Date: 2011-02-12 | Time: 01:20:11

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
7

My Favorite Girl episode 2


- Jason!
- Trevligt att träffas Jason, jag är Isabella.


Jag och Jason satt och snackade ett tag. Han bodde ockaå i Atlanta. Vi byte numer och bestömde oss för att träffas någon dag.

- Jag ska bara gå på toa, sa jag och reste mig upp.

Han gjorde detsamma för att jag skullle kunna gå förbi.  JAg gick ut i gången och gick bort i mot toaletten. Helöt plöstlsligt så skaka hela planet till och jag ramla omkull. Jag hamnade i någons knä.

- Oj förlåt! sa jag lite generat.

Jag tittade upp och kollade på personen jag hade ramlat på. Jag kunde inte tro mina ögon. Det var Justin Bieber. Inte för att jag brydde mig, men det var ju ganska så coolt. Jag skulle verkligen vilja se Alex's min nu, haha!

- Haha det är lugnt! sa han och log.

Jag reste mig upp igen.

- Isabella förresten, sa jag och sträckte fram handen.
- Justin, Justin Bieber.
- Trevligt att träffas! sa jag och log.

Han log tillbaka.

- Detsamma.

Jag gick sedan till toan och gjorde det jag behövde. Jag gick sedan tillbaka med min plats. Jag kollade ner i min Ipod för att välja låt. Det fick bli "somewhere i brooklyn" med Brono Mars, älskade den låten.

- Oj förlåt! sa jag.

Jag tittade upp, där stod han igen. Justin Bieber.

- Haha! det är lugnt, sa han och skratta.

Jag blev lite generad och gick tillbaka min plats. Jason satt där och spelade spel på min mobil. Han reste sig upp igen så att jag kunde sätta mig på min plats.

Efter en ganska så lång flyresa, så var vi äntligen framme i Atlanta. Vi gick bort(alla tjejer) dit våra väskor skulle komma.

Vi fick vänta ett ganska så långt tag tills dem kom. Jag kollade mig omkring och såg Justin. Han var riktigt snygg. Han vinkade åt mig samtidigt som han småskrattade. Alex tittade på mig med öppen mun.

- OMG! var det där Justin? frågade hon.
- Ja, svarade jag som ingeting.
- Vinkade han nyss till dig?
- Ja? svarade jag ännu mer naivt.
- Varför då?
- Jag råka ramla över han på planet, och sen gick jag in i han också och ja.
- Haha, lyllo dig! jag är så jävla avundsjuk!

Vi tog sedan en taxi och körde iväg hem. Jag blev avsläppt först. Jag gick in och la mig i sängen. Jag tog upp min Macbook som låg på mitt nattusbord. Jag loggade in på twitter. Inga nya follwers, synd. Jag gick in på Alex twitter. Alla hennes tweet var om Justin Bieber. Hon hade försökt få han att följa henne sen twitter i typ ett år nu. Jag kunde inte låta bli att klicka mig in på hans twitter. Han hade twittrat för bara några sekunder sen. Jag läste.

Haha, had so funny on the airplan from NY, thank you Isabella! lol!

Haha, jag skrattade lite för mig själv. Jag twittrade tillbaka.

Haha @justinbieber, thank you too! :D

Tweet

 


Comments
Written by: Kajsa

omg så bra :) snälla meeeera !!

2011-02-12 @ 11:01:37 -



Written by: Johanna

Suveränt bra ofc:D hahha lite pinsamt att först ramla över honom och sen gå in i honom :P

2011-02-12 @ 11:24:32 -



Written by: Hanna:)

Meer, så bra. Haha först ramla och sen gå in i honom,hahaha:)

2011-02-12 @ 13:19:50 -



Written by: mirja och sanna

meer snälla och kommentera gärna vår blogg

2011-02-12 @ 20:08:47 - URL: http://biieberstory.blogg.se/



Written by: Linneah

Meeeeeeeeeeeeeer! Dampade lite men det är så spännande!<3

2011-02-12 @ 22:49:36 - URL: http://abiebslovestory.blogg.se/



Written by: mirja och sanna

hej kommentera gärna vår justin bieber novell vi har inte kommit långt en men det skulle vara kul om du kunde följa den och kanske slänga in någon kommentar kram mirja och sanna

2011-02-13 @ 10:31:37 - URL: http://biieberstory.blogg.se/



Written by: Anonym

mer(L)

2011-02-13 @ 13:14:21 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback