Date: 2011-05-09 | Time: 19:21:52

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite Girl 58

Vi satte oss ner och jag åt den godaste förrätt och huvudrätt jag någonsin hade ätit. De var ortroligt gott. Efter att ha ätit de gick vi ifrån bordet ett tag. Vi ville smälta maten så att efterrätten fick plats. Vi ställde oss i mot räcket och såg ut över Paris, de var så vackert. Justin stod bakom mig. Han luktade väldigt gott och jag ville bara äta upp han, men de fanns ingen plats i min mage.

- Jo du Bella de en sak jag länge har velat säga dig..

Jag vände mig om så att jag såg rakt ini hans vackra bruna ögon. Jag fick fjärilar i magen och var spänd på vad han skulle säga. Han log och pussade mig på kinden.

- De är så här Bella, vi har ju kännt varandra ett bra tag nu. Men de känns som att jag har kännt dig hela livet. Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag skulle inte kunna föreställa mig ett liv utan dig. Jag älskar dig Bella, de kommer jag alltid att göra.

Jag var helt chokad. Aldrig tidigare hade en kille vart så snäll i mot mig. Jag hade tårar i ögon. Jag slängde mig runt hans hals och kysste han.

- Jag älskar dig med Justin.

Varje gången en kille hade sagt att dem älskar mig tidigare i mitt liv hade de vart för att jag hade legat med dem hela tiden. Jag hade verkligen vet helt cp ett tag. Men tack vare Justin var jag nu en normal människa. eller normal ingen är normal för ingen är som en annan.

Vi kysstes ett tag. Sen tittade han på mig med tårar i ögonen. Jag visste att han tänkte på att jag var tvunegna tt åka hem i morgon. Vi skulle inte ses på två månader.

Efter en lång och underbar middag åkte vi hem. Vi var galna båda två så kläderna åkte dirket. Vi höll på i säkert två timmar. Sen duschade vi tillsammans och hade de allmänt mysigt. Vi beställde upp champnage och jordgubbar till rummet och även en chokladfontän. Vi satt och drack champange och doppade jordgubabr i choklad. De var så himla gott. Jag hade en jordgubbe mellan mina läppar som Justin tog med sin tunga, sexi boy!

Jag tittade på klockan, den var snart halv fyra på morgonen. Vi borde kanske sova nu.

- Justin de är nog dax att vi sover.
- Mmmh de tror jag med. Men jag vill inte. Jag ville inte sova, då mister jag tid med dig. Jag kommer vara utan dig i två månader. Jag kommer inte överleva.

Jag la mitt huvud i mot hans svettig bröst och andades tungt. Jag skulle inte heller överleva. Vad skulle jag ta mig till? Justin pussade mig på huvudet och tog ett djupt andetag.

- Vi kommer att klara de.

Vi la oss ner i sängen. Lakanen var blöta av vårat svett så vi ringde till rommsverice så att dem kom med nya till oss. Fast vi bäddade själva. Justin höll om mig när vi skulle sova. De blev väldigt varmt. Men det strunade vi i.

När jag vaknade nästan morgon. Hade jag tårar i ögonen. Justin sov fortfarande så jag gjorde mig i ordning. När jag var klar hade Justin fortfarande inte vaknat. Jag visste inte om jag skulle ge mig iväg utan att Justin hade vaknat. De skulle bli lättare så. Men jag ville samtidigt ha en sista kyss som minne av han. Natten vi hade tillbringat tillsammans i natt skulle jag i och för sig aldrig glömma. Jag gav han en puss på kinden och gick sedan ut ifrån hotellrummet. Jag tog en taxi till flygplatsen. Tårarna rann ner ifrån mian kinder. Två månader och Justin var det ändå som fanns i mitt huvud.

Justin

Jag vände på huvudet för att ge Bella en morgon kyss. Men där var ingen Bella. Jag gick upp ur sängen kliade mig i håret och såg mig omkirng. Hon var ingenstans. Hon hade kanske gått ner till lobbyn eller någonstans för att fixa frukost? jag tog upp min mobil och ringde hon.

Bella

De kom upp på skärmen på min blackberry att Justin ringde. Eller de stod babe(L) is calling. Jag tryckte på igga samtalet. Två sekunder senare ringde han igen. Nu tryckte jag på grön lur.

- Ja? sa jag med gråten i halsen.
- Var är du?
- I en atxi påväg till flygplatsen.
- Va, varför?

Jag hörde hur han började ta på sig kläder och sprutade parfym på sig.

- Varför väckte du mig inte?
- De skulel bara göra mer ont då.
- Men jag hade ju en överraskning och allt!

När han sa de brast jag ut i grått. Han var världens underbaraste kille och nu skulle jag vara utan han i två månader.

- Kom tillbaka hit nu! nästan skrek han i telefonen.

Jag la på.

- Vände är du snäll! sa jag till taxichaffisen.

Han gjorde som jag sa...

Kommer mer snarast om ni kommenterar mkt!

Vet att uppdateringen suger, men har fet mkt i skolan nu så hinner inte med bloggen!

Comments
Written by: SandraAlexandersson

Jätte bra !! :D , längtar tills nästa del :)

2011-05-09 @ 20:35:33 - URL: http://sandraalex.blogg.se/



Written by: Anonym

Snälla hon kan följa med så dom slipper vara ifrån Varandra sålänge!!! Biebergasm snart x) <33

2011-05-09 @ 21:19:15 -



Written by: Anonym

undra vad han har för överraskning? :DDMEER! :D

2011-05-09 @ 21:20:23 -



Written by: Johanna

mer mer :D

2011-05-09 @ 21:46:09 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: bieberlover

mer :)

2011-05-15 @ 19:42:11 - URL: http://bieberlover.webblogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback