Date: 2011-02-05 | Time: 15:47:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
5

The next Mrs. Bieber Episode 111

Jag tittade in i Hannah's ögon. Hon log. Jag tog hennes huvud mellan mina händer. Jag böjer mig sakta framåt och kysste henne passionerat.

Det blev blöt om mina kinder av Hannah's tårar.




Hannah
Jag stoppade kyssen och torkade bort tårarna , det här var så underbart ! Jag visste inte vad jag skulle göra om jag skulle skrika eller skratta eller.. men jag bara log som ett fån . När vi hade pratat klart med läkaren så åkte justin och siri hem . Han sa att vi skulle ta det extra försiktigt med han dem första dagarna . Jag kunde inte vänta tills imorgon . När dem hade gått somnade jag i sängen .

Justin
När vi hade kommit hem gjorde jag lite mat till oss . Vi hade varit där ganska länge så vi var lite hungriga . Vi satte och pratade om allt som hänt medans vi åt . Siri fattade inte så mycket av vad som hänt men hon var jätteglad och sprallig . Jag bestämde att jag och Siri skulle ta det ledigt idag så vi bara kunde vara hemma och chilla . Så efter lunchen kollade vi på en barbie film som Siri ville se . Mitt i filmen ringde jag Hannah .

- Hej , det är Hannah ?
- Hej Älskling , hur är det ?
- Jo det är bara bra , har precis fått träffa Drew , han är så liten och gullig
- Skönt att höra , saknar er båda jättemycket .
- Vi saknar er , hur mår Siri ? Stannade hon hemma eller körde ni till dagis ?
- Jag lät henne ta ledigt , jag tyckte det behövdes .
- Jag håller helt med , men jag måste vila nu vi hörs imorgon puss !

Vi la på och jag gick och tittade till Siri . Filmen hade slutat och Siri hade somnat på soffan så jag barde in henne till hennes rum . Jag gick sedan in i badrummet och tog en dusch . Jag stod i duschen ett bra tag innan jag kom tillbaka till verkligheten och fönade håret och skaka till det och satte sen på mig lite kläder . Sedan gick jag in på twitter . Jag hade inte varit inne på ett bra tag så det var många som trodde jag var död , vilka fans man kan ha .

" Our son is alive , happy !"
twittrade jag och loggade sen ut .

 Jag gick och lade mig på soffan och läste en bok jag hade , det var en ganska tråkig bok så jag somnade efter 2 sidor . Jag drömde en konstig dröm den kvällen . Det handlade om familjen . Det var julafton och Siri och Drew sprang runt och lekte i huset . Alla hade det mysigt och trevligt tills man hörde ett fönster krossas och en bomb flög in . Vi alla fick panik och...

Jag vaknade av att någon skrek och det kom från Siri's rum...

Hej ! Detta är det näst sista kapitlet i denna historia och sen kommer vi göra en nu . Vi har fått läsa många idéer som ni kommit på till nästa story och vi ska sen prata om hur vi ska ha den . Kommentera vad ni tycker om denna Episode , ganska tråkigt eller ??..

Comments
Written by: Julia s

Ååå vad spännande att det bara e 1 kap kvar! Läääängtar!

2011-02-05 @ 17:00:08 -



Written by: Julia

ÅHH vad bra (: längtar till det sista



snälla börja på en ny sen ? (:

2011-02-05 @ 18:18:45 -



Written by: K A R I N

Nej inte alls tråkigt! ÄlskarT!

2011-02-05 @ 19:58:01 - URL: http://kaaaarinn.blogg.se/



Written by: frida

neej den var helt awesome!!:)<3 meer!

2011-02-05 @ 21:32:34 -



Written by: Johanna

Super duper bra!!!! Läskig dröm:O Undra vad som hänt med Siri?!

2011-02-05 @ 22:40:09 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback