Date: 2011-03-18 | Time: 21:16:58

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
3

My Favorite Girl episode 36

Jag drog av mig mitt tighta linne och satte på mig den. Tog av mig mina jeans och satte kröp sedan ner under det mysiga täcket. Det var skönt mot kroppen och jag kände att jag skulle somna vilken sekund som helst. Jag kände att Justin's arm kom runt min mage. Han la sig tätt in till mig och pussade mig i nacken.

Sedan somnade jag.

Jag vaknade på morgnen av att Justin drog bort gardinerna ifrån fönstret, så att rummet fylldes ut av morgon solen. Jag satte mig upp i sängen och sträckte på mig. Justin ställde en bricka på sängen med frukost till mig på.

- Naaaw, det hade du inte behövt, sa jag och tittade på allt. Det såg så gott ut.
- Jo då, allt för dig, sa han och pussade mig lätt på munnen.

Jag log stort i mot han och tog sedan en jordgubbe i munnen och lutade på bakåt i sängen.

- Förlåt att jag tar upp det, men vi måste ge pengar till dem där killarna, sa jag och fick en stor klump i magen när jag såg hur Justin såg på mig.
- Jag vet, svarade han och tittade ledset på mig. Hur ska vi göra?
- Jag vet inte? jag vill bara att allt ska bli bra igen. Men jag har ju inte pengarna, det är de.
- Finns det inget annat dem vill ha? förrutom pengar?

Jo, men inte en chans att jag tänkte låta dem göra det.

- Nej det finns det inte.
- Okej, men då måste vi få fram pengarna på något sätt. Jag kan sälja lite gammla kläder och så kan jag ge pengarna jag får ihop till dig och resten till välgörenhet? låter det som en bra idé?
- Superduper bra idé, du är bäst Justin.

Jag jag och kramade om han hårt.

- Nä du är, viskade han i mitt öra.

Jag log för mig själv när han sa det och pussade han i nacken. Han rös till - hans svag punkt, hihi.

Efter att jag hade ätit frukost så gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan. Jag hade fått låna solglasögon av Justin och en mössa för att ingen skulle känna igen oss. Tur för oss var det måndag och klockan var elva, så alla barn, tonåringar var i skolan. Vi gick in i sko butik. Justin hittade tre par skor han skulle ha. Och ja ett par. Men när jag såg prislappen la jag tillbaka dem på sin plats med en gång. Justin tittade frågade på mig.

- Ska du inte ha dem? frågade han.
- Nä dem var för dyra.
- Jag kan köpa dem åt dig?
- Nä det behövs inte.

Justin gick och betalade, eftersom ingen kände igen han fick han inget gratis, som han brukade. Seda gick vi in i min favorite affär med hur fina kläder som helst. Jag hittade en jätte söt tunika jag bara var tvungen att köpa. Och ett jätte fint armband. Fast det tvingade Justin sig till att betala.

- Är du hungrig? sa han när vi gick förbi ett starbucks café.
- Inte jätte, men en liten fiak hade inte suttit fel.
- Kom så går vi in, sa Justin och öppnade dörren.

Vi beställde och gick sedan och satte oss jämte ett fönstert. Vi småpratade och skrattade mycket. Det var mysigt. Jag tittade ut genom fönstret och såg då en man med kamra gå förbi och ta kort på oss. Justin höll i min hand och hade såklart tagit av sig sina solglasögon. Typiskt! Jag hade bara tagit av mig mössan.

- Shit, vi måste dra! sa Justin och tog min  hand och vi sprang ut genom caféts baksida.

När vi kom hem så började vi att rensa Justin's garderob för att hitta kläder som vi skulle sälja. När vi satt på golvet för att välja bland alla kläder vi hade slängt ut ur garderoben, tog Justin upp sin mobil och riktiade den i mot mig.

- Vad gör du? frågade jag.
- Jag tar kort på dig.
- Varför det?
- För att du är så söt.

Jag rodnade och log.

Bra dåligt?

Jag åker till sälen i morgon som uppdateringen kommer inte att vara den bästa. Men jag ska göra så gott jag kan! Har Lovisa till hjälp också! :D

Comments
Written by: Madde

Fett bra :)

2011-03-19 @ 02:44:45 - URL: http://karinbeatrice.blogg.se/



Written by: wilma

Och jag åker till sälen imorgon!:)

2011-03-19 @ 07:52:43 - URL: http://wilmadalbarkk.devote.se



Written by: Anonym

den var braaa!! meer! :DDD

2011-03-19 @ 08:55:17 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback