig ett stort osäkert leende och rök upp axlarna , men de försvann snart..

 

Justin kollade på mig med öppen mun och såg inte så jätte glad ut.. mer som om han inte trodde att de va sant.. inte på ett bra sätt utan på ett dåligt sätt..

 

Mina mungipor sjönk samtidigt som mina axlar sakta åkte ner .. Jag blev orolig..

 

- Justin snälla säg nått… sa jag och tittade osäkert på honom.

 

Jag svalde, jag blev mer och mer orolig ju längre tiden gick och han inte sa nått, varför sa han inget!! är de så svårt och säga nått!!

 

- Justin snälla, jag måste få veta att du kommer stötta mig genom de här,…. sa jag och nu var de avgörande! om han inte skulle säga nått nu så betydde de att han inte skulle vara vid min sida och inte finnas för mig och hans son eller dotter…

 

jag bet ihop och nu började jag bli irriterad, jag suckade

 

- fan Justin… sa jag och släppte hans hand samtidigt som jag ställde mig upp och tog min väska som låg på sidan av mig och gick med raska steg mot dörren. Jag satte handen på dörr handtaget och vände mig om en sista gång och kollade mot Justin, de ända jag såg va hans rygg, han hade inte rört sig.

 

Jag kände hur mina ögon började bli fyllada av tårar när jag såg honom sitta där… orörd! trodde att han skulle finnas där för mig. Efter allt han sakt och gjort.. men alla kan ha fel.. och jag hade fel.. så jävla fel..

Jag öppnade dörren så hårt jag kunde och slängde igen den.. och sprang allt va jag hade till parkeringen.. på vägen ut så möttes jag av Scooter och Kenny som satt där ute på en bänk..

 

Jag hörde hur dom ropade efter mig men jag brydde mig inte! jag orkade inte med nån av dom längre.. nu forsade tårarna ner för mina kinder och jag tog en taxi tillbaka till hotellet.

Justin

 

När hon slängde igen dörren va de som om någon sköt mig rakt igenom mitt hjärta!

va hade jag gjort?

 

Jag hörde hur dörren öppnades fort igen och jag vände mig om fort i hop med att de va Bell som öppnade dörren!

 

- va har hänt?! skrek Scooter

 

Jag tappade hoppet och sjönk ihop igen.

 

- hon e gravid… sa jag och höll på med mina fingrar..

 

- och va sa du ? frågade Kenny

 

- jag.. jag sa inget… sa jag och drog en djup suck

 

- sa du absolut INGET? frågade Scooter igen

 

- nej.. inget.. sa jag och släppte inte blicken ifrån golvet…

 

jag hörde hur dom suckade och Scooter satte sig …

 

- m.. då vet du Biebs vad du måste göra… sa Scooter

 

jag släppte blicken från golvet och tittade upp och mötte Scooters  blick

 

 

 

Bell

 

Jag öppnade hotell dörren och slängde igen den så hårt jag bara kunde!

sen lutade jag mig mot dörren och släppte väskan och föll ner sittandes på golvet.

 

allt jag kunde tänka på va att familjen jag ville ha kommer aldrig hända.. fan.. hur kunde jag vara så dum.. dumma dumma mig!

 

jag älskar Justin över hela mitt hjärta! och jag förstår honom på ett sätt… jag menar han hade säkert inte tänkt att på att skaffa barn i den här åldern och speciellt inte nu när de går så bra i han karriär! men de som gjorde mest ont i mig just nu va nog att han inte älskade mig lika mycket som jag älskade honom.. han kan inte göra de… Jag satt säkert och stor grät i 30 minuter.. sen så orkade jag ta mig upp och gå mot mina väskor.. jag behöver ju inte packa så mycket.. jag hade ju inte äns hunnit packa upp … när jag började tänka på de så började jag gråta igen

 

Jag satte mig på sängen och grät dom sista tårarna som fanns kvar då de knackade på dörren.. jag torkade tårarna och gick försiktigt mot dörren.. jag sköt undan väskan som låg fram för dörren med foten och öppnade dörren

 

de va Justin som stod där med en ledsen blick.

 

- vi måste prata.. sa han och jag flyttade på mig och han gick in

 

'' nu kommer han göra slut med mig , varför skulle han vara kvar med mig efter allt som hänt och jag kommer spy varje dag och svullna upp och se ut som en.. jag vet inte vad! '' tänkte jag för mig själv,

 

jag bet mig i läppen och blundade samtidigt som jag drog ner ögonbrynen oroligt och stängde dörren

- Bell jag e ledsen for allt jag har gjort! jag skulle inte reagerat som jag gjorde… jag kommer alltid vara där för dig och jag älskar dig mer än någon sin! sa han

 

jag fick tårar i ögonen och jag gick emot honom och kysste honom

 

- förlåt för hur JAG reagerade Justin! jag borde förstått att du inte skulle hoppa runt av glädje.. de går så bra  i din karriär just nu och de sista du skulle tänka på skulle va att skaffa familj ! förlåt älskling !! sa jag och gav honom en stor kram

 

- men Bell nu har jag en grej jag skulle vilja fråga.. sa han och jag frös till.

 

Han släppte taget om mig och gick ner på ett knä..

 

- Bell… vill du gifta dig med mig ? frågade han och log och öppnade en ask med en ring i

 

- …. nej.. svarade jag.

 

 

_______________________________________________________________________________________________

förlåt för att de va lite kort kanske  men jag har gäster så kan inte sitt här så länge.. men men hoppas ni tycker att de är bra!! och ett STORT tack till er som kommenterar !! de e ni som gör så man vill skriva!! =D men va den bra? dålig? KRAM!! =D //Mii


Comments
Written by: Lisa

Jättebra :)

Hon skoja väl, när hon sa nej?

2011-12-26 @ 18:05:32 -



Written by: Johanna

mer :)

2011-12-26 @ 18:14:44 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: M

Sjukt bra!

2011-12-26 @ 20:37:21 -



Written by: Mathilda

sjukt bra :D meeeer

hon kan inte säga nej :(((

2011-12-27 @ 00:13:11 -



Written by: Felizia

Sjukt bra! :D

2011-12-27 @ 19:25:07 - URL: http://onlyfellie.blogg.se/



Written by: Ebba

meer!!

2011-12-27 @ 22:43:57 -



Written by: adnamA

Åhhhhh!! Jäääääääääätte bra!! mer!!!!!!!!!

När hon sa nej sa hon de då för justin's skull för att det går så bra för honom eller för att hon inte vill??

Snälla mer, jätte spend på vad som kommer att hända nu!! =D

2011-12-28 @ 11:40:34 -



Written by: :)

Meeeeeeeeeeeeeeer!!!!! :)

2011-12-28 @ 22:26:45 -



Written by: fanny

jätte bra !!

skriv snälla snart :D!!!

2011-12-29 @ 03:00:16 - URL: http://fannygunnarsson.devote.se



Written by: jozefine

Mer! :D

2011-12-29 @ 13:45:55 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback