Date: 2011-02-23 | Time: 14:14:00

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
3

My Favorite girl episode 13

När jag kom hem igen så satt Selena upp i soffan och tittade på tv.
- Var fan har du varit? sa hon reste sig upp ifrån soffan och gick  i mot mig.
- Jag var bara iväg en stund, hurså?
- Du KANSKE skulle säga till när du åker någonstans?
- Ja och du kanske borade säga att du har legat med en annan kille innan du ligger med mig. Fy fan för dig Selena! Varför gjorde du så? du visste att jag ÄLSKADE dig.
- Älskade? älskar dig mig inte längre.
- Nä jag tror inte det. Det du gjorde sårade verkligen mig.
- Så det är slut.
- Jag....

- ....tror det.
Selena brast ut i gråt.
- Men snälla Justin vi kan klara det här, jag vet det! Kom igen. Justin jag vet att du fortfarande älskar mig!
- Selena vad fan spelar det för roll om jag älskar dig men du inte älskar mig?
Hon blev tyst. Hon visste lika väl som jag att det var sant. Hon stod bara där och grät. Jag vill så gärna gå fram till henne och säga att allt skulle bli bra igen. Men jag kunde inte göra det. Det skulle inte bli bra igen...
- Vet du om du är gravid än? frågade jag.
Selena tittade upp. Hennes ögon var röda av gråt. Jag fick tårar i ögonen jag med. Jag hatade att se henne såhär.
- Mm...det var...
Isabella

När jag kom hem gick jag direkt upp på mitt rum. Jag satte på tv:n. Av alla 235 kanaler vi har så var det inte en enda som hade ett bra program att kolla på. Jag suckade för mig själv. Jag tog upp min Macbook som låg vid sidan av min säng. Jag loggade in på facebook.
Liam's relationstatus: det är komplicerat

Han var ju fan dum i huvudet. Den jävlen. Hatade han. Trodde han seriöst att vi fortfaranade hade något? Han hade fått 13 stycken kommentarer. Alla var något liknade som: ??, what? och jag är inte förvånad, haha! Han hade nog varit i den här siutationen innan, antar jag.
Sen loggade jag in på twitter. Jag hade några nya followers. Men jag orkade inte bry mig. Jag gick in på Justin's twitter.
Going off to New York this weekend!

Va det hade han inte sagt. Jag tog upp min blackberry ur min väska och ringde han.
- Ja det är Justin? svarade han.
- Sov du? frågade jag lite oroligt - rädd för att jag hade väckt han.
- Nej jag är bara lite trött.
- Okej, men hur är det med dig och Selena?
Det blev tyst en stund. Han andades tungt. Jag förstod att allt inte var bra.
- Inte så bra, ska försöka hitta någonstans att sova nu.
- Tur att du snackar med mig då. Du kan sova här om du vill?
- Får jag det?
- Klart du får, kom hit med en gång så kan vi snacka.
- Okej! hej då!
- Tja då!
Han skrattade till lite och la sedan på. Jag gick in på toan och tog en toffs ur en burk. Jag satte upp håret  en knut och gick sedan ner i köket. Jag poppade popcrorn och tog fram fyra stycken coca color. Jag ställde allt på en bricka och gick sedan upp på mitt rum.
Fem minuter senare knackade det på dörren...

Kort men hinner inte skriva mer just nu. Jag ska ju åka ifrån Stockholm idag så jag har lite att göra!

Comments
Written by: Anonym

jättebraaaaaaaaaaa!!:DDDDDDDDDD

2011-02-23 @ 18:10:14 -



Written by: Anonym

Skit bra meer;-)

2011-02-24 @ 01:16:22 - URL: http://entjejelina.blogg.se/



Written by: Sabina

Allt bra? :)

Jag brukar skriva diskussionsinlägg lite nu och då och denhär gången handlar det om "Homosexuallitet". Söker dina åsikter kring detta så gå gärna in och läs vad jag tycker och tänker om detta "påhitt" och lämna dina åsikter!

http://saabiina.blogg.se/2011/february/24-februari-11-diskussions-inlagg-13.html

2011-02-24 @ 10:01:47 - URL: http://saabiina.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback