Date: 2011-02-25 | Time: 13:38:53

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
3

My Favorite Girl episode 17

Han böjde sig fram i mot mig. Han blunade och log lite smått i mot mig. Han tog sin han på min kind och kysste mig...
Jag log i hela kroppen. Kyssen var perfekt. Sådär lagom liksom. När kyssen var över tittade Justin på mig med en glad blick. Jag log tillbaka mot han.
- Eh, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, sa jag.
- Du behöver inte säga något, sa Justin.
Han la sin vänstra arm runt mig. Mitt huvud gled ner på hans axel och vi satt där och tittade på stjärnorna. Jag bara log. Jag var så glad. Men jag kände mig ändå som en idoit. Justin hade just gjort slut med Selena och nu var han med mig. Vi var ju inte dirket tillsammans bara för att Justin hade kysst mig. Vi kanske dejtade men inte mer, asså. Verkligen inte mer.
- Justin?
Justin vände huvudet i mot mig och log.
- Ja?
- Det här känns inte rätt...
Han tittade konstigt på mig. En blick som sa " vad fan snackar du om".
- ...du gjorde nyss slut med Selena.
- Jag vet, men vad spelar det för roll.
- Det skulle väl inte se så bra ut på löpsedlarna, "Justin dumpar Selena, för en ny tjej?" du skulle sedd som värsta playern,  du vet det va?
- Men jag bry mig inte. Dem ska ändå inte få reda på att vi har något.
- Förlåt, men jag klara inte det här.
Jag reste mig upp och gick. Jag vände mig om och tittade på Justin, har var helt tom i blicken.
- Jag ringer dig i morgon, sa jag och log.
Han log tillbaka.
- Åh juste de Justin. Du kunde sova här eller?
- Ja tyvärr...
- Hur menar du? frågade jag. Jag förstod verkligen inte vad han menade.
- Jag skulle heller vilja sova hos dig, sa han.
Jag blev röd om kinderna. Jag gick fram till han igen. Jag gav han en snabb puss på kinden och åkte sedan hem. Jag sminkade av mig, borstade tänderna och gjorde mig i ordning för kvällen.
Pling

Hey, förlåt för innan. Vill du hitta på något i morgon kväll istället? jag kan laga mat, jag vill inte gå på en dejt ute än för då kommer att alla  börja skriva.Puss!

Jag funderade en stund på vad jag skulel skriva.
Okej, visst. Jag ringer dig i morgon. Puss:*

Sen la jag mig i sängen och somnade.
Justin nästa dag

Det luktade unket i hela rummet när jag vaknade. Chaz sov som en sten. Jag sträckte upp både händer i luften och sträckte på mig. På Chaz's bord stod det en halv pizza från igår. Den stank. det stod även 10 uppdruckna redbull. Jag tittade på klockan den var två. Hur länge hade vi varit uppe i egentligen.
Jag tog på mig ett par svarta jeans och en vanlig svart v-ringad tröja. Jag gick sedan ut från Chaz rum och in på toan. Jag fixade håret och så. Sen gick jag mot Bella's hus.
Jag tog upp min mobil. Tre missde samtal. Alla från Bella. Jag ringde upp henne direkt.
- Vet du inte hur man svara i en telefon eller? frågade hon.
- Jag har inte lärt mig det än. Nä men jag sov.
- Klockan 1 på dagen?
- Ja vi var uppe ganska så länge, sa jag och skrattade.
- Jaha okej, men skulle vi ses i kväll?
- Visst! Selena har stuckit nu så vi kan vara hemma hos mig.
- Låter toppen, vilken tid?
- Vid 7?
- Super, vi ses då! puss.
- Puss.
Vi la på. Jag gick bort till en kiosk. Jag satte på mig min keps och ett par solglasögon så att ingen skulle känna igen mig.
- Hey, en red bull.
Mitt huvud höll på att explodera av trötthet. Jag drack upp den på mindre än två minuter. Jag gick hem till mig och på vägen såg jag massa stora bilder på mig. Bilder som var reklma för Never Say Never. Det var snart dax för premiär. Jag var så glad över det. Undra vem jag skulle ha som dejt?

Lite tråkig episode kanske? Men kommer mer sen;)

KOMMENTERA!

Comments
Written by: Anonym

Nejdå, aldrig tråkigt:)!

super bra want more.

2011-02-25 @ 15:26:06 -



Written by: sabina

Meeer! :)

2011-02-25 @ 15:33:20 -



Written by: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-25 @ 16:38:02 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback