Date: 2011-01-08 | Time: 17:39:15

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
32

The next Mrs. Bieber Episode 101

Han satte på mig ringen och jag han. 
- Nu kan du kyssa bruden! sa prästen. 

Justin tog sin hand på min kind och kysste mig....
 



Efter att vi hade varit i kyrkan åkte vi till stans finaste hotell där vi hade bokat en lokal. Vi skulle äta med ängång. Så alla gick och satte sig. Alla åt och småpratade. Jag tittade bort på ett bord där alla skulle lägga våra presenter. Det var hur många som helst. Helt galet. Jag och Justin satt och småpratade vi med.

- Vill du ha ett glas vin? frågade Justin.
- Nej, tack det är bra, svarade jag.

Han tittade kostigt på mig. Som att jag var dum i huvudet eller någotning. Men efter ett tag förvandlades blicken till ett undebart leende istället.

När alla började att gå hem så gick jag och Justin upp till vårat hotellrum som vi hade beställt på samma hotell som vi hade haft festen på. Eller ja Justin hade mig i sin famn. Väldigt gulligt. Vi gick ut på balkongen som var på vårat hotell rum och tittade ut över Atlanta. Himlen var klar av stjärnor och man kände i luften att det var på väg att bli vår och snart sommar. Och...

Justin tog fram en champange flaska och öppnad den. Han hälde upp det i två glas och gav mig det ena.

- Tack, men nej tack. Jag vill inte ha.
- Okej, varför inte?
- Jag har en överraskning till dig, eller asså det är min bröllops åresent till dig. Men om du inte vill ha det är det okej. Okej?
- Okej, sa Justin och tittade oroligt på mig.
- Jag är gravid!
- Det är ju underbart! ropade Justin.
- Eh, det kanske det e. Men du är ju bara 17 och jag med och du har en karriär och ja. Hur ska vi hänga med allt? - För det första så är det nio månader kvar så vi hinner nog tänka ut något och för det andra, så är jag Justin Bieber och klara allt...typ? och för det tredje, NEVER SAY NEVER.
- Haha det har du rätt i, sa jag och gav han en mjuk kyss på munnen.

Vi la vårna armar på staktet och tittade ut över Atalnta. Justin höll sin ena arm om min midja.
- Ser du stjärna där? frågade Justin och pekade på en stjärna.
- Ja det är väldigt vacker.
- Vet du vad den heter?
- Ja säkert något konstigt som jag aldrig skulle komma ihåg.
- Nej jag tror du kommer att komma ihåg det ganska lätt när jag säger det.
- Vad heter den då? frågade jag nyfiket.
- Hannah Bieber, jag har döpt den efter dig Hannah.

Jag slängde mig runt hans hals. Det var det gulligatse någon någonsin hade gjort i mot mig.
- Tack! sa jag med gråten i halsen.

Han torkade bort en tår och tittade mig djupt in i ögonen, han la sin hand på min kind och kysste mig. Jag drog av hans kavaj och vi började att gå in i mot sängen. Justin drog sin hand upp och ner över min rumpa. Vi kastade oss ner i sängen. Jag ställde mig upp och drog ner dragkjedjan på min kläning som att det ramlade av. Jag stod i bara under kläder och Justin bara log. Jag smög upp i sängen igen och började tat kyssa han mer och mer. Jag knäppte upp hans skjorta och drog av hans byxor.

Han började att kyssa på mig på halsen och gick sedan längre och längre ner. Sen knäppte han upp min bh och jag drog av han hans kalsonger....

Nio månader senare

Jag och Justin satt i soffan och tittade på film. Min mage var i vägen så jag såg knappt någonting. Justin höll om mig. Jag åt chips.
- Jag går och duschar! sa jag.
- Okej, var försikigt, sa Justin och pussade mig på kinden.

Jag blunade när han pussade mig och gick sedan in i badrummet. Jag satt på duschen och tog sedan av mig mina kläder.

När jag hade duschat i kanske en kvart kände jag att jag var klar. Jag gick ut ur duschen satt upp håret i en bulle på huvdet och började att torka mig. Men vattnet slutade aldrig.
- JUSTIN! ropade jag.

Han kom in springade på en gång.
- Vad är det?
- Mitt vatten gick nyss!
- Kom vi måste till sjukhuset, skyndda dig!

Jag stog på mig kläder packade en väska till mig och Justin. Justin körde mig tilll sjukhuset i sin nya bil han hade köpt till sig själv i föddelsedags present.

Jag tänkte tillbaka i tiden. Jag och Justin hade varit tillsammans i över ett år nu och nu skulle vi fan ha barn. Det kändes overkligt liksom. Verkligen overkligt. Jag var bara 17 eller ja snart 18 men ändå.


Det var en kvinnlig doktor som tog hand om mig. Hon var super trevlig och varje gång jag skrek av smärta lungade hon ner mig. Justin stod jämte mig och höll i min hand. Eller ja jag klämde ihjäl hans hand.
- Det blev en liten flicka, sa doktorn. Har ni fundert på något namn?

Jag fick glädjetårar i ögonen och kunde inte rikigt fatta att jag var en mamma och Justin en pappa. Det kändes helt overkligt.
- Ja vi har funderat på några stycken, men vi vet inte vilket vi ska välja än.
- Vi ska lämna er ifred nu, sa doktorn och gick ut.

Justin satte sin i sängen jämte mig och höll om mig. Han hade också tårar i ögonen.
- Vår egna dotter, sa han och tog henne i sin famn. Hon är så söt. Hon är super lik din Hannah.
- Hihi, vad ska hon hetta?
- Jag vet inte? Vad tycker du?
- Hmm...


Kort men jag kommer inte på något namn till barnet, så jag behöver eran hjälp! desto fortatre ni kommer på ett namn desto fortare nästa episode! :P

Comments
Written by: Anonym

alejandra kan hon heta :P:P

2011-01-08 @ 17:50:16 -



Written by: Sanna

jag tycker

Emilia eller klara :D

2011-01-08 @ 17:57:44 -



Written by: Hannah <3

bella:) skiit bra

2011-01-08 @ 18:21:05 -



Written by: Anonym

Johannah det är en blandning av Justin och Hannah haha!!

2011-01-08 @ 18:21:09 -



Written by: nathalie

summer, Miranda, tiffaney :D sjukt bra!

2011-01-08 @ 18:24:00 -



Written by: Johanna

Hannahs mellan namn?

2011-01-08 @ 18:39:13 - URL: http://klumpigajag.blogg.se/



Written by: Anonym

jag tycker hon ska heta alva eller felicia! för jag kommer att döpa mitt barn (om jag får en flicka) till antigen alva eller felicia! :DD<3

2011-01-08 @ 19:16:43 -



Written by: Anonym

Hihi jag tycker att hon kan heta Taylor eller Kimmi :D

2011-01-08 @ 19:18:12 -



Written by: du vet vem...

Jag vet inte, men kollade runt lite efter något lite amerikanskt namn eftersom dem pratar och hittade bl.a. namnen Elena,Olivia och Nicole.

Kom även på namnet London, skulle ju vara lite roligt om dem hade döpt sitt barn till London eftersom Justin föddes i den kanadensiska staden London;P



Haha lång kommentar,men puss på dig (L)

2011-01-08 @ 19:38:34 - URL: http://justindrewbieberstories.blogg.se/



Written by: Olivia

Hmm... någonting på J kanske eftersom Justin och hans syskon börjar på J, kanske han vill att hans dotter också ska det? :)



2011-01-08 @ 19:49:47 -



Written by: --

här kommer några exempel på namn som jag tycker är vackra:

Sara

Chloe

Danielle



kommer inte på fler just nu men jag kommenterar om jag kommer på fler.

2011-01-08 @ 20:36:25 -



Written by: Anonym

skiiiitbraa.meeeer"!!!! :D<33

2011-01-08 @ 21:01:28 -



Written by: vickan

nikki e väll fint? :)

2011-01-08 @ 21:49:11 -



Written by: Hanna:)

Nadja, patricia, josefine eller ida,bara några tips:)kram hanna:)

2011-01-08 @ 22:07:53 -



Written by: celine

mer

2011-01-08 @ 22:09:22 -



Written by: frida

mer mer mer skitbra!!:)

2011-01-08 @ 22:55:27 -



Written by: Zhila Bieber

Barnet kan bli döpt efter en person typ som justins mamma eller nån :/

2011-01-08 @ 23:05:36 - URL: http://zhilli.blogg.se/



Written by: Anonym

omb bästa episoden någonsin! <3 tkr hon ska heta typ amy elr något annat typ gulligt och enkelt :)

2011-01-08 @ 23:30:31 -



Written by: Gabriella

mer :D kanske Sofie

2011-01-08 @ 23:48:10 -



Written by: emelie

Håller med tidigare komentar London är ett bra förslag!:)

2011-01-09 @ 00:31:54 -



Written by: RANDOMSTORYS - JUSTIN BIEBER NOVELL

Brooklyn :)

2011-01-09 @ 01:17:49 - URL: http://randomstorys.blogg.se/



Written by: Anonym

men förfan, tänk lite kreatvit ni som kommenterar. det ska va ett amerikanskt namn, justin och hannah är amerikanskt så då ska ju dottern/sonen ha det med! just sayin' :)

typ.. Jason, Nathan, Lucas, Brooke, Payton, Hayley

2011-01-09 @ 01:23:58 -



Written by: Anonym

Jag hÅller med henne som tycket att hon ska heta Johannah för det är sött med ett blandat namn !!!! Haha <3

2011-01-09 @ 12:32:56 -



Written by: esme

johanna blandning av justin och hannah!haha<3

2011-01-09 @ 20:00:06 -



Written by: Hanna:)

När kommer nästa ,snääääällllaaaa en till i kväll så bra, typ beroende. Du är as bra på att skriva!:):):)!!

2011-01-09 @ 21:11:52 -



Written by: Anonym

hayley , danielle celeste ,Kaylin , caitlin melanie

2011-01-09 @ 21:36:55 -



Written by: Mirre

fin blogg ;)

2011-01-09 @ 23:00:40 - URL: http://mmiirreess.blogg.se/



Written by: cajsa

Saga :)

2011-01-10 @ 00:09:42 - URL: http://cajsadenenda.blogg.se/



Written by: jennifer

Hej! vi har frågestund i vår biebernovell -blogg just nu. Om du har lust så kan du väl kika in och ställa frågor, skulle varit jäääättegulligt! :)

Du kan ställa frågor om antingen Justin eller om oss ;)

kraam! / biebernovell.blogg.se

2011-01-10 @ 13:24:48 - URL: http://biebernovell.blogg.se/



Written by: Anonym

chanel,emelie,alexandra,maria,felicia,nicole.natalie det finns många snälla mer i dag

2011-01-10 @ 21:42:33 -



Written by: Anonym

allison

2011-01-11 @ 16:10:37 -



Written by: Anonym

linn, nada eller melly <3 väldigt bra blogg !

2011-02-20 @ 15:56:06 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback