Date: 2011-07-15 | Time: 15:37:30

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
6

My Favorite Girl 75

- Ne. sa jag och skakade på huven och torkade bort en tår när jag förstod svaret - Ne.. Jag orkar inte de här! Jag tog mina grejer igen och gick mot dörren.

- Nej Bell Vänta! hörde jag hur han skrek efter  men jag vände mig inte och jag gick ut och slängde igen dörren så hårt jag kunde! jag ville aldrig se honom igen...

 

 

Jag tog min väska och gick med raska steg mot hissarna… jag kikade runt hörnet för att se om Justin kom springande efter mig men de gjorde han inte... helt plötsligt hörde jag nått som gick sönder.. men hissen kom och jag gick in, undra om han brydde sig? han kanske går till Selena nu.. nu började tårarna rinna igen.. Har JAG gjort nått dumt nu? När jag kommer ner så ser jag fullt med paparazzis utanför lobbyn! precis vid Christians bil… Yippie! -.-  Jag stannade utanför hissen och började gräva i min väska och hittade mina solglasögon, jag tog på mig dom för att dölja dom rödsprängda ögonen .. Jag gick emot dom och tittade ner hela tiden för att inte jag skulle bli bländad av blixten men de hjälpte inte..

 

- BELL! TITTA HIT!

- VARFÖR HAR DU VÄSKOR? HAR DU OCH JUSTIN GJORT SLUT?!?!

- VART ÄR DU PÅVÄG?

- BELL

- BELL!!!!!

 

jag tror aldrig att jag skulle bli sur för att någon skrek mitt namn men nu blev jag de... Jag öppnade bakluckan och slängde in väskorna och sprang till körar sätet jag fick knuffa mig fram och hoppade in och trök gasen i botten, att man aldrig fick vara ifred! tårarna rann mer än nånsin…

Är de här verkligen slutet? var de såhär de va tvungen att sluta? va '' jag orkar inte de här'' de sista jag skulle säga till Justin.. jag svängde in på en väg som sen ledde till en öde strand, Jag gick ner mot vattnet och satte mig.. Va hände just?..

 

Justin

 

Bell stängde dörren med en smäll, Jag stod helt försternad.. Sen kom de.. ilskan, Jag såg en vas och kastade den mot väggen och den gick sönder i tusen bitar.. Fan.. Jag gick mot en annan vägg och slog i med knytnäven, HUR FAN KUNDE JAG VA SÅ DUM?!?!?! varför sa jag inget?!?! hon skulle ha förstått!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!  jag tog en skål och stängde den i väggen som jag hade kastat vasen i.. Jag satte mig på huk med händerna för ansiktet.. nu kom tårarna..  Jag hade precis förlorat de som betydde mest för mig, för vad? för att jag lät scooter övertala mig att göra den där Jävla filmen!! Men jag ska rätta till allt den här..

Jag ställde mig upp och tog telefonen och ringde ner till receptionen och sa att jag hade tagit sönder en vas och en skål men att jag skulle betala allt, dom skulle skicka hit en städerska… Jag gick och tog en lång dusch , när jag stod i duschen hörde jag hur de lät utanför badrummet men de va nog bara städerskan.. när jag hade duschat torkade jag mig och satte handduken runt midjan.. trårkade håret och gick ut.. glaset va borta.. jag gick mot min mobil som nu låg på bordet, städerskan måste ha flyttat på den för den låg ju i allt glasspliter innan…

 

- Nemen hej snygging…. hörde jag en röst säga

 

Jag vände mig om de va Selena som satt på sängen,

 

- hur kom du in? suckade jag fram

- Städerskan släppte in mig ..

- va de nått viktigt eller ? sa jag och vände mig om mot henne surt, Jag va ju inte speciellt glad att se henne

- jag tänkte att vi kunde öva lite .. sa hon och började sakta gå emot mig - du vet på dom där scenerna … sa hon och stod precis framför mig .

- Nej! tror du att jag är dum eller?  sa jag och kollade konstigt på henne och gick mot badrummet - Jag fattar inte varför vi måste göra de? vi har ju varit ihop, vi kan göra såna saker utan att .. skämmas. sa jag och började borsta tänderna.

- Jag vet inte men.. regissören säger att vi måste, sa hon och log.

 

Jag spottade ut och skölde munnen sen gick jag och tog mina kläder till badrummet och bytte om.. Selena skulle inte få se mig byta om!

De fick bli ett par gråa jeans, svart tröja, röd keps och svarta skor.. jag gick ut och hon stod där och väntade, hon kunde ha gått men nejnej.

 

- Justin.. sa Selena med ledsen/glad röst och ett *puppy ansikte*

- mm sa jag

- Vart ska du nu? sa hon och gick närmare mig som stod och tvekade på om jag skulle skicka ett sms till Bell

-  Bawest studion.. sa jag och slet inte bort ögonen från mobilen ( vi säger att de finns en studio som heter Bawest xD )

- Skulle du kunna skjusa mig till studion som ligger ett kvarter ifrån Bawest?.. sa hon och började fingra på min tröja.. men jag brydde mig inte, just nu va mobilen allt jag brydde mig om.. och Bell… - snälla.. sa hon  och fortsatte att fingra på min tröja och ställde sig närmare

- Ja! men flytta! jag har ju klaustrofobi! sa jag ..dum bortförklarning men hon stod förnära mig!.. så puttade jag bort henne och gick mot dörren och öppnade och stängde, Jag tänkte inte hålla upp dörren om hon tänkte de.. hon kom en lite bit efter… jag trök upp hissen och vi åkte ner.. Jag kände hur Selena försökte röra min hand men jag ställde mig med händerna i kors,  när vi gick ut ur hissen satte jag på mig solglassögonen, när vi kom ut va de fullt av paparazzis vi gick mot bilen och hoppade in men man fick knuffa sig fram

 

- JUSTIN SELENA!

-  ÄR JELENA TILLBAKA!!

- JUSTIN, VART ÄR BELL??

- SELENA ÄR DU OCH JUSTIN TILLSAMMANS IGEN?

- JUSTIN ÄR SELENA DIN NYA FLICKVÄN

- VAD TYCKER BELL OM DEHÄR

 

jag andades djupt och startade bilen och körde iväg ..  jag satte min arm vid rutan och lutade mitt huvud mot min hand ..

- Så vart är Bell egentligen? sa hon och log, jag tittade konstigt på henne och satte på radion på högvolym … vi sa inget mer den bilturen och jag släppte av henne, hon gick framför bilen och ställde sig vi min ruta och tittade runt sig, varför vet jag inte..

 

-tack för skjusen .. sa hon och gav mig en puss på kinden..

- Selena lägg av sa jag och sen drog jag därifrån… Jag kollade på mobilen men inget meddelande från Bell… Jag hade Verkligen fuckat upp de här..

 

Bell

 

Jag såg hur vågorna åkte in mot mina fötter, jag kände lukten av havet i den lilla vinden som åkte igenom mitt hår.. men jag kunde inte sluta tänka på Justin… Ska jag åka tillbaka? förlåt honom och gå vidare? ne…de gick inte! de gjorde för ont i mitt hjärta när jag tänkte på honom.. Jag gick upp igen och satte mig i bilen och körde iväg mot Christian's hus,

 

jag svängde in på deras uppfart och hoppade ut.. gick och öppnade bakluckan, tog mina grejer och låste bilen och gick in.

Jag möttes av Christian när jag kom in,

 

- Tjena ! sa han och log -hur gick de?

- jag vet inte… sa jag och ställde ner väskorna och tog av mig glasögonen

- men gumman.. sa han och kramade mig när han fick se mina gråtfärdiga ögon.. -Jag tänkte se en film.. vill du va me?

- aa visst sa jag - Jag ska bara gå upp och byta om.. sa jag och tog mina väskor och gick upp, jag ställde ner min handväska och la min resväska på sängen och öppnade den, alla saker låg i huller om buller.. jag stack ner handen och fick tag på  ett par röda shorts och en blå vit randig tröja.. de fick duga.. Jag lät håret vara utsläppt och så gick jag ner, när jag kommer ner hade Christian fixat popcorn och en film ..

Jag log för mig själv , jag ställde mig i vardagsrummet och kollade runt..

 

- BÖÖ! hörde jag i mitt öra samtidigt som någon tog tag i min midja, jag hoppade till

- AHHHH! skreks jag och vände mig om och där stod Christian och skrattade - va du skräms! de e inte roligt!! sa jag och skrattade lite och började slå Christian lite på armen..

- JOO de va de!! hahah! sa han och höll på hans arm där jag slog honom för att skydda sig

 

Jag gick och satte mig i soffan

-ska vi se på film eller? sa jag lite surt men log när Christian tittade på mig

- haha… aa visst  sa han och slutade skratta.. och satte sig vid mig - så vad ska vi se? sa jag bestämt

- HANGOVER!! små skrek han och tog upp änderna i luften

- JAA skrek jag och tog upp mina händer i luften sen började vi skratta för vi tänkte på hur töntigt de där måste sätt ut.. vi satt på filmen och började titta . Jag blev helt inne i den och lutade mig fram för att dricka…

 

- BÖÖÖÖÖ! skrek Christian och jag hoppade till och sprutade ut vattnet jag precis hade tagit i munnen

- MEEEE ! va håller du på med!! Jag började slå Christian och han bara skrattade och försökte skydda sig!

 

- Nee !! AHAHAHH ! SLUTA! HAHAHAHAHAHA! skrek han , sen hoppade han på mig och började kittla mig!

- NEEJ CHRISTIAN!! AAHHHH! HAHAHAH! SLUTA! HAHAH! CHRISTINA! jag kunde inte sluta skratta! de slutade me han han hamnade på mig..

Vi slutade skratta.. och tittade varan i ögonen...

_______________________________________________________________________________________________

Kommentera :-)

STORT Tack till er som kommenterar! de e verkligen kul! :-D kram // Mii


Comments
Written by: Johanna

Mmmeeeeeer den e skitbra älskar den !!!!!!!:D<3

2011-07-15 @ 18:11:24 - URL: http://jogge.blogg.se/



Written by: M

Kommer det ett till ikväll?:D snälla!:D

2011-07-15 @ 18:48:04 -



Written by: Anonym

Super'! :D

2011-07-15 @ 19:27:36 -



Written by: Anonym

såååå bra ! hoppas dom kysser varan för spänningens skull ;)

2011-07-15 @ 19:38:45 -



Written by: 'nicolehamilton

FYYYYYYFAN VAD BRA DEN ÄR! MERMERMERMER!!!!

2011-07-15 @ 22:48:53 - URL: http://aawwie.tk



Written by: Anonym

Den är skit braa!!!!!

2011-07-16 @ 11:19:43 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback