Date: 2011-02-28 | Time: 20:23:48

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
7

My Favorite Girl episode 22

Jag hörde en biltuta i bakgrunden av Selena och den var precis bakom mig(ljudet alltså) jag vände mig om. Där stod hon Selena. Jag gíck fram till henne. Tog tag om hennes midja och kysste henne...

När kyssen var över. Stirrade hon på mig. Men det var ett bra stirande. Hon log samtidigt.

- Justin, vad gör du här egetnligen? sa hon förvånat efter att ha kollat på mig en bra stund.
- Jag ville träffa dig. Jag har inte kunnat sluta tänka på dig.
- Jag har inte kunnat sluta tänk på dig heller. Kom vi går in till mitt hotellrum.

Hon tog min hand och vi gick upp. När vi kom upp på hotellet la vi oss båda i sängen och var knäpp tysta. Jag höll henne i handen.

Isabella

- Sluta Liam! lägg av! sa jag och puttade bort han.
- Förlåt jag gick för fort fram.
- Ja det gjorde du.
- Förlåt! sa han.
- Det är okej. Men gör inte om det.

Han nickade. Han satte sig bredvid mig.

- Jo alltså Liam. Jag gillar verkligen dig och jag vill gärna försöka igen. Men du måste lova att inte sånt här händer eller sånt som det gjorde senast du vet.
- Jag lovar.

Han tog min hand på hans kind och kysste han. Han tog sin hand på min midja och lutade mig ner i sängen. Efter ett tag hade vi båda bara underkläder på oss.

- Har du en kondom? frågade jag.

Han tog upp en ur sin ficka och ja...ni vet resten.

- Wow! det där var underbart, sa han och pustade ut.

Han la sig bredvid mig och andades tugnt.

- Ja verkligen!

Det var först då jag kom på att vi var i Zac's rum. Stackars han. Jag måste bädda rent. Jag bad Liam att gå upp ur sängen så att jag kunde fixa det. Och efter en kvart var allt klart. Vi gick ner till festen igen, som ni hade böjat på komma igång på riktigt. Jag letade upp Alex och sa hejdå till Liam - för nu.

- Var tog du vägen? frågade Alex när jag gick i mot henne.
- Jag var med Liam, sa jag och vände bort blicken ifrån henne.
- Vad gjorde ni då? sa hon och stötte till min arm som sa " hade ni sex eller"

Jag tittade på henne och hon förstod.

- OMG Isabella, är du seriös! Liam! LIAM!
- Sccch! alla kollar på dig.

Hon vände sig om och såg nu att kollade på henne. Hon blev lite röd om kinderna. Men höjde sedan sin flaska med öl i och skrek.

- LET'S PARTY!

Då vände alla bort blicken igen och började dansa och skratta.

- Kom vi dra hit bort, sa hon och drog i min arm.

Vi gick bort och ställde oss under ett stort träd.

- Är du verkligen seriös, Bell? Liam. Har du haft sex med Liam?
- Ja!
- Trots att jag nästan hade det med han.
- Du hade väl inte det? frågade jag oroligt.
- Nej nej, absolut inte. Vad tror du om mig? Liam?
- Vad då? är det något fel med att ha sex med han eller?
- Nej jag menade inte så, förlåt.
- Det är okej.

Vi stod och diskuterade det som nyss hade hänt i säkert en halv timme. Men min dricka började att ta slut så vi gick in åt igen. Vi gick fram till ett bord där det stod en massa dricka. Jag tog en cidcer med hallon, blåbärs smak, MUMS!

Justin

Trots att jag nu var med Selena, var jag ändå inte nöjd. En del av mig ville vara med Isabella och en del med Selena. Vem fan skulle jag välja? jag gillade ju båda två. Men frågan var ju om jag fortfarande var kär i Selena? jag gillade henne men räckte det? med tanke på det vi hade innan så blir det konstigt om vi "sjunker" oss liksom.

- Vad tänker du på, Justin? frågade Selena.
- Dig babe! sa jag och kysste henne.

Hon log och besvarade kyssen.

- Älskar dig, viskade hon i mitt öra.

Åh nej...! Jag kunde inte säga det tillbaka till henne det gick inte. Jag ville men det kändes i rätt.

- Hörde jag fel eller fick jag sms? frågade jag.

Hon tog bort handen och hade på mitt lår så att jag kunde gå bort till byrån där den låg. Jag tog upp den. Jag hade faktiskt fått ett sms. Men det var för en timme sedan. Från Bella.

Hej Justin, vart är du? var hemma oss dig innan men du var inte där? ring mig! behöver verkligen prata med dig, face to face!

Jag orkade inte svara just nu utan gick tillbaka till Selena.

- Vi har faktiskt en del att prata om, sa jag.
- Aa det har vi.

Vi kollade på varandra ett tag.

- Är du gravid?
- Nej tack och lov!

Jag pussade henne på kinden av lättnad.

- Men det löser fortfarande inte alla våra problem, Selena. Vi kan inte bara gå tillbaka till det vi hade. Det vi hade var speciellet. Men jag vet inte om vi kan få tillbaka det. Kan vi det?
- Jag vet inte Justin. Vi kanske ha glidit ifrån varandra. Trots att vi inte vill det. Det kanske är dax för oss att släppa taget om varandra även fast det gör ont?
- Jag vill inte. Men jag tror det är bäst så, svarade jag.

Selena la sitt huvud i mitt knä. Jag kysste henne på pannan.

- Men vi är väl fortfarande vänner? frågade Selena oroligt.
- Ja klart!

Jag tänkte nu på Bella och hennes sms. Jag ville träffa henne. Jag vill ha henne. Bella Bieber? nä jag skoja det är lite väl tidigt att tänka så. Haha. Vi är inte ens tillsammans. Eller jag tror inte det? jag vill. Men hennes sms verkade ju ganska så seriöst.

Jag tog min mobil och svarade på den med än gång.

Just nu är jag i New York. Kommer hem i morgon. Ska vi fika?

Två minuter senare fick jag svar

Får se, kanske ska göra en annan sak. Ring mig när du har kommit hem!:D

Oj, nu hände det mycket på en gång? Hur ska det gå med Justin och Isabella nu då? Shiiiit!

KOMMENTERA!

Comments
Written by: Johanna '')

Älskar bloggen och jag älskar allt helt seriöst med den!

Skriv snälla mer ikväll? :D <3

2011-02-28 @ 20:29:20 -



Written by: lovisa

den är guuuuld! en till ikväll!!!:D<3

2011-02-28 @ 21:11:33 -



Written by: Johanna

mer mer :D

2011-02-28 @ 21:53:39 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Isabelle

LIAM (L) BELLA JAG TYCKER VERKLIGEN DET FÖR JAG TYCKER JUSTIN SKA FÅ KÄMPA :D

2011-02-28 @ 22:11:42 -



Written by: Anonym

mer nu! :DD

2011-03-01 @ 16:11:29 -



Written by: Johanna :D

Men hallå, jag är typ helt obsessed med denna! Mera :D <3<3<3

+++++ Kan inte Justin få reda på att bella o liam, ja du vet.. hade sex, sen blir han fett avundsjuk, så blir det lite drama i den? =)

Bara om ni vill då ;p<3

Älskar er novell iaf :D <3

2011-03-01 @ 16:16:44 -



Written by: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-01 @ 17:25:01 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback