Date: 2011-03-05 | Time: 12:05:49

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
14

My favorite girl episode 26

Hmm...? undra vad det kan vara jag vill veta. För att få veta saker snabbare hade jag som liten lärt mig att man skulle sov . Så det var just det jag gjorde och snart var det morgon..
Jag somnade och drömde en underlig dröm. Jag var på en äng full av blommor, jag satt i det höga gräset och spelade gitarr, nynnade på Justins låt BABY och njöt. Plötsligt komm det fram någon som jag först inte kunde identifiera  men så efter ett tag såg jag ansiktet. Det var min syster, älskade syster. Hon sa så det ekade i huvudet på mig:
- Bella! ge aldrig upp hoppet, du är den enda som fortfarande kämpar och en dag kommer du inse varför.
-Emelie, vart är du?!! Jag ger aldrig upp! Var det enda jag hann säga innan jag vaknade igen.

Jag kollade ut igenom fönstret och det var fint väder idag och det bästa av allt: jag ska vara med Justin hela dagen! jag hoppade upp ur sängen och skuttade ner för trappan till köket medans mamma och pappa kollade underligt på mig. 
- ojoj, någon har vaknat helt på rätt sida ser jag! sa pappa medans han gjorde en flört min mot mig. 
- ohja jag är på toppenhumör, men jag ska hem till Justin snart så kommer hem sen ikväll skulle ja tro. sa jag glatt.
- "love is in the air" började mamma och pappa sjunga och stod upp och dansade samtidigt, jag kunde bara inte låta bli att skratta.

Jag klädde på mig och fixade mig lite med mascara och en ljus glittrig ögonskugga samt skruvade jag håret lite snabbt även fast han sa att jag inte behövde det. Jag började gå emot hans hus, på vägen tänkte jag på att det igentligen var ganska konstigt att både jag och justin hade ett förhållande för bara någon vecka sen och att vi redan kysst varandra, så då kom jag på en ide, jag visste inte vad han skulle säga men det skulle nog kännas bäst så här. 

Jag ställde mg utanför grinden. Det dröjde ett tag innan vakterna kom men till slut kom dem, och självklart undrade de vem jag var.
- Ehhm, jag heter Bella, eller Isabella menade jag och jag är Justins kompis, sa jag lite blygt. Vakterna trodde självklart att jag var ett galet fan fram till jag hörde Justin ropa mitt namn och han kollade på vakterna och sa:
-Detta är Bella och henne kommer ni alltid kunna släppa in när som helst. 
Jag fick komma in, fick en kram som känndes helt underbar och han visade mig vägen in till köket.Justin hade dukat upp hela bordet med mssa olika sorters mat som kunde passa till en frukost.
-Jag hoppas något av detta skulle passa damen , sa han och försökte flörta. 
-Ja det pappar perfekt! men det är bara en sak Justin, jag har en ide som jag tror hade varit bra för oss båda.. sa jag med en alvarlig röst.
Jag såg på Justins ansikts uttryck att han fick en alvarlig och rädd blick.

Förlåt för dålig uppdatering men jag har så mycket att göra denna helg. Men jag gör mitt bäst. OCh till min hjälp har ja underbara Lovisa som har skrivit denna episoden, visst var den bra? kommentera nu så hon vill skriva mer!!

Comments
Written by: Anonym

Meeeeer!!! <3 bibergasm haha xD

2011-03-05 @ 12:13:55 -



Written by: Anonym

Jättebra:DDDDDDD

mer?:)

2011-03-05 @ 12:47:47 -



Written by: Johanna

mer mer mer :D

2011-03-05 @ 16:30:42 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Alice

MEEEEEEER!! =)<333

2011-03-05 @ 18:31:50 - URL: http://aalicees.blogg.se/



Written by: ciaRA

SJUKT BRA! GIVE US MORE!!

2011-03-05 @ 20:23:40 - URL: http://meanyoume?.blogg.com



Written by: Angelina [N O V E L L E R]

skit bra! Mer ;D

2011-03-06 @ 00:12:07 - URL: http://typnoveller.webblogg.se/



Written by: Anonym

Galet bra!! Mer!!!

2011-03-06 @ 02:56:59 -



Written by: Hanna:)

Meeer:)

2011-03-06 @ 12:13:48 -



Written by: Frida<33

sjukt bra Meer<333

2011-03-06 @ 15:39:47 -



Written by: Anonym

meeeeeeeeer !!!

2011-03-06 @ 15:57:52 -



Written by: Julia

MEEER !! <3

2011-03-06 @ 18:07:07 - URL: http://justindrewbstoy.blogg.se/



Written by: Mimmi

jäättte superduper bra!

JAG har precis börjat läsa och har suttit framför din blogg heeeeeeeela dagen för att komma till kapitel 28 :)

Har ju gjort andra saker också men du fattar :D

2011-03-06 @ 21:10:38 -



Written by: Hanna:)

MEEEER!!:D JÄTTEBRA:)

2011-03-07 @ 10:03:43 -



Written by: Mimmi

MoRe!!!!!!!!!! ;D

I nead it :D

2011-03-07 @ 13:20:22 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback