Date: 2011-06-08 | Time: 22:47:01

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite Girl 64

Helt plöstligt öppnades dörren och in kom Selena...

Jag blev helt chokad. Och de tror jag resten av crewet också blev. Alla tittade på henne med konstiga blcikar - speciellt Justin. Hon gick förbi oss som att vi var främlingar. Hon gick bort till baren och beställde en drink - utan alkohol. Justin höjde ena ögonbrynet och tittade på mig. Jag småskrattade åt han uttryck. Han log tillbaka till mig. Han tog min hand under bordet. Vi tåflörtade lite också.
När alla hade ätit klart och var redo och gå kom Selena fram till Justin.
- Hej, jag såg inte att de var ni! sa hon och pussade han på båda kinderna.
Jag fick kvälningar och tittade bort. Jävla äckel var de ända jag tänkte på!
- Okej, sa Justin och gick ifrån henne.
- Vad gör du här förresten? sa jag och vände mig om i mot henne.
- Semester.
- Vilket sammanträffande, sa jag tyst för mig själv.
- Ursäkta, sa hon bitchigt.
Jag skakade på huvudet och tog Justin's hand. Vi gick därifrån. De var något konstigt med Selena. Men jag kunde inte sätta fingret på vad de var. Men något var verkligen.
Alla gick tillbaka till turnebussen. En del bodde på hotellet jag och Justin hade bott på dagen tidigare. Vi gick in i Justin's "rum" och la oss i sängen. Jag var helt utmattad efter en fulspäckad dag. Jag hade fått huvudvärk och kände att jag verkligen behövde lite sömnen. Eller lite ? MYCKET!
Jag stängde ögonen och kände någon minut senare något blöt mot mina läppar.
- God natt min prinssesa!
Jag log bara till svar och knep ihop ögonen lite mer. Jag var för trött för att byta om till pyjamas, ta bort sminket och borsta tänderna. Äh de var ju en dag i morgon också. Justin hade en dags ledigt nu och sedan var de dags för show igen. Den skulle säkert bli ännu bättre än den första, tänkte jag och somnade.
Justin

Japp, nu var allt som vanligt igen. Jag var igång med touren och alla interjuver och sånt var i full rulle. Jag orkade helt seriöst inte med det. De var skoj, men de var ju bara samma frågor hela tiden! Kunde inte någon komma på något nytt någon gång?
Jag loggade in på twitter och skrev.
Great morning here in Paris...this is going to be a good day....

Tweet
Där ljög jag lite. De skulle säkert bli än sån här tråkig dag. Då de inte hände någonting alls. Bara massa interjuver. Och Bella? vad skulle hon gör ? hon har redan shoppat loss. Hon vill ju inte dirket gå och kolla i en massa museum?
So a question to u guys here in Paris. What can u do a day like this ? ;)

Tweet
På bara några sekudner hade jag fått flera tusen svar. Men dem flesta var typ: come home to me and we can have a little bit of fun...

Mina fans var verkligen galna men jag älskar dem! de är ju tack vare dem jag sitter här. Utan dem vore jag bara Justin...
Jag gick in och kollade mina mentions de var ju några stycken om man säger så. Jag RT några stycken och följde några. Ganska galet egentlgien hur glada dem blir av att jag gör de.
- Morning sweetheart, sa jag med en brittisk ton.
- Haha morning! svarade hon.
- Sovit gott?
- Jag har ju sovit jämte dig, right ?
Jag kysste henne hårt på munnen och la sedan min panna mot hennes.
- Du behöver verkligen borta tänderna.
Hon flög upp ur sängen och in på toan. Och börade bortsa tänderna.
- Haha jag skoja babe! sa jag och blinkade.
- Bitch! du får inte göra de. Jag blir så jäkla rädd!
- Haha du är alldlse för söt!
Hon var svart under ögonen av sin mascara ifrån i går. Men hon var fortfarande lika vacker...


Äntligen en ny episode. De var på tiden! Jag har nu anlitat en bloggare här på bloggen. Så de ska nog bli bättre nu! eller ja vi får hoppas de i alla fall! Puss!!

Comments
Written by: Johanna

mer mer :D

2011-06-09 @ 07:05:19 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Lina

Bra mer mer mer och mer ass bra.

Läs min novell om JUstin Drew Bieber.

2011-06-09 @ 13:18:02 - URL: http://biebstorie.blogg.se/



Written by: Anonym

awwezzoome!

2011-06-09 @ 17:02:10 -



Written by: L

Snälla Snälla, MER !! Jag e typ beroende av den här bloggen nu !! (: Snälla säg att de kommer mer :D

2011-06-12 @ 21:30:28 -



Written by: Sofia Ahlsten

Hej hej vad rolig dina inlägg är! lär med all säkerhet läsa dina poster lite mer. =) Hoppas du har en rolig vardag =P

2011-06-29 @ 02:22:04 - URL: http://jade.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback