Date: 2011-02-24 | Time: 12:00:00

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
2

My Favorite Girl episode 14

Han skrattade till lite och la sedan på. Jag gick in på toan och tog en toffs ur en burk. Jag satte upp håret  en knut och gick sedan ner i köket. Jag poppade popcrorn och tog fram fyra stycken coca color. Jag ställde allt på en bricka och gick sedan upp på mitt rum.
Fem minuter senare knackade det på dörren...

Jag gick ner till hallen. Där stod han. Han log i mot mig och var galet snygg. Det måste vara olagligt, seriöst. Det är nästan läskigt hur snygg en människa kan vara.

- Hej! sa han och kramade om mig.
- Hej! sa jag.
- Jag köpte lite godis och hyrde en film på vägen. Gillar du skräckfilmer? frågade han och tittade lite "bitchigt" på mig.
- Haha, ja. Men frågan är ju om du vågar se en skräckfilm, Justin?
- Ja jag har ju dig vid min sida, sa han.

Jag visste inte vad jag skulle svara. Jag stod bara och log i mot han. Han måste trott att jag var en idoit eller något för han tittade konstigt på mig. Efter någon sekund kom jag tillbaka till verkligenheten.

- Kom vi går upp på mitt rum, sa jag och visade vägen.
- Är det ingen hemma?
- Nä, dem jobbar.

När vi kom upp på mitt rum var det första Justin gjorde att gå in i min garderob.

- Haha, varför är du inne i min garderob för?
- Vet inte rikitigt? fick bara lust.
- Du är ju knäpp du, sa jag och skrattade.

Snart kom Justin ut igen. han hade ett leende på läpparna.

- Vad fasen är det här? sa han och höll upp en rosabok.

Det var min och Alex's burnbook. Fan! alla person vi hatade stod där i. Även Justin. Det var ett tag i mitt liv då jag bara inte stod ut med han. Han var överallt och jag vara bara tvungen att skriva om han där i. Faaaan!

- Nej jag får den, sa jag och sprang i mot han. Du får inte kolla i den!
- Nähä och varför inte? står det om mig i den eller? sa han och skrattade.

Mitt ansiktetuttryck ändrades. Justin släppte boken på golvet och tittade ledset på mig.

- Justin det är inte som du tror, jag skrev det som står där i för säkert över ett halv år sen. Du måste tro mig..

Han började att gap flabb. Jag förstod ingenting.

- Han du skulle sett din min. Jag tror dig du behöver inte orora dig, sa han lugnt.

Han gick i mot mig och kramade mig. Jag drog i hans lukt genom min näsa. Han doftade ljuvligt.

- Ska vi kolla film nu eller? frågade han.
- Låter bra! svarade jag och skrattade.

Vi satte oss i min säng. Justin satte in "skräckfilmen" in DVD:n. Undra vilken det var? hoppas den var bra i allfall. Justin kom sedan och satte sig jämte mig.

- Vilken film e det?
- Den heter, "them" har aldrig sett den, får väl se om den är bra, annars kan vi ju göra något annat.

Jag nickade till svar. I mitten av filmen började det bli ganska läskigt, äckligt och obehagligt. Jag kröp närmare Justin och varje gång det var något äckligt så vände jag blick i mitt Justin's axel. Kändes tryggare så.

- Är du rädd eller? frågade Justin och skrattade.
- Lite kanske, svarade jag.
- Du är ju för söt.

Jag kände att jag blev lite röd om kinderna. Men struntade i det. När filmen var slut så la vi oss båda på rygg i sängen. Vi tittade rakt upp i taket där jag hade en bild på mig och min syster.

- Varför har du en bild i taket? frågade Justin.

En tår rann ner för min kind.

- Men Bell, hur är det egentligen?

Jag reste mig upp och tårarna bara rann ner för mina kinder. Min älskade syster. Varför var inte hon här?

Snyft...:(

Vad tyckte ni? bra/dåligt?

Comments
Written by: lovisa

jäääätäätttätätätä brrrrrrrrrrrrrrrra!!!!!:D

2011-02-24 @ 12:50:32 -



Written by: evelina

braa:)

2011-02-24 @ 14:06:08 - URL: http://entjejelina.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback