Date: 2011-03-28 | Time: 21:33:27

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
3

My Favorite Girl episode 39

Han började att kyssa min passionerat...

Han la sig över mig i sängen och kysste mig hårt.

- Justin? sa Pattie och öppnade dörren just då höll Justin på att ta på mitt ena bröst.
- MAMMA! du kan väl knaka? sa Justin och reste sig hastigt upp.
- Förlåt, kan jag få snacka med dig?

Han gick bort till henne och vände sig om i mot mig. Gjorde en rolig min och gav mig en släng kyss. Sen gick dem ut ur rummet.

Justin

Jag ställde mig inne i mammas rum och vi tittade bara på varandra för en stund.

- Är allt bra mellan dig och Bella?
- Ja? varför skulle det inte vara det?
- Jag trodde det var slut mellan er två?
- Nej det är mellan mig och Selena som det är slut.
- Okej, jag hoppas ni skyddar er. Jag vill inte att du och Bella upprepar mitt tonårsliv.
- Inte jag heller. Ja mamma vi skyddar oss, vi har inte ens haft det än.
- Men har...nej det var inget.
- Ja mamma jag hade sex med Selena och jag ångrar det som in i helvete!
- Inga svordomar!

Jag gjorde en ledsen min och gick sedan in till Bella igen som satt i sängen och höll på med min mobil. Hon var lika snygg som vanligt. Hon tittade upp när jag kom in och log i mot mig.

- Vad gör du? frågade jag.
- Nä inget, sa hon och la ifrån sig min mobil med än gång och log ett skumt leende.
- Jaså det säger du, jag kanske ska ta och twittra nu då, svarade jag.

Jag tog mobil och satte mig i sängen jämte Bella. Hon la sitt huvud på mitt knä och tittade upp på mig. Hon log och kittlade mig lite på magen. Jag skrattade. Jag tryckte på min twitter-app som jag hade på min Iphone. Jag gick in på dem tweets jag själv hade skrivit. Men nej hon hade inte skrivit. Konstigt? det brukade alla göra när dem tar min phone. Jag tittade på min profilbild tänkte ändra för jag var trött på den gamla. Men det var redan en ny. Det var en bild på mig och Bella. När jag pussar henne på kinden. Jag bytade snabbt.

- Var bilden inte fin? frågade hon och såg lite ledsen ut eftersom hon såg min ledsna min.
- Jo absolut, men mina fans vet ju inte riktigt om att vi är tillsammans än och jag vill inte att dem ska få reda på det genom en bild.
- Okej, sa hon grinigt och reste sig upp och gick bort till fönstret.

Jag la ifrån mig mobil och gick bort till henne. Jag kramade henne och drog in hennes underbara lukt och pussade henne på kinden. Jag kände efter vilken lukt det var. Jag kände igen den. Det var Britney Spears Fantasy. Haha vilken geek jag som kunde det. Men jag älskade den perfymen på tjejer. Det

- Du betydder verkligen mycket för mig Bella. Men jag vill berätta för dem "live" liksom. Så att dem vet att det verkligen är sant. Men vi kanske ska vänta lite. Dem vet ju knappt att jag har gjort slut med Selena.
- Det är lugnt. Du betydder mycket för mig också.

Hon vände sig om och kysste mig. Jag hade mina händer på hennes rygg. Efter ett tag hångel gick vi ner och åt lite tacos och tittade på film. Vi såg på Pirates of the Cariben 2. Då slog det mig att min premiär av Never Say Never var snart. Shit. Det hade jag helt glömt...hur skulle jag göra nu med Selena och allt?

Bra/dålig?Hur ska det för Justin med permiären nu då? vad tror ni?

Förlåt för dålig uppdatering men jag har ju som sagt vart bortrest och så har jag lite i skolan nu också som jag måste ta igen.

Är det någon mer än jag som ska till Danmrk på fredag och se Justin Bieber?

Comments
Written by: Stella

jättebra! mer :D

ska inte se han, skulle velat :(

2011-03-28 @ 22:11:54 - URL: http://baouden.blogg.se/



Written by: Baby baby baby

tycker justin borde ta bella i stjärten

2011-03-28 @ 23:04:32 -



Written by: Johanna

mer :)

2011-03-29 @ 06:49:29 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback