Date: 2011-02-21 | Time: 13:48:54

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
8

My Favorite girl episode 10

Isabellas perspektiv:

Hur kunde han göra så? Han har ju Selena och jag har ju nästan Liam. jag bestämde mig för att ta ett bad för att försöka komma på andra tankar.
Efter badet hämtade jag min lapptop och loggade in på facebook och twitter, jag hade över tusen nya följare på facebook och när jag skulle kolla om Justin hade skrivit något såg jag en bild med texten:
Justin Bieber har ny flickvänn! vem är hon? vad hände mellan Selena och Justin?

Åh nej, det fick inte vara sant. Jag gillade ju inte Justin så. Inte alls. Bara som en kompis. Eller jag tror det i allafall? Jag gillade ju Liam. Eller efter vad han har gjort så kanske jag inte borde gilla han. Han verkar vara en kille som bara är ute efter sex. Inget annat.

Grenade.... började att spelas. Min mobil ringde. Jag gick bort till min jacka där den låg. Det var Justin.

- Hallå? svarade han.

Jag sa ingenting jag var bara tyst, jag orkade inte.

- Bella? sa han.
- Vad Justin?
- Förlåt, jag vet verkligen inte vad som flög i mig. Det var inte meningen. Förlåt. Du vet ju att jag älskar Selena och ingen annan.
- Jag vet Justin, men det var INTE okej av dig att göra så. Och det vet du också.
- Jag vet, men vi kan väl försöka att glömma det? och säg inget till Selena, allting skulle bli ännu värre då.
- Förlåt Justin men jag tror inte att det kommer att bli bra ändå...

Jag la på. Jag gick in i min walk-in-closet. Jag tog fram ett par svart jeans och en grå lite kortare tröja  och satt på mig det. Jag tog min favorit väska och gick ut på stan. Jag orkade inte vara hemma. Det var inte alls mycket folk på stan, vilket var väldigt skönt. Jag gick in i en av mina absoluta favorit affärer och letade efter liten smycken. Jag hittade ett par skit snygga örhängen och ett armband som passade till.

Jag gick bort till en litet café och köpte en latte och fortsätte att gå runt på stan. Jag gick förbi en stor svart bil som jag kände igen. Jag tittade in genom fönstret. Liam? vad fan höll han på med. Han låg i baksättet och strulade med Alex. ALEX! jävla bitch!

Jag knakade på dörren och Liam flög av Alex. Han slog huvudet i taket och jag kunde inte låta bli att skratta.

- Jävla idiot, sa jag när han öppnade dörren.
- Det är inte som du tror Bell, sa han.
- Nä för det är ju aldrig som vi tjejer tror eller hur? vi tar ju allt på fel sätt enligt er killar. För det är ALLTID ni som har rätt, eller hur? Jag orkar inte med dig!

Jag gick där ifrån. Han följde inte ens efter. Jävla idiot. Jag tog upp min blackberry och skickade ett sms till Justin.

Förlåt för innan. Ska vi träffas och prata?

Skicka.

Två sekunder senare stod det på skärmen att Justin ringde.

- Ja hallå? svarade jag glatt.
- Det är Selena. Håll dig bort från min pojkvän, jävla hora!

Sen la hon på...

Kort I know. Men bättre än inget, right? Nä men jag hinner inte mer är inne en snabbis på hotellrummet och ska snart ut och shoppa.

Men under tiden jag gör det så kan ni ju: KOMMENTERA!! :D

Åh juste var besöksrekord i går, fortsätt så! puss<3

Comments
Written by: Kajsa

hihi skitbra :D meeera !!!

2011-02-21 @ 15:52:43 -



Written by: Bella

Vart är du någonstans? ;o Btw, älskar din blogg! :)<3

2011-02-21 @ 16:21:36 -



Written by: berri

´Gaaaahh jätte bra :) <3

2011-02-21 @ 17:03:26 - URL: http://berri.blogg.se/



Written by: angelica

älskar den här bloggen !!!!!

mer

2011-02-21 @ 17:04:15 -



Written by: ANNA

bra jätte bra super bra UTMÄRKT !!!!! en av mina favorit episoder !!

2011-02-21 @ 17:04:59 -



Written by: Stella

Hey, jättebra (y) jag var nog en hel del av besöksrekordet (A) :P Läste hela The next mrs. Bieber från början till slut och sen fortsatte jag med My favourite girl ^^

2011-02-21 @ 20:13:23 - URL: http://baouden.blogg.se/



Written by: Tia

Är du på semester ?

jätte bra och jag älskar din blogg :)

2011-02-21 @ 20:29:06 -



Written by: Anonym

2011-04-15 @ 15:11:33 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback