Date: 2011-05-09 | Time: 22:03:59

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
7

My Favorite Girl 59

När han sa de brast jag ut i grått. Han var världens underbaraste kille och nu skulle jag vara utan han i två månader. 

- Kom tillbaka hit nu! nästan skrek han i telefonen. 

Jag la på. 

- Vände är du snäll! sa jag till taxichaffisen. 

Han gjorde som jag sa...

De tog ungefär fem minuter för oss att komma fram till hotellet igen. När jag kom innanför vårt hotellrum var de tomt. Det fanns inte en väska eller någonting.
- Here I am babe!
Jag vände mig om. Där stod han med sin stora resväska och log så där sexigt som bara han kunde. Jag släppte mina väskor på golvet, gick snabbt fram till han och tog tag om hans nacke. Jag drog han intill mig och kysste han hårt. Efter kyssen stod vi med våra pannor i mot varandra och bara log.
- Varför ska du dra ifrån hotellrummet? frågade jag. Du ska ju vara här i fyra dagar till.
- Jag vet, men jag tänkte flytta in i turnebussen nu. Som du märkte var de galet utanför. Dem vet ju att jag är här nu.
- Ja de är klart, hoppas du får de trevligt! sa jag.
Tårarna brände bakom ögonlocken. Men jag ville inte gråta. Jag skulle klara de här, never say never,right? Justin tog sin hand på min arm och tittade mig i ögonen. Han började att skratta lite lätt. Jag fattade ingenting.
- Jag hoppas du kommer att trivas i den, den är inte så stor men ja den duger.
Jag fattade ingenting. Vad snackade om.
- Bella?
- Vad snackar du om? frågade jag.
- Du får följa med på turnén. Jag fick reda på de igår. Men jag ville säga de idag på morgonen. Men bara om du vill då såklart!?
- Skojar du, de är klart jag vill.
Jag slängde mig runt hans hals igen. Sen gick vi ner till köket och gick ut bak vägen ifrån hotelet. Där stod Justin's turnebuss parkerad. Vi gick in i den. Vi kom in till "hans rum" han hade spiderman täcken. Naaaw vad gulligt. Jag satte mig i sängen och hoppad upp och ner lite.
- Haha vad gör du babe?
- Känner efter om den här sängen är skön, jag ska ju faktiskt sova här i två månader.
- Haha vem har sagt att vi ska sova? sa han och puttade mig ner på rygg i sängen. Han satte sig över mig och kysste mig passionerat
- Eeehmmh? ursäkt mig?
I dörröppning stod Pattie och höll i min handväska. Oh shit inte igen!
- Hej Pattie, sa jag.
- Hejsan Bella! hur mår du?
- Bara bra, själv?
- Super bra, här är din väska.
Jag tog i mot den och log i mot henne. Sen återgick jag till att kyssa Justin...

Kort episode know, men hinner inte skriva mer idag, sorry!

Comments
Written by: Johanna

mer :D

2011-05-10 @ 07:14:04 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: SandraAlexandersson

Jätta bra! :D

2011-05-10 @ 15:25:48 - URL: http://sandraalex.blogg.se/



Written by: Anonym

Meeer!! Love!! <333

2011-05-10 @ 21:53:59 -



Written by: amina

skriv mer snälla :D :D :D :D :D :D

2011-05-12 @ 19:40:32 -



Written by: elin

asbra ;)

2011-05-13 @ 18:24:57 - URL: http://elinohrn.devote.se



Written by: Ebba

jättebra! Meer <3

2011-05-15 @ 01:17:22 -



Written by: Justin Bieber Novell

Hej, jag skriver 2 Bieber noveller, jag älskar verkligen din novell och undrar om du kanske kan läsa min, fast bara om du vill :)

2011-05-16 @ 17:02:20 - URL: http://justinbstoriies.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback