Date: 2011-06-13 | Time: 16:48:15

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
2

My Favorite Girl 65

Hon var svart under ögonen av sin mascara ifrån i går. Men hon var fortfarande lika vacker...



nu va de dax att gå och äta frukost, jag hade redan klätt på mig men Bella hade bara pyjamas på sig. Hon tog bort sminket som var kvar sen igår och gick utan smink till frukost bordet…

Det fanns fullt av saker att äta men både jag och Bella tog pannkakor. Det var faktiskt rätt skönt att sätta sig vid ett frukost bord som en helt vanlig människa, det va ju inte ofta man fick göra det längre. Så fort man gick ner till frukost buffén på hotell så var det alltid fans där eller någon paparazzi som låtsades vara en vanlig människa, Jag älskar verkligen mina fans! det gör jag men ibland vill man kunna vara i ett rum utan att någon känner igen en eller bryr sig om vem jag e.

 

- vad tänker du på gubben? sa Bella plötsligt och jag vaknade upp ur mitt dagdrömmande

- jag tänkte på hur tur jag har haft och hittat dig.. sa jag och tog Bellas hand över bordet och kysste den.

- Aww..  sa hon log tillbaka. - så vad ska vi göra idag? frågade hon.

- Jag har tänkt och jag tycker att vi ska utforska Paris.. bara du och jag!

 

Bella:

 

åå va söt han va.. Han… och jag.. bara vi och Paris, HELT UNDERBART !  men mitt glada ansikte uttryck blev mer ledsnare

 

- Men Justin.. då har du nog glömt en sak.. sa jag och gav honom en liten ledsen minn

- vad då? vill du inte? sa han och lät bekymrad

- JO! det e såklart jag vill! mer än nånsin.. men du vet du har ju rätt många fans och paparazzisarna kommer ju knappast lämna oss ifred..

- ta de lugnt babe.. Jag har tänkt på allt! sa han och log

- Men hur?

- Du ska få se.. sa han och log flörtit mot mig och fortsatte att äta sina pannkakor.

 

Jag lutande mig tillbaka och kollade förvånat på honom… hur hade han tänkt att det här skulle gå?? Men jag va väldigt nyfiken på hur han hade tänkt att lösa de!

jag fortsatte att äta mina pannkakor jag med och kunde inte sluta tänka på hur han hade tänkt att fixa de här! Men tanken på att bara jag och Justin skulle få spendera hela dagen HELT SJÄLVA gjorde mig så himla glad inombords så de spelade ingen roll vad han hittat på. När vi ätit klart så gick jag tillbaka till Justin's rum och sminkade mig på nytt medans Justin gick och pratade med Kenny om nått. När jag hade sminkat klart mig så gick jag till min väska med kläder, hmm… vad skulle jag ha på mig idag.. Jag tog en vanlig vit klänning och ett par svarta ballerina skor.

 

- Är du redo gumman?

hörde jag plötsligt bakom mig.

 

- woww ! va du skräms ! sa jag och hoppade till.

- oj.. förlåt de va inte meningen sa han och gick fram till mig, tog sina händer runt min midja och trök mig intill honom och  pussade på min panna. - e du klar för att åka? sa han och gav mig ett leende.

- japp sa jag och la händerna runt hans nacke och tittade honom djupt in i ögonen, det slutade med en lång romantiskt kyss… så mumsigt.. ^^

 

- eyyy!! ungdomar ska vi åka? ropade Kenny utanför.

- Kommer! skrek Justin -kom så går vi.. han tog min hand och så gick vi ur bussen. När vi kom ut så var det några fans som stod där.

 

-JUSTIN!! snälla kan vi få ta en bild med dig?! SNÄLLA !! VI ÄLSKAR DIG!!

 

Han gick fram till dom och tog kort och skrev några autografer, när han va klar tog han min hand och lede mig till bilen, jag kände att han höll i min hand hårt.. och hans andra hand va ihop knyten som om han va arg.. va han arg eller vad hade hänt? han öppnade bildörren så jag kunde hoppa in sen flyttade jag in lite så han också kunde hoppa in, jag lutade mig mot Justin och han la sin arm mot mig och så började Kenny köra..

Under hela bilresan satt Justin och tittade ut genom fönstret. Jag tittade upp och han såg faktiskt lite ledsen ut..

 

- Älskling, hur mår du? viskade jag

- .. helt okej… sa han och log men direkt efter gick han tillbaka till det ledsna minen fortsatte att titta ut ur fönstret.

- okej.. sa jag och blundade.

 

Jag trodde inte ett dugg på honom! ne.. de gjorde jag inte.. inte ens en sekund. Helt plötsligt pussade han mig på pannan och sa att vi va framme, oj.. jag måste visst ha somnat! han hoppade ur och  gav mig hans hand så jag kunde hoppa ur. Vi va i ett garage men vart?

 

- vart e vi? frågade jag samtidigt som jag kollade runt.

- du ska få en dag med mig som du nog skulle velat ha varje dag sa han och log, jag log tillbaka och tog hans hand.

 

Kenny lede oss till en hiss och sedan till en korridor som slutade med en dörr. Han öppnade dörren och vi kom  in till en slaks affär.. de va fullt av peruker, kläder , skor och mycket mer!!

Justin vände sig om och stod mitt i mot mig, han tog mina händer och tittade mig i ögonen.

 

- Bell.. Idag ska vi få vara ett normalt par! Inga paparazzi eller nått… bara DU och JAG som jag sa..

- åh Justin… jag tog min hand på hans kind och jag kände hur mina ögon blev tårögda, jag kunde inte fatta att jag skulle få en helt VANLIG dag med Justin, inga paparazzi, inga fans, ingen Kenny! (jag har inget emot Kenny eller hans fans men ibland vill man bara vara ensam med honom ;-) )

- Men hur hittade du de här stället på så kort tid Justin?? frågade jag och kollade runt som om jag aldrig hade sätt nått liknande (vilket jag inte hade haha)

- Jag ringde Miley Cyrus, det är den här affären hon får sina Hannah Montana peruker ifrån..

- wow det här är så coolt!! sa jag och stannade vid några peruker.

 

Justin började prova peruker och jag med. Först började vi prova lite på skämt och vi hittade några vi såg riktigt roliga ut i så vi fick ett gott skratt ! men nu va vi tvungna att hitta varsin för vi hade inte hela dagen på oss. Justin skulle ju på interview hos ''Letterman'' kl 8, tillslut hittade vi varsin peruk. Vi var ju tvungna att ha färger på perukerna som inte var lik våra riktiga hårfärger , så jag hittade en blond peruk ( jag som alltid velat prova att vara blond ! xD ) och Justin hittade en svart peruk. Sen tog en av dom som jobbade där fram två fint inslagna lådor som hon gav till Justin och han gav en till mig,

 

- Här sa han och sträckte fram en utav lådorna.

- Vad är de för nått? sa jag och försökte att lista ut va de va i lådan genom att skaka lite lätt på den.

- Det är kläder som jag har beställt till oss, du vet vi kan ju inte komma ut i samma kläder fast med annorlunda frisyrer.. då skulle dom veta att de va vi haha sa han och blinkade till mig

- Ne.. juste, om jag ändå hade varit lika smart som dig Justin ! sa jag ironiskt och puttade lite på honom.

- HAHA aa tänk om.. sa han och blinkade.

 

sen gick vi in i varsin provhytt och bytte om, jag hade ett par jeans shorts, ett par rosa sandaler och en randig t-shirt där det stod '' 93 LOVE'' på, faktiskt riktigt snyggt, han hade rätt bra kläd smak ialla fall tänkte jag för mig själv och småskrattade. Justin hade en ljus grön randig tröja, ett par ljusgrå jeans och ett par grå skor. När vi kom ut från provhytten så hjälpte dom som jobbade där oss på med perukerna, HAHA de så så verkligt ut! när vi var klara gick vi ut till garaget igen så gick jag och Justin och satte oss i en annan bil, den va vit och såg ut som en BMW. Kenny tog den andra bilen och åkte iväg först så alla paparazzi skulle tro att vi va i den bilen. Vi tog på oss solglassögonen som vi var tvungna att ha på oss annars kanske dom kände igen våra ansiktet, sen åkte vi iväg..

 

_______________________________________________________________________________________________

hoppas ni tyckte om den!  kommenterna :-) //Mi

 

 

 


Comments
Written by: Anonym

HAHHAHAHA! Jätte bra kapitel ;D

2011-06-13 @ 17:45:49 -



Written by: Johanna

mer :D

2011-06-13 @ 18:17:15 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback