Date: 2011-07-18 | Time: 11:51:07

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
2

klockan 10 över 12, skynda!!

klockan 10 över 12 så kommer jag börja skriva på ett nytt avsnitt!  så fortsätt att kommentera!
Tack för alla kommentarer ! jag godkänner inga så ni kan se kommentarerna för då blir de inte spännande! ;-)
Jag ska försöka att lägga upp 2 stycken idag ! efter som att imorgon bitti åker jag bort i en vecka och kommer inte ha någon tecknig! :-((
Jag kommer hem den 27:de Juli och kommer skriva ett då! för då har jag säkert tänkt ut ett till avsnitt!

Jag kommer sakna era fina kommentarer!! fortsätt kommentera va ni tycker !  ju mer ni kommenterar ju mer vill jag skriva! :-D kram på er alla!! /Mii

Comments
Written by: Amina

yees, längtar bara tills kapitel 78 kommer ;))

2011-07-18 @ 12:05:07 - URL: http://ccutegirl.blogg.se/



Written by: rebecca♥

lääännnngggtaaarrrr!!!! :DDDD

2011-07-18 @ 14:58:56 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback