Date: 2011-07-27 | Time: 22:10:38

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
4

My Favorite Girl 81

*RingRing*

Jag hörde att min mobil ringed! fan ! de va säkert Christian.. Jag började rota i min väska och drog upp mobilen och svarade

 

Telefon:

 

- Bell svarade jag och försökte låt glad.


- hej.. hörde jag någon säga.. jag kom inte dirket på vem de va.. men tillslut kom jag på, de va Justin.



 

jag snyftad till lite..

 

-hej sa jag och fösökte inte avslöja att jag hade gråtit.


- jo du.. sccoter vill träffa oss och snacka om hur vi ska göra med media och allt de nu när vi.. aa tagit e..

- aa visst.. avbröt jag honom.. jag ville inte att han skull säga de..


- när och vilken tid?.. fortsatte jag.. jag ville bara få de överstökat.

- morgon.. klockan 1.. om du kan .. sa han, han lät inte så glad.. han kanske brydde sig illa fall, men varför sa han att vi skulle  ta en ''pause'' för då da?

- aa jag kan .. sa jag och suckade.


- okej då ses vi imorgon.. sa han..


- mm.. sen la jag på.

 

en del av mig trodde att han skulle ha ringt mig för att säga att han inte kunde leva utan mig och säga att Selena va ett misstag.. och att han förlät mig..

men den delen  hade fel.

 

- skärp dig nu! sa jag högt till mig själv och torkade tårarna.. Ne nu måste jag åka tillbaka till Christian.. han har säkert vaknat och undrar vart jag är..

 

Jag startade bilen och satte på radion , körde ut ur garaget och åkte..  efter ett tag så fick syn på en starbucks så jag köpt en '' drink '' och åkte sen till MacDonals, jag köpte lunch till mig och Chrisitan. sen körde jag med gasen i botten hem ! jag parkerade bilen och tog grejerna och låste upp..

 

- Va har du varit? hörde jag någon säga när jag skulle stänga dörren.. jag vände mig om och där stod Christian och kollade surt på mig.. i badshorts.. Jag kunde inte sluta le.. han va så snygg och så söt när han va sur! - Jag har ringt dig typ 20 gånger! fortsatte han..

-förlåt.. sa jag och tittade ledsamt.. - jag hade radion på..

- men va har du varit då! sa han och va fortfarande sur

- jag va och handlade lunch.. du sov så jag ville inte väcka dig.. de blev MacDonals! sa jag och tittade glatt på honom och höll upp påsen.

 

han gick mot mig och gav mig en kram och la hans hand ovanför min rumpa.. och kysste mig.. jag log och så satte vi oss och åt i köket

 

-så va du bara och handlade lunch? frågade Christian

- ne jag va till starbucks också..

- så du va och handla allt de här på 1 och en halv timme? frågade han och log och tuggade

jag lutade mig tillbaka mot stolen..

- va e de? frågade Christian och log en servett och torkade sig runt munnen

jag lutade mig fram.. -  ne jag.. va hos Justin också.. sa och kollade sorgset på honom

han kollade konstigt och satte armbågarna på bordet

- borde jag vara orolig.. sa han

- ne.. de e slut.

 

han ställde sig upp och gick till min stol och kysste mig på kinden.. och lutade sig mot mitt ryggstöd

- de kanske va bäst så.. du vet.. ni har bråkat och sårat varnadra.. de kanske e dax att gå vidare.. viskade han i mitt öra..

- mm sa jag och vred huvudet och tittade på honom, jag rest mig upp och gick mot honom och ställde mig nära honom.. - tack .. sa jag och kramade honom..

- tack för vad.. viskade han och höll om mig.

- för att du finns..

 

vi gick till soffan och satte oss och sappade runt på tv:n jag la mig ner igen och la huvudet i hans knä.. jag blundade och kände hans hand på min midja..

 

Justin

 

hon stängde dörren och gick ut .. de gjorde ont.. vad hade jag gjort..? de spelar ingen roll… hon höll med ialla fall.. jag gick och satte mig på sängen och satte händerna på huvudet och ramlade bakåt..

 

*RingRing*

 

jag tittade upp mot nattduksbordet och där låg min mobil.. först hade jag tänkt att inte svara men tänk om de va Bell! jag slängde mig mot mobilen, satte mig upp och svarade

 

Telefon:

- Hallå! svarade jag


- Tjena Biebs! svarade.. Scooter


- aa.. Tjena..


- oj, du låter deppig, va har hänt ?


- jag har precis… sa jag och tog handen för pannan - ..gjort .slut med Bell.. sa jag och tog bort handen för pannan och kollade upp med ögonen för att inte börja gråta.


- oj, jävlar… de va .. konstigt.. eller jag menar.. va tråkigt men ni har ju bråkat rätt mycket så de va ju inte så oväntat..

jag gjorde en konstig minn..

- va? va fan sager du?? halv skrek jag i telefonen, jag menar vi kanske har ''gjort slut'' men ingen ska få säga såna saker!!


- ne sorry,  men skit i de Biebs! ehh.. jag vill träffa dig och Bell imorgon.. vid typ hmm.. 1 ?


- va varför de??


- för vi måste snacka om hur vi ska göra med pressen och så, ni kan ju inte bara göra slut sådär.

Jag fattade inte ett skit men jag va väll tvungen?

- aja..


- bar ! då hörs vi senare då?


-mm..


- bra Tjarå!

 

Jag la på. jag tycker de där va förolämpande!  men nu fick jag en anledning att ringa Bell.

jag tog min mobil och gick och ställde mig vid ett fönster och tittade ut..

slog hennes nummer och väntade.. och väntade.. tillslut svarade hon.

 

Telefon:

 

- Bell svarade hon och lät glad.. de verkade som om hon tog de här lättare än mig..

 

- hej.. svarade jag mer ledsamt.. undra om hon märkte om jag va ledsen..

-hej sa hon tillbaka

- jo du.. sccoter vill träffa oss och snacka om hur vi ska göra med media och allt de nu när vi.. aa tagit e..

- aa visst.. avbröt hon mig..

- när och vilken tid?.. fortsatte hon.. jag andades djupt

- morgon.. klockan 1.. om du kan .. sa jag

- aa jag kan .. sa hon.. åå jag ville bara säga hur mycket hon betydde för mig och att jag önskade att allt va som vanligt! men de skulle bara bli mer jobbigt..  hon verkade kunna gå vidare.. då kanske jag också ska göra de..

- okej då ses vi imorgon.. sa jag.

- mm.. sen la hon på.

 

jag gjorde inte mycket.. jag stod kvar och tittade ut genom fönstret.. jag stod där och tittade ut i säkert en halv timme innan jag kom på att jag just hade slösat 30 minuter på att bara stå och titta på människor som gick på gatan och på bilar som åkte förbi.

 

jag började bli hungrig.. vart fan va min roomservis?

jag gick mot telefonen och ringde ner till receptionen… dom sa att de hade blivit fel i köket så de hade blivit försenat.. aa tydligen i 2 timmar typ! sen sa dom att dom skulle komma upp inom 5 mintuter..  jag sa okej, suckade och la på.

 

jag hann nästan bara lägga på och så kackade de på dörren och den här gången va de roomserivs.

jag satte mig framför tv:n och åt och kollade på Smallville

de kändes som om de va typ bara de som fick mig på gott humör..

efter att han sätt typ 1 och en halv säsong så knackade de på dörren.. de va svårt att ställa mig upp.. jag va så mätt! jag typ rullade mig upp och gick och öppnade dörren

 

- Hej sötnos! sa Selena och slängde sig runt mig

- ey hej! sa jag och log.

- hur har din dag varit? frågade hon och gick förbi mig med glada steg och gick och hämtade en cola i kylen

- sådär.. sa jag och stängde dörren..

- vadå.. va har hänt dåda? frågade hon och gick i mot mig och ställde sig nära mig och tittade upp i mina ögon.

- jag och Bell gjorde slut.. sa jag och tittade bort..

- åå.. sa hon och försökte få ögonkontakt med mig men jag kollade bort.. - men du.. fortsatte hon och tog sin hand på min kind och flyttade mitt ansikte så jag tittade henne i ögonen - de kanske inte va meningen att ni skulle vara tillsammans förevigt..

hon tittade mig djupt in i ögonen och jag i hennes.. hon sneglade på mina läppar.. och gick närmare..

 

_______________________________________________________________________________________________

Kommentera! Den blev längre än den förra! haha,

Bra? Dålig? KOMMENTERA! :-D Kram! /Mii



Comments
Written by: amina

mer, mern snälla ;)

2011-07-27 @ 23:59:02 - URL: http://ccutegirl.blogg.se/



Written by: m

mermermermermermermer!!!

2011-07-28 @ 00:08:21 -



Written by: Melina

NEEEEEEEJ! dom får inte kyssas!!!!!!! :((((((((((

Kan inte vänta på nästa del! <3

2011-07-28 @ 00:13:54 -



Written by: mia

mycket bra!

2011-07-28 @ 10:16:51 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback