Date: 2011-01-12 | Time: 21:38:28

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 103

Han tog tag om mig vid höften och kysste mig....




Vi kysstes ett tag sen började Siri att skrika igen.
- Nu är det min tur! sa jag.

Jag log. Det var bara att vänja mig. Detta var liksom min framtid. MITT nya liv. Siri låg ner i sin säng och grät. Hon var så söt.
- Hej gumman, mamma är här. Vad är det som är fel? sa jag mjukt.

Hon skrek till svar. Jag lyfte upp henne och stoppade in en nap i hennes munn. Jag gungade henne  fram och tillbaka ett tag och sen somnade hon. Äntligen. Jag gick ut i köket, eftersom jag hörde Justin. Han stod och åt kakor ur en burk, som jag hade bakat.
- Din buse! ropade jag till han.
- Haha, din lilla skit unge, sa han och sprang fram till mig.

Han lyfte upp mig och vi snurrade runt. Han kysste mig mjukt på munnen och log.
- Du jag måste åka och köpa blöjer, jag kommer snart okej? sa jag och tog bilnycklar ifrån en byrå i hallen.
- Okej! sa Justin och gav mig en puss på kinden.

Han gick bort tv rummet och satte på tv:n jag hörde att han tittade på basket. Ovanligt? Jag gick ner till vårat garage och åkte till närmsta mat affär. Jag hade bara mjukiskläder på mig och en keps och solglasögon. Jag såg verkligen ut som en kändis som inte ville vissa sig. Jag gick in på en mat affär och började att leta efter blöjer. Jag köpte även, mjölk, yoghurt, bröd och lite godis. Jag kunde bara inte låta bli.

Jag betalade och gick sedan ut till bilen. Det hade nu kommit massa papparazzi. Jag orkade inte med dem. Inte nu! Jag gick bara förbi alla och in i bilen. Dem frågade frågot om barnet, om Justin och mig. Men jag orkade inte svara.

Jag körde iväg och när jag kom in i lägenheten hörde jag Siri skrika IGEN! Justin och Siri stod mitt i köket och han försökte lugna henne. Dem var så söta och lika. Det var verkligen en blanding mellan mig och Justin. Helt sjukt! Han såg ut som världens bästa pappa när han stod där med en nappflaska.

- Hej! ropade jag!
- Heeej! ropade Justin och försökte vinka med ena handen men det gick inte så bra! Haha.

Jag ställde in det som behövdes i kylen och tog sedan Siri ifrån Justin och förskte lugna henne. Det gick till slut. Jag gick in och la henne i sitt rum.


Väldigt väldigt kort, men jag hinner inte mer nu. För jag måste planera lite om vad som ska hända eftersom det i nästa avsnitt kommer det vara typ 5-6 år senare ungefär. Så ja! VAd tycker ni ska hända?

Comments
Written by: Anonym

kan det nt va typ 2-3 ? ;D skulle bli dubbelt så bättre då ;)

2011-01-12 @ 22:05:38 -



Written by: jag tycker att du ska skriva 5-6 år senare :)och snaaaart!

jag tycker att du ska skriva 5-6 år senare :)och snaaaart!

2011-01-13 @ 14:53:52 -



Written by: Julia

OMB meer

2011-01-13 @ 15:12:51 -



Written by: Johanna

Hej är en ny läsare. Har läst hela din novell från början och tycker den är suvertänt bra:D

2011-01-13 @ 17:38:46 -



Written by: Carro

Vad bra den är:)

2011-01-14 @ 16:11:10 - URL: http://mecarrro.blogg.se/



Written by: Jennie

fortsätt skriiiiv! :D

2011-01-15 @ 13:42:09 - URL: http://ryttarteam.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback