Date: 2011-01-27 | Time: 12:03:31

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
12

The next Mrs. Bieber Episode 109

Vi låg där allihopa i sängen ett bra tag. Vi sa ingeting. Men det behövds inte. Ingen hade något att säga endå. Inget visste vad som skulle hända så det var inte ens någon idé att ha uppe hoppet.



 Vi somnade allihopa efter ett tag.

När vi vaknade nästa morgon var det äckligt ljust i hela rummet. Solen strålade in genom fönsterna.
- God morgon, mina små prinssersor, sa jag och pussade båda två.

Båda två log. Och jag kände att jag verkligen var världens lyckligaste kille som hade dem två. Men jag skulle bli ännu lyckligare om min son överlevde.
- Hannah, sa jag tyst.
- Jag älskling?
- Vad ska han heta?
- Vår son?
- Ja?

Jag tittade ut genom fönstret. Det var säkert 30 grader varmt ute. Jag fick sån lust att åka och bada men visste att jag inte kunde det.
- Jag vet inte, jag hade inte fudnerat så mycket på det eftersom det var ett bra tag till han skulle komma egntligen, sa hon.
- Mm.

Vi satt tysta och bara lyssnade på ingeting egntligen. Jag ville så gärna att min son skulle överleva. Jag skulle kunna lära han, spela hockey, basket, gittar, trummor och ja allt.

Jag gick ut i korridoren och bort till en godis automat. Jag tryckte på en knapp så att en cola kom ut. Sen tog jag även, tre chokladbollar, en godis påse med sura godisar i och två flaskor med fanta.

Jag gick sedan tillbaka till rummet. När jag kom tillbaka märkte jag att Hannah och Siri var borta. Jag kastade sakerna i sängen och sprang ut i korridoren igen.
- Var är dem? ropade jag till en läkare.
- Där borta!

Hon pekade långt på i korridoren.

Jag sprang och sprang och sprang. Det brändes i halsen och jag märkte att jag inte hade tränat på ett tag. Jag såg en tröja jag kände igen och förstod att det var Hannah's. Jag sprang efter den. Och hittade dem tillslut. På toan.
- Åh fy fan vad ni skrämde mig!
- Men herregud Justin, hur mår du?
- Jag trodde ni var vid vår son och att det hade hänt något.
- Men älskling då!

Hannah kom fram till mig och kysste mig mjukt på munnen.
- Tack!


Kort jag vet. Men jag är fortfarande sjuk och måste plugga som tusan, för jag ligger efter i skolan nu. Jag vet inte vad Nicole har tagit vägen för hon har inte uppdaterat på ett tag. Men det kommer mer.

Den här storyn är snart slut:(

Men vad ska deras barn heta?? ;)


Comments
Written by: bella och olivia;P

Han kanske kan heta William, Jacob eller Jonathan.

Haha, försökte komma på tre namn som passade med både svenskt och engelskt uttal:)

2011-01-27 @ 13:31:30 - URL: http://justindrewbieberstories.blogg.se/



Written by: Leila

Nicholas

2011-01-27 @ 15:54:38 -



Written by: Neejra<3'

DREW , jag älskar det namnet(L)

2011-01-27 @ 16:03:00 -



Written by: Johanna

hahha lite roligt :P men oxå svinbra!!

2011-01-27 @ 16:42:14 -



Written by: Anonym

Liam

2011-01-27 @ 16:52:22 -



Written by: Anonym

William,wilmer eller jason! :)

2011-01-27 @ 17:44:21 -



Written by: :)

Kan det inte hända lite drama?:)

2011-01-27 @ 20:21:59 -



Written by: amanda bieber

Drew är så fint!

2011-01-27 @ 21:53:24 - URL: http://aamandaolivia.devote.se



Written by: Anonym

antaligen drew, eftersom att justin heter det i mellan-namn :) det hade varit såå gulligt! <3

2011-01-29 @ 09:11:43 -



Written by: Saga

Gud vad BRA!! Jag tycker att barnet ska heta Drew

2011-01-30 @ 00:07:00 -



Written by: Nikita

Jag tycker drew skulle vara jätte gulligt !

Men nu har ni varit jätte dåliga på att uppdatera jag är inne på den här bloggen flera ggr varje dag men inget händer ju:((

2011-01-30 @ 09:52:34 -



Written by: Jennie

fortsätt skriv!

jag tycker deras barn ska heta drew :D

2011-01-30 @ 15:57:34 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback