Date: 2011-02-26 | Time: 16:47:00

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
7

My Favorite Girl episode 19

Jag gick fram till mig och gav henne en puss på kinden. Pappa lika så. Sen åkte jag iväg...


När jag kom fram till Justin's hus hade jag fjärilar i magen. Jag skakade nästan. Jag förstod inte varför. Fet jobbigt. Jag gick med långsamma steg fram till dörren. Jag tog några djupa andetag och plingade sedan på.
Efter några sekunder öppnar någon dörren.
- Hej! sa Justin.
- Hejsan, svarade jag.
Han gav mig en snabb kram och en puss på kinden.
- Mm, vad gott det luktar! sa jag när jag kom in i köket.
- Vad bra, hoppas det smakar gott också, annars får vi dra och köpa pizza. Jag är inte den bästa på att laga mat dirket. Så var beredd på det, sa han och skrattade.
- Haha det är lugnt, min pappa suger på det med så jag är van. Jag får väl ta och lära dig, jag grym! sa jag och skratatde.
- Det tror jag säkert.
Jag satt mig i en stor soffa under tiden som Justin fixade det sista. Jag satte på tv:n - MTV. Det var My Sweet 16. Älskade det. Var så himla roligt att se på när rika ungar blev ännu rikare, haha.
- Maten är serverad!
Jag hoppade till. Jag hade inte märkt att han hade satt sig precis jämte mig. Jag vände mig i mot han och log i mot han.(bild över)
Vi gick bort och satte oss vid ett bord. Han hade dukat fint och tändt tre stycken ljus. Det stod en liten korg med bröd på bordet. Han hade lagt upp våran mat på varsin fyrkantig talrik. Allt var jätte fint.
- Justin du ser ju ut att vara en mästerkock, det är super fint.
- Tack så mycket, sa han nästan lite geneart. Varsågod att prova!
Jag skärde en bit av köttet och tog sedan en potatisklyfta med sås på och åt. Den var super gott.
- Mmm, du borde satas på att bli kock ju, det super gott. Älskar det.
- Är du seriös?
- Ja hur gott som helst, love it.
Han skrattade mot vi. Vi satt och åt och småpratade. Det var riktigt mysigt. När vi hade ätit upp fick jag efterrätt, mums! det var super gott det med. Sen gick vi ut i trädgården. Där fanns en stor pool. Trädgården var upplyst av smålampor. Det var super fint.
Vi satte oss med fötterna i vattnet. Han tog min hand. Jag rös till, hans hand var iskall.
- Hur är det med Selena? frågade jag.
- Jag vet inte? jag har inte pratat med henne.
- Var hon gravid?
- Jag har ingen aning, har som sagt inte prata med henne. Hoppas inte det.
- Nä verkligen inte.
Jag lutade mitt huvud emot Justin's axel.
- Aaaaah! vad gör du? skrek jag.
Justin hade puttat ner mig i vattnet.
- Förlåt, jag kunde verkligen låta bli, det var värsta perfekta ögonblicket där, sa han och skrattade.
Han vek sig nästan av skratta.
- Din lilla jävel. Nu får du hjälpa mig upp, sa jag och sträckte upp handen i mot han.
Han tog tag i den och då kunde jag ju inte låta bli att drog ner han. Han började att gapflabba.
- Han din lilla skit unge, sa han.
Jag försökte att "springa" ifrån han. Men det var jätte svårt med vatten upp till axlarna. Han kom ikapp mig och kramade om mig bak ifrån. Han kysste mig på halsen och vände mig om. Jag tittade han djupt in i ögonen. Jag drunkade nästan i dem(helt seriöst)
Han lutade sig fram och kysste mig mjukt på munnen. Jag ville bara skrika, men jag kunde inte, haha. När kyssen var över så släppte han taget om mig. Jag tog lite vatten i min hand och skvätte det på Justin. Han tog då en massa vatten och skvätte på mig.
- Haha sluta! Sluta!
Efter att ha badat i kanske en kvart så gick vi upp. Kläderna klibbade fast på kroppen, det var äckligt.
- Det här kommer att bli intresant, sa jag.
- Vad då för något?
- Köra bil hem i blöta kläder, sa jag och skrattade.
-Du kan låna av mig, sa Justin.
Vi gick upp på hans rum. Det var enormt. Sängen kändes ju som hela mitt rum typ.  Jag satte mig på kanten av sängen medans Justin gick in i sin garderob och letade efter något jag kunde låna. Han kom ut tre minuter senare med ett par svarta joggingbyxor och en grå stor tröja.
- Här, det är för litet för mig ändå, sa han.
Han kastade det till mig. Jag ställde mig upp och drog av mig min kläning och satte på mig tröjan. Jag såg i ögonvrån att Justin tittade på mig hela tiden. Men vem brydde sig? det var ju som att ha på sig bikini. Sen tog jag på mig mig byxorna...

Bra/dålig?

KOMMENTERA!

Comments
Written by: Amina

Super bra! :D

2011-02-26 @ 17:47:52 - URL: http://fashionitaz.blogg.se/



Written by: Anonym

superduper bra!!! :DD

2011-02-26 @ 17:48:04 -



Written by: Anonym

Awesome, men läser ni igenom era "eposoider" när ni har skrivit dom?:)

inte för att jag vill klaga men det är lite stavfel här och där..hehe förlåt men blir lite jobbigt att läsa då, men annars är det skitbra:DDDDDDDDDDD

2011-02-26 @ 19:40:49 -



Written by: Johanna

ÅH MER MER MER ;D

2011-02-26 @ 19:41:41 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Anonym

BRAAAAAAAAAAAAAAAAA !

2011-02-26 @ 19:44:37 -



Written by: Anonym

Mer bieberlove!!! <33333

2011-02-26 @ 22:54:58 -



Written by: Sanna

Hej hej jag har nyss skapat en novell blogg om Justin bieber och kapitel 1 av Born To Be Somebody är ute skriv vad du tyckte bra eller dåligt tipsa gärna oxå skulle betyda mycket många kramar Sanna

2011-02-26 @ 23:45:13 - URL: http://drewstory.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback