Date: 2011-01-19 | Time: 21:35:11

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
9

The next Mrs. Bieber Episode 105

Hon var så söt och det syntes så väl att hon var dotter till Justin Bieber. Jag tog mig på magen och kände....



Bilden har inget med epsiode, men han är bara så jävla snygg på denna så var tvungen att ta med den! Haha:D

...
hur det kom lite sparkar då och då.
- Justin, känn sa jag och la hans hand på min mage.
- Det är lika coolt varje gång, sa han.
- Haha, ja det är det, sa jag och började att skratta.

Vi tittade klart på filme och bara myste. Klockan började bli 7 och jag började att laga mat.
- Vad vill ni ha och äta? frågade jag.
- Hm, det blir väl bra med spagetti och köttfärssås, sa Siri och tittade upp ifrån soffan.
- Som du vill unga fröken.

Jag lagade mat och sen satte sig alla kring kökbordet och åt.Vi småprtade lite om allt möjligt och bara tog det lugnt.

Jag bäddade om Siri i sin säng och gick sedan in i mitt och Justin's sovrum. Justin låg i sängen med sin data i knäet.
- Hej snygging! sa han och la ifrån sig sin data.
- Hej älskling!

Jag gick fram i mot han, böjde mig ner och kysste han. Han drog sin hand nerfrån min rygg och ner över rumpan. Jag rös till. Åh vad jag älskade när han gjorde så.

Han la sig bakåt och jag följde med. Jag kysste han på nacken.
- Ta av dig tröjan! sa jag.

Han släppte taget om mig för ett ögonblick och slet av sig tröjan. Eller slet och slet han drog av sig den. Jag hade bara ett tunt linne på mig så han fick av mig det hur lätt som helst.

- Vad gör ni för något?

Jag och Justin släppte taget om varandra blickt snabbt och vände oss om. Där stod Siri med sin nallebjörn, Tim i under armen.
- Eh, sa jag och Justin generat.
- Jag kan inte sova, får jag sova jämte er? frågade hon och gick närmare vårna sängen.
- Jag klart, kom här gumman! sa Justin.

Siri varnämligen Justin's lilla prinssesa. Hon fick i stort sätt allt hon pekade på den lilla skit ungen. Men hon var ju trots allt barn till Justin Bieber, så vad hade ni förväntat er? Haha!

Hon hoppade upp i våran sängen och Justin gick upp och släckte lampan i taket. Sen kom han och la sig igen, jämte hos.
- God natt min små änglar, sa Justin och gav hos båda en puss.
- God natt, sa Siri.
- Good night darling! sa jag och kysste Justin.

Sen somnade jag.

Solen sken. Siri sprang runt i vattnet och lekte. Lika så Justin. Han var solbränd och snyggare än någonsing. Jag ville bara kyssa sönder han. Han vinkade i mot mig att jag skulle kom ut till vattnet. Jag gjorde som han sa. När vi var en bit ut i vattnet, börjagade han kyssa mig passionerat. Men helts plötsligt var puttade han ner mig i vattnet och tryckte ner mig i mot botten. Sen blev allt svart....

- AAAA! skrek jag.

Jag flög upp ur sängen och fick verkligen panik. Jag hade tårar i ögonen och tittade mot Justin som satt yrvaket upp i sänge. Lika så gjorde Siri.
- Vad är det? frågade Justin oroligt.
- Jag drömde en mardröm.
- Ta det lugnt, nu och somna om, sa Justin och somnade.

Jag tittade på klockan, det var bara halv fyra. Jag låg oh vred och vände på mig. Men jag kunde verkligen inte somna. Det gick bara inte. Jag räknade får, jag tänkte på något roligt. Men det gick bara inte att somna. Jag satte mig upp i sängen och gick ut i köket.

Solen hade börjat att gå upp och det bländade mig. Jag gick fram till kylskåpet. Jag tog ett glas jucie. Jag gick in i Siri's rum och städade iording. Sen till toan och gjorde samma sak där. Jag hade så långtråkigt.

Jag nynade lite på en av mina nya låtar, som hette It's just that way. Jag hade skrivit den under en resa till Spanien i sommars med Justin. Fast jag hade precis blivit klar med den.

- Vad fan håller du på med? sa Justin som stod i toalettdörrens öppning.
- Vad ser det ut som, sa jag retsamt.
- Hur orkar du människa? du har ju knappt gjort något annat dem senaste två månaderna.
- Jag vet, men jag har så himla långtråkigt på dagarna.
- Du borde börja skriva en bok eller något om du har så tråkigt?!
- Haha fan vad smart du är! sa jag.

Jag reste mig upp kysste han och...


Nicole Hamilton kolla din mejl!!

Var episode bra/dålig? tycker ni jag ska börja på en nya snart? ;D

Som ni märker är det lite små förändringar på bloggen, hiss/diss? ;)

Comments
Written by: alicia

mer

2011-01-19 @ 21:48:08 -



Written by: Johanna

Skitbra!!!:D Jag vet inte hur du ska göra tyvärr?? Men tycker iaf att din novell äger!!!:D

2011-01-19 @ 22:24:34 -



Written by: Anonym

fett nice! mer :D

2011-01-19 @ 22:25:09 -



Written by: Hanna :)

det blev bättre när du gjorde om :D

och snälla MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER nuuuuuu! :D

2011-01-20 @ 06:55:31 -



Written by: Nicole Hamilton

Har läst mailet nu , börjar skriva nu så skickar jag sen när jag är klar (:

2011-01-20 @ 15:30:20 - URL: http://nicolehamiltons.blogg.se/



Written by: Anonym

hisshisshisshiss o.s.v :P

2011-01-20 @ 17:23:35 -



Written by: Matilda

Kul del! :D

2011-01-21 @ 23:54:38 -



Written by: Anonym

hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss hiss



heheh, jag vet att jag har damp men det är bara såååå bra! MEEEEEEEER! :DDDD<3

2011-01-22 @ 13:05:00 -



Written by: Anonym

halllå lever du ?? ;)

skriiiiv mera :D :D

2011-01-22 @ 19:52:22 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback