Date: 2011-02-13 | Time: 17:53:11

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
4

My Favorite Girl episode 3

Haha, jag skrattade lite för mig själv. Jag twittrade tillbaka.

Haha @justinbieber, thank you too! :D

Tweet

Jag kollade runt lite till på internet. Facebook, några bloggar och så. Lite senare på kvällen när mamma och pappa hade kommit hem så satt jag nere i tvrummet och snackade med dem om New York. Jag hade verkligen saknat dem. Jag hade varit borta en hel vecka.

Pling

Jag fick sms. Jag tog upp min blackberry ut min ficka.

Hello bicth! Det är fest hos Liam i kväll, hänger du med?
- A

Jag tänkte efter lite. Liam. Det var han i klassen över oss. Han var ju fet snygg. Och så klart kapten i basketlaget. Erkänn typiskt. Precis som i en film.

Jag hänger på, ska jag komma över till dig så att vi kan fixa oss?
- I

Skicka!

- Mamma och pappa?

Både mamma och pappa vände deras huvuden mot mig exakt samtidigt.

- Ja?
- Jag ska hem till Alex på filmkväll, om det är okej?
- Självklart! Ska du sova där? frågade pappa och log.

Min älskade pappa. Man kunde inte begära en bättre pappa än vad han var. Han var underbar.

- Jag vet inte än, antar det. Blir nog ganska så sent, så.
- Okej.

Pling

Ja kom med än gång!:D
- A

Jag gick upp på mitt rum igen och packade en liten väska med nödvändiga saker. Plus det jag skulle ha på mig i kväll. Det fick bli en halvkort, svart, enkel klänning jag hade köpt i New York. Jag orkade inte anstränga mig så mycket. Jag öppnade min garderob där jag hade alla mina skor och letade upp mina favorit klackar i svart. Love them!!

Justin

Ryan och Chaz satt i soffan och spelade fifa samtidigt som jag satt och twittrade. Jag såg att Isabella hade twittrat tillbaka till mig. Jag log för mig själv och gick in på hennes twitter. Tryckte på fallow och sparade hennes profilbild på min data. Hon var riktigt snygg!

- Ey Justin! ropade Chaz.

Jag tittade upp ifrån datan och bort på dem.

- Ja?
- Det är fest i kväll, hänger du med?
- Jag tror inte jag orkar.
- Jo kom igen.
- Jag kommer senare i så fall, okej?
- Okej.

Dem stängde av xboxen och gick sedan ut ur huset. Jag stängde av datan och gick in i badrummet för att ta en dusch. En lång dusch.

När jag hade duschat klart tog jag upp min Iphone och tittade om jag hade fått några nya meddelanden.
Tre stycken. Alla från Chaz.

Jag öppnade det första.

Dude, du måste komma, sjukt snygga tjejer här! Kom igen!

Det stod något liknanden i alla tre.

Var är det?
- J

Jag fick snabbt ett svar med en adress. Jag stack dit dirket. Det var en stor fest med mycket folk. Jag gick in i huset och hittade Chaz och Ryan sittandes i en soffa. Båda höll i varsin cider och gungade lite till musiken.

- Hey! ropade jag för att överrösta musiken.

Dem hejade genom att höja deras huvuden. Jag gick bort till ett bord där det stod dricka och tog en cider jag med. Jag gick runt i huset och några bad om autograf och om att ta en bild. Klart att jag ställer upp.

Jag gick förbi en vitdörr där det stod bathroom. Och såklart öppar någon dörren exakt där jag går förbi så att jag får den på mig.

- Oj herregud förlåt! sa person som gjorde det.

Jag kände igen röst och tittade dit. Det var hon. Isabella.

- Haha, tredje gången. Jag får nog börja skriva upp varje gång vi stöter på varandra asså. Eller inte stöter på varandra så, utan...ja du fattar.
- Haha jag det gör jag. Förlåt igen.
- Det är lugnt. Lust att gå ut i trädgården? frågade jag.
- Gärna!

Vi gick ut i trädgården och satt oss på en bänk, med varsin cider i handen.

- Så berätta om dig själv, sa jag och tittade på Bella.
- Jaha okej, vet inte om det finns så mycket att säga men visst! Jag heter Isabella Emma Clarksson är 16år har bott i Atlanta hela mitt liv. Har en lille bror på 10 och en stora syrra på 18. Jag hatar skolan och skulle helst hoppa av den men får inte. Jag spelar gitarr och älskar att vara med min kompisar och att shoppa. Haha ja nu fick du lite onödig information om mig, sa hon och skrattade.

Hon lös upp som en sol när hon skrattade.

- Nejdå, sånt är alltid bra att veta!
- Nu får du berätta om dig själv.
- Hm okej...jag heter då Justin Drew Bieber är 16 är en världskänd sångare och önskar att jag i bland bara kunde stänga av det och vara en vanlig kille som kunde göra vad han ville. Ja asså allt om mig finns på internet så jag antar att du redan vet det?
- Nej faktiskt inte, tro det eller inte jag är en av dem få som inte ha fått "bieberfever" eller vad det nu kallas. 
- Haha det var något nytt! men jah gillar det.

Hon log mot mig och jag blev varm i hela kroppen.

- HJÄLP! RING 911...



Vad har hänt, omg!

KOMMENTERA!!


Comments
Written by: Anonym

MER!!!:D

2011-02-13 @ 18:01:40 -



Written by: Anonym

MEEEEEEEEER :D<3

2011-02-13 @ 21:02:10 -



Written by: Johanna

Super duper bra!!:D erkänn att det är typ någon av Isabellas kompisar som typ jag skadat sig...

2011-02-13 @ 21:06:19 -



Written by: Emma

Jätte bra blogg! Har precis börjat läsa och älskar det. Försökte läsa den andra "storyn" med, men man kan bara läsa till episode 3 och sen är det som ett hål till episode 15. Men det kanske bara är min data som är udda. Iaf, älskar bloggen! Kommer helt klart föllja den. <3

2011-02-14 @ 01:01:21 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback