Date: 2011-03-20 | Time: 20:13:55

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite girl episode 37

- Vad gör du? frågade jag. 
- Jag tar kort på dig.
- Varför det? 
- För att du är så söt.


Jag rodnade och log.




Justin böjde sig fram och kysste mig. Plötsligt hörde vi hur någon kom upp i trappan, med tunga kliv. vi båda spärrade upp ögonen mot varandra och blev alldeles stilla. Dörrhandtaget trycktes sakta ned och vi såg en fot förflytta sig in emot oss. Jag kollade upp mot ansiktet och där såg jag Kenny! Justin hade också sett honom och vi båda skrattade med tanke på hur rädda vi blev.
-Vad skrattar ni åt ungar? frågade han med ett flin.
- Nä ingenting speciellt, sa Justin snabbt.
- I alla fall, Justin vi ska på ett möte ikväll och du vet vad det är om!? sa Kenny och spärrade ögonen på honom. 
- Ja... sa Justin med en låg röst och kollade ned i marken.
- Men vi ses, ha det bra Bella och Justin! sa Kenny halvvägs ut ur rummet. 

Vad var det där? Tänkte jag men innan jag visste ordet av det kom justin och kramade mig hårt. Jag kände att han skakade, han grät!
- Justin, varför gråter du?

Han svarade inte utan grät bara ännumera. Jag kramade honom tillbaka och sa att vi kunde gå och sätta oss i sängen istället och det ville han. 

Jag såg hur justins mobil plingade till för han fick ett sms.

-Du Kan hämta den, sa justin

Justin

Bella gav mig mobilen och jag läste medelandet där det stod"en bil kommer  vid 7 utanför ditt hus, be there" från kenny.
fan att något alltid ska förstöra. Jag vill bara vara en vanlig kille, som kan befinna sig överallt utan att bli överfallen utav 100000 tjejer och paparazzis, men jag har ett underbart liv nu med, tänk för 10 år sedan satt jag på gatan och fick sjunga för att ha råd med mat.

-Ska vi gå en promenad? föreslog Bella.
- Ja det hade inte suttit fel, kanske kan gå och ta en glass på stranden?
- Blir great!

Vi började gå, men det var en moppe som sakta rullade bakom oss hela vägen vi gick, det kändes skumt och just då såg jag den komma upp brevid oss, på moppen satt en av killarna vi sprungit ifrån igår.
"fan" tänkte jag!

Denna episoden har Lovisa skrivit! Hoppas att ni gillar den, KOMMENTERA! <3

Comments
Written by: elin

har inte läst hela novellen (alltså inte alla chapters saker xd ) asbra :D<3

2011-03-20 @ 22:13:23 - URL: http://elinohrn.devote.se



Written by: Anonym

oohh bra en till nu

2011-03-21 @ 15:13:09 -



Written by: Mohaha

Vi vill ha nästa del,vi vill ha nästa del,vi vill ha nästa del(^^)

2011-03-22 @ 20:30:27 -



Written by: c

Jätte bra mer mer mer :D

2011-03-22 @ 22:02:40 - URL: http://bieberme.blogg.se/



Written by: alicia

mer mer mer

2011-03-24 @ 21:26:24 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback