Date: 2011-06-26 | Time: 20:59:51

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
2

My Favorite Girl 68

- aa sa jag och bet mig i läppen drog mig intill han och det va 3 cm emellan våra läpper, han slickade sig om läpparna men knuffade mig ur hans grepp runt min midja.. Jag älskade och retas med honom sådär.. ;-)





- hörre dudu! kom tillbaka hit.. sa han och såg ledsen ut
- HA! nepp, jag är hungrig! pizza först! sa jag och såg överlägsen ut
Justin gick en  bit bort och ringde ett pizza bud och jag gick och satte mig på motorhuven.. Utsikten var helt underbar..
Hm.. Jag kom på att jag skulle prata med Selena om varför hon betedde sig så som hon gjorde men hur... jag måste få tag på hennes nummer, Justin kanske har de fortfarande.
- Nu är det beställt! hörde jag Justin säga samtidigt som han ställde sig mellan mina ben och höll ett stadigt grepp om dom.. Jag tog min armar runt hans hals och han smekte mina ben.
- Men hur vet dom vart vi är någonstans? sa jag och småskrattade.
- Jag såg en skyllt lite längre bort och så förklarade jag vägen
Jag log som svar samtidigt som jag smekte hans kind, Han hade fortfarande ruffsigt hår, Jag småskrattade lite
- Varför skrattar du ? sa han och log,
- För du e så sött.. jag log
Han kom närmare och närmare och jag förstod vad han skulle göra och nu kunde inte jag retas med honom, vi kysstes och han flyttade sina händer upp mot min rumpa och jag drog han närmare mig, vi blev avbrutna av lysset på pizza budets scooter som lös rakt på oss!
- WTF?! skrek Justin och höll för ögonen och jag gjorde de samma.
- Mr.White?
- Ja?
- Er pizza.
- Aha, kommer! vänta här Bell sa han kysste mig på kinden - ska bara betala..
- okej sa jag när han gick iväg kom jag på att jag kanske borde kolla efter Selenas nummer nu... jag hoppade av motorhuven och gick mot baksättet på Justins sida, jag såg att hans mobil låg där, jag tog den och gick in på kontakter.. DÄR ! nu hittade jag henne äntligen, jag tittade genom rutan rakt över och såg att dom va snart färdiga!! jag skrev nummret på min mobil så fort jag kunde och ''märkte'' henne som S. Nu var jag tvungen att skynda mig, jag stängde försiktigt dörren och sprang tillbaka till huven men jag hann inte.
- vad gjorde du ? frågan Justin
- ehh jag skulle kolla om de fanns en tröja eller nått jag frös lite.. He.he sa jag och satte mig på huven igen
- Vänta här, sa Justin och lämnade pizzan på huven och sprang bakom bilen och öppnade baklukan och kom tillbaka med en filt. Han satte sig på huven brevid mig och la filten runt oss..
och vi började äta, och så måste ju Justin lukta på sin pizza bit innan han äter de.. Typiskt honom!
- såå.. vad va de där med Mr.White? sa jag och skrattade
- du vet '' I'm a white boy, form Canada! '' så det blev white hehe
- just.. HAHA! du är rolig du sa jag och lutade mig åt sidan så jag kunde kyssa honom
sen sa vi inte så mycket, vi va så hungriga och vi satt bara och njöt av utsikten och när vi hade ätit upp så lutade vi oss mot vidrutan och Justin la sin arm om mig och jag lutade mig mot hans bröstkorg..
- Du Bell..
- mm
- det är MMVA snart..
- aa
- vill du gå med mig?
jag tittade upp mot honom
- självklart vill jag de!
sedan tittade jag på utsikten igen..
- Bra sa Justin och pussade mig på pannan
solen va påväg ner, så romantiskt.. den här dagen hade varit helt underbar! men det va inte slutet..
Jag kände Justins hand på var påväg under min tröja.. och hans läppar på min hals..
- kan vi inte fortsätta på det vi höll på med .. du vet förut.. sa han men flörtig sexig röst
- mm sure.. sa jag och började kyssa honom.
- kom, kom, kom sa Justin och tog min hans så jag ställde mig på knä, han ville att jag skulle sitta på honom (när man sitter med ett ben på vardera sida ) han verkade otålig så det är nog bäst att jag gör som han säger ;-) vi började kyssas mer och mer panssionerat, Jag tog av hans peruk och sen tog jag av min och slängde med håret som hade suttit mitt på huvet så mitt vanliga hår inte skulle synts genom peruken och snart va min tröja av.. och hans med efter några sekunder senare.. jag kände att saker började hända.. nere i byxorna.
- ska vi flytta oss in i bilen? frågade jag samtidigt som han kysste mig på halsen
-mm okej sa han och bet sig i läppen
han tog min hand och jag ställde mig på knä så han kunde hoppa ner från huven. när han hade hoppat ner från huven satte jag min ner så han va mellan mina ben och vi började kyssas igen, han va så oemotståndlig! han drog ner mig från huven samtidigt som vi kysstes och han höll om mig i midja, jag gick baklänges för vi ville inte sluta kyssa varandra. När han öppnade dörren till baksättet satte jag mig med benen runt honom, han tog ett stadigt grepp om mina lår puttade in mig och stängde bildörren sen la han mig försiktigt ner och sen... vet ni vad som händer...
30 min senare
det va fullt av imma på rutorna så man kunde knappt se ut! Vi rullade ner bli rutan och låg och flåsade ett tag..
- SHIT! skrek justin och började dra på sig byxorna
- MEN GUD VA ÄR DE !! sa jag och satte mig upp
- klockan är 10 över 6 ! jag måste iväg..!
- ..oh.. just.. sa jag och tittade ner besviket
- hey baby.. sa justin och tog sin hand under min haka och tog upp mitt huve.. - jag är ledsen.. och den här dagen har varit fantastisk, speciellt slutet... sa han och kysste mig
- mm sa jag och kysste tillbaka
nu var vi tvungna att skynda oss! vi tog på oss byxor underkläder och sen var vi tvungna att springa ut och hämta våra tröjor som låg på motorhuven, ta på oss dom och hoppa in i bilen, sen var det raka vägen mot Letterman!

___________________________________________________________________________________
hoppas ni tyckte om den! kommentera!! annars är de inte roligt att skriva! :-D / Mi

Comments
Written by: Johanna

mer !

2011-06-26 @ 22:55:23 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Julia

Meera <3 skit bra (Y) <3

2011-06-27 @ 14:28:56 - URL: http://justindrewbstory.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback