Date: 2011-01-30 | Time: 18:18:35

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
14

The next Mrs. Bieber Episode 110

Hannah kom fram till mig och kysste mig mjukt på munnen.
- Tack!



Vi gick ner till vårat rum igen. Vi la oss våra sänger och bara andades ut. Mitt hjärta slog i 130km/h och jag skakade. Jag visste själv inte rikigt varför. Antar att det var för att min son just nu låg i ett rum och jag kunde inte ta kontakt med han. Han kanske skulle dö och jag kunde inte göra något åt det.


Hannah la sig på mitt bröst och ritade hjärtan med sitt pekfinger på min mage. Jag rös. Jag var verkligen lika kär i henne fortfarande som jag hade varit precis när jag träffade henne. Det var verkligen udnerligt att vi träffades. Det var en på miljonen att just VI skulle träffas och att vi gjorde det är jag otroligt tacksam för.
- Justin? frågade hon tyst.

Jag hörde att Siri andades högt och tugnt. Och förstod att hon då hade somnat.
- Ja älskling? frågade jag och tittade ner på henne.

Jag hade min hand på hennes arm och drog den upp och ner. Jag kände hur hennes hud under mina fingrar blev gåshud när jag pussade henne lätt på pannan.
- Vi måste ge han ett namn. Även fast vi inte vet om han kommer att överleva. Men han måste ha ett namn. Jag är trött på att säga våran son. Okej?
- Jag håller med dig. Vad tycker du att han ska heta då?

Hannah vände bort blicken ifrån mig och upp i taket. Hon nynade på en av hennes låtar, Me and you hette den. Hon hade skrivit den själv och handlade om oss. Jag älskade den låten.
- Drew.

Jag vände huvudet åt henne. Drew. Jag sa namnet flera gånger för mig själv i huvudet. Det var ett fint namn. Jag hette det själv i andra namn.
- Men då kan han inte heta Justin i andra namn för det blir precis samma namn som jag typ, sa jag och små flinade.

Hannah skrattade.
- Haha Drew Justin Bieber. Njaa det funkar någon inte. Men Drew Liam Bieber? frågade Hannah och såg tänkande ut.
- Det blir perfekt!
- För Drew Liam Justin Bieber, låter väl inte så bra?

Jag lyssnade på även de. Det lät inte helt fel. Men Drew Liam Bieber, lät bättre.
- Ja det tycker jag. Drew Liam Bieber blir perfekt!

Hannah log nöjt och böjde sig fram och kysste mig. Jag log också åt henne efter kyssen.
- Älskar dig!
- Älskar dig med! svarade jag och pussade henne.

Vi låg och små pratade ett tag. Vi pratade om att det var nog dax att flytta ifrån våran första lägenhet till ett stort hus. Vi hade inte rum till en till så ett hus skulle bli perfekt. Både jag och Hannah var överrens om att vi inte ville att huset skulle var överdrivit stort o h inte ett typiskt "kändishus". Vi ville ha ett lagom stort hus.

Én läkare kom någon timme senare in till vårat rum. Han såg glad och trevlig ut. Varken jag eller Hannah hade sett han förr.
- Jag har glada nyheter! Er son kommer att överleva. Men vi måste har kvar han här i en natt till. Men i morgon får ni åka hemma.

Hannah slängde sig runt min hals. Men tårna i ögonen. Jag pussade henne på pannan. En tår rann även ner för min kind.
- Jag ska lämna er ifred, sa doktorn och gick därifrån.

Jag tittade in i Hannah's ögon. Hon log. Jag tog hennes huvud mellan mina händer. Jag böjer mig sakta framåt och kysste henne passionerat.

Det blev blöt om mina kinder av Hannah's tårar.


Hur länge vill ni läsare att vi ska hålla på med denna storyn? För jag börjar verkligen få slut på idéer. Tacksam för svar, för jag vill veta vad jag ska göra.

Epsiode annars då? Bra/dålig? Lite seg kanske?

Comments
Written by: filippa

Denna novellen är jätte bra, älskar den. Men en ny tycker jag nog, även fast denna är super bra :)!

2011-01-30 @ 18:45:26 - URL: http://fotofilippa.blogg.se/



Written by: berri

Jätte bra,tycker att ni ska avsluta den här och börja på en ny :)

2011-01-30 @ 18:52:37 - URL: http://berri.blogg.se/



Written by: Anonym

det var jätte bra... men kanske lite längre nästa gång. :) och säg åt nicole att du tar en ny som bloggar om hon inte bloggar inom typ 2-3 dagar.. :)

2011-01-30 @ 18:58:14 -



Written by: Nea

Jag tycker den är slut här! :D Den var asbra. Men du kan börja med en ny nu :D

2011-01-30 @ 19:52:03 - URL: http://belibersonly.blogg.se/



Written by: Johanna

Absolut amazing:D men du kna väl typ skriva ett till kapitel och sen typ börja på en ny;)

2011-01-30 @ 20:38:44 -



Written by: K A R I N

Jag tycker du ska göra någon mer episode, men sen börja på en ny :)

ÄLskar denna novellen!

2011-01-30 @ 20:50:36 - URL: http://kaaaarinn.blogg.se/



Written by: Juli

jag gillar denna starkt :D kan du inte lixom fortsätta längre så man får veta mer om deras nu familje liv oh siri's oh drew's uppväxt =D

2011-01-30 @ 21:25:11 -



Written by: :)

Jätte bra, sluta den här och börja på en ny!:)

2011-01-30 @ 21:58:16 -



Written by: Anna

avsluta

2011-01-30 @ 22:28:12 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Anonym

den borde vara slut nu

2011-01-30 @ 22:50:34 -



Written by: Julia

Skit bra <3 Tycker du ska börja på en ny novell (L)



Hur gammla är Justin och Hanah nu? <3 (:

2011-01-31 @ 06:32:59 -



Written by: malin

Jag tycker denna e bra men mot slutet har det inte varit samma wooow vad bra. asså jag menar inget taskigt älskar den verkligen. men kan du inte börja på en ny för du e skit duktig :D <3

2011-01-31 @ 20:30:05 -



Written by: ''Den Bästa''

Super bra ;D



Läs gärna min Bieber novell www.uandmee.bloggplatsen.se

2011-02-02 @ 17:41:15 - URL: http://uandmee.bloggplatsen.se



Written by: mattetilda

asså jag börjar ju fan gråta själv.....

Den är skit bra men inte samma sak som i början inte menat taskigt....

2012-02-03 @ 18:12:06 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback