Date: 2011-02-20 | Time: 17:54:31

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
7

My Favorite girl episode 9


- Du visste inte det va? frågade han och skrattade lite lätt. 
- Nä, jag har ju inte bieber fever som sagt. Men vem vet, jag kanske får? sa jag och log. 
- Hoppas det! sa han..





Och blev helt röd i ansiktet.
tyckte han om att jag inte visste så mycket om han kanske eller inte? där har jag något att fundera över!

Vi drack upp våra drycker och sedan gick vi iväg till bilen igen. Även då stod det massa fans utanför som skrek och grät, men Justin låtsades som att de inte fanns, inte likt honom? Jag förstod att han verkligen var besviken på Selena.

för att bryta den pinsamma tystnaden som var i bilen började jag sjunga på låten som gick på radion och gissa vilken det var? baby baby baby ohh, you are always gonna be cool..... Justin bara skrattade och sa
- Haha, där blev det bara lite fel lilla gumman!
-jag blev röd i ansiktet och skrattade lite lätt.
- oj, förlåt! jag troddde du kunde låten sa Justin och lät mindre glad
- det är lugnt, jag är inte som alla andra tjejer bara.




Justins perspektiv:

Hade jag gjort bort mig för Bella nu? hoppas hon inte tog illa upp bara, tänkte jag efter jag hade skattat för hon inte kunde låten. 

Jag körde hem Bella och innan hon klev ut kramades vi, och jag vet inte varför men plötsligt kysste jag henne lätt på munnen.
- Jag trodde inte detta om dig Justin! sa Bella och sprang iväg.
Fan, vad har jag gjort, efter allt med att Selena var gravid så var jag inte känslomässigt hel, därav kyssen. När jag kollade ut genon bilrutan såg jag en kamera..


Isabellas perspektiv:


Hur kunde han göra så? Han har ju Selena och jag har ju nästan Liam. jag bestämde mig för att ta ett bad för att försöka komma på andra tankar.
Efter badet hämtade jag min lapptop och loggade in på facebook och twitter, jag hade över tusen nya följare på facebook och när jag skulle kolla om Justin hade skrivit något såg jag en bild med texten: Justin Bieber har ny flickvänn! vem är hon? vad hände mellan Selena och Justin?


Den har alltså min kompis Lovisa skrivit, vad tyckte ni? jag tyckte hon var super duktigt, eller vad tyckte ni? Var lite schyssta nu va?

Puss!

Comments
Written by: Anonym

skiiitbra :D :D

vill ha meeera :)

2011-02-20 @ 18:31:03 -



Written by: Anonym

jag tyckte den va jätte bra :D

skriv mer nu! <3

2011-02-20 @ 18:46:07 -



Written by: Anonym

Jätte bra!

2011-02-20 @ 19:15:41 -



Written by: Stella

Jättebra (y) Meeer :D

2011-02-20 @ 19:59:40 - URL: http://baouden.blogg.se/



Written by: berri

jätte duktigt :)

2011-02-20 @ 21:18:35 - URL: http://berri.blogg.se/



Written by: Mirre

My Favorite girl episode :D Fortsätt med det :D Älskar det :D

2011-02-20 @ 21:57:45 - URL: http://mmiirreess.blogg.se/



Written by: evelina

den var bra:)

2011-02-20 @ 23:02:26 - URL: http://entjejelina.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback