Date: 2011-01-23 | Time: 15:10:27

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
4

The next Mrs. Bieber Episode 106

- Du borde börja skriva en bok eller något om du har så tråkigt?!
- Haha fan vad smart du är! sa jag.

Jag reste mig upp kysste han och...


kände hur det värkte till i magen , ungefär som mensvärk fast mycket värre . Jag slutade kyssas och satte mig på en stol och försökte hitta andan . Jag var inte ens i nionde månaden så jag trodde inte jag skulle föda nu . Justin verkade fatta vad som hände och gick och hämtade min jacka , sen gick han ut till grannarna och pratade med dem och de lovade att passa Siri medans vi åkte till sjukhuset . Vi satt i bilen och Justin körde iväg . Jag höll för magen hela vägen och försökte andas . När vi kom fram till sjukhuset fick jag komma in till ett rum direkt . Det kom in en massa läkare och sköterskor och kollade till mig . Det visade sig att barnet ville komma ut mycket tidigare än väntat och dem hjälpte mig att föda . Efter ett tag kände jag att värkarna hade släppt och jag hade fött en underbar son . Sköterskorna tog hand om honom , tvätta honom , vägde och mätte honom . Medans dem gjorde det kom en doktor fram till mig och Justin .
- Hej ! Vi har lite tråkiga nyheter , eftersom han ville födas mycket tidigare än vi hade trott blev han inte helt fullställd , därför måste vi ha honom kvar här på sjukhuset tills han är fullt friskt om han...
Jag visste vad han skulle säga .
-..om han överlever vill säga .
Jag kände att det började brännas bakom ögonen och jag släppte fram tårar . Jag kollade upp mot Justin och såg att han var lika ledsen som jag . Jag tog hans hand och kramade den hårt . Jag hade fått en son som kanske inte skulle överleva , hur jobbigt är inte det ? När vi hade pratat med några läkare och dem hade kollat till mig fick jag och Justin åka hem . Vi sa ingeting på hela vägen hem och när vi kom hem la jag mig i vårt sovrum och somnade .

Justin

Så fort vi hade kommit hem pratade jag med våra grannar och förklarade läget , sen tackade jag dem för hjälpen så gick jag in till sovrummet där Nicole och Siri var . Siri sov fortfarande men det var inte konstigt eftersom klockan bara var 20 i 6 , jag gick in till vardagsrummet och läste lite i tidningen . Det stod en massa om mig men även om en massa andra kändisar . Jag la undan tidningen och la mig i soffa och tänkte lite . Tänk att jag hade en son och han låg på sjukhuset och mådde inte bra . När jag började tänka på det började jag gråta . Jag somnade sen där på soffan . Jag vaknade kanske en timme senare och såg att klockan var kvart i 7 . Därför gick jag upp och gjorde frukost till alla . Jag gjorde pannkakor , är ju inte direkt så bra på matlagning men pannkakor kan säkert alla göra . När frukosten var klar och jag hade dukat fram och gjort det fint gick jag in till sovrummet och väckte mina söta prinsessor .
- Godmorgon älsklingar , frukosten är klar ! Säger jag glatt och ler
Siri kom upp på benen snabbt och gick in till köket och satte sig och började äta , men Hannah drödje kvar ett tag så jag tog in en tallrik med pannkakor och ett glas mjölk till henne .
- Tack älskling ! Säger hon och ler smått , jag ler tillbaka och ger henne en puss på pannan innan jag gick in till köket och satte mig mittemot Siri . Vi åt under tystnad men det vara bara skönt eftersom jag hade mycket att tänka på . När vi sedan hade ätit klart och Siri hade klätt på sig och borstat tänderna körde jag henne till dagis .
- Ha det så jättekul nu så hämtar jag dig sen !
- Hejdå pappa ! Säger Siri och ger mig en puss på kinden . Jag går till bilen och kör hem . När jag kommer hem ringer telefonen .
- Hallå det är Justin ?
- Hejsan ! Vi ringer från sjukhuset..

Hejsan ! Mitt namn är Nicole och jag ska hjälpa till på den här bloggen . Ganska kort Episode jag skrev men lovar att det blir längre så småningom :) Kram !

Comments
Written by: Julia s

Omg!!! Kan nt bäbisen dö så de blir lite drama??

2011-01-23 @ 15:27:16 -



Written by: julia<3

Håller med julia s. Kan inte bebisen dö så det blir drama <3 älskar bloggen <3

2011-01-23 @ 15:54:28 -



Written by: Anonym

nej, han ska inte dö! men det kan ju bli att dom måste operera han elr något... men inte dö för f*n! :@

2011-01-23 @ 16:22:36 -



Written by: Johanna

Du skriver skitbra!!!:D men snäll låt barnet leva!!

2011-01-23 @ 17:03:25 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback