Date: 2011-05-23 | Time: 20:22:24

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
4

My Favorite Girl 61

I dörröppning stod Pattie och höll i min handväska. Oh shit inte igen!
- Hej Pattie, sa jag.
- Hejsan Bella! hur mår du?
- Bara bra, själv?
- Super bra, här är din väska.
Jag tog i mot den och log i mot henne. Sen återgick jag till att kyssa Justin...

Efter att vi hade höllt på i ungefär en kvart skulle vi äta lunch. Vi gick ut till de lilla köket och åt. I kväll var det dags för Justin's andra My world tour att ta start. De skulel bli helt crazy hade jag hört. Dem hade snackat om han på radion, tv:n, stod om han i alla tdigarnar och han var på bilder överallt i helan Paris. Showen hade blivit utsåld på mindre än en halvtimme. Jag visste att Justin var stor och känd, men inte riktigt så här känd. För detta var verkligen crazy!

Vi åkte bort till arenan där showen skulle vara ungefär en fem timmar för showen. Justin hade lite soundcheck och latjade omkring runt om i arenan och bara höll på. Han var helt hyper idag. Alla kände på sig att detta skulle bli en galen show. De låg liksom i luften.

- Justin, chilla ner lite nu. Du kommer inte att någon energi över till showen också. Och tänka på rösten!

Justin nickade bara till svar och log. Han drog med mig bort till han logé. Där inne fanns de mest. I stort sätt allt man kunde behöva.

Han tryckte upp mig imot ett hörn och kysste mig.

- Jag vill ha dig nuuuuuu...
- Justin, inte nu!
- Why not?
- Du får vänta tills ikväll.

Han gjorde hundvalpsminnen och bet sig i läppen. Men jag gav mig inte. Jag kysste han och retades lite med han och satte min hand på hans innelår. Jag skrattade lite elakt när jag tog bort handen och gick ut ur logén. När jag kom ut såg jag ett bekant huvud. De var Jasmine. Jag hade checkat in några av hennes låtar och dem var faktiskt okej. Men vad gjorde hon här?

Justin kom någon minut också ut ur logén och hade nu bytt om. Han hade sina nya My World tour kläder på sig.

- Heeey cutie, sa han och kysste mig.

Just då gick Jasmine förbi.

- Nämen hej Jasimine! Shit vad längesedan de var vi sågs.

Han gav henne en stor kram och jag såg hur glad hon blev.

- Ja de var de verkligen!
- Hur är läget med dig då?
- Jo det är fint, svarade hon. Själv?
- Super duper! Ska vi gå ut och köre overboard en gång så att allt är bra och så?
- Sure!

Båda två gick ut på scénen för att köra igenom Overboard. Som jag nu hade förstått att dem skulle framträda tillsammans ikväll, spännande.

Jag stod bakom scén och tittade på. Jasmine var verkligen duktig. Inte lika dutkig som Justin, såklart! Men ändå. Jasmine gick sedan av scén och gick till sin logé för att göra sig i ordning.

- Kan inte du prova en gång Bella? frågade Justin.
- Ursäkta? Ska jag sjönga?
- Ja kom igen.

Justin tog min hand och drog mig ut på scén. Jag såg hela arenan framför mig. Jag fick ont i magen av kännslan. Förra gången jag hade stått på scén var med min syster. Och någon veclka efter det hade hon försvunnit. Men jag skulle inte vara svag längre jag skulle klara de här.

Justin gav mig micken som Jasmine precis hade haft. Jag tog den och musiken börjades att spela. Jag började att sjönga och Justin tappade sig mickrofon så att det lät ett hemskt ljud för en kort stund. Han tittade på mig med en kort stund.

Jag slutade att sjunga och tittade på han.

- Vad är det?
- Du sjunger ju som en gud typ. Varför har du inte sagt nåt?

Jag hade aldrig sagt de till nån dirket. Jag var faktiskt (inte för att skryta) riktigt duktig på att sjunga. Jag och min syrra hade blivit erbjudna skivkontrakt, innnan hon försvann. Så när hon gjorde det så ville jag inte ha de. Skulle jag våga berätta det för Justin ?

Sämst uppdateringen, know! Men mitt internet har nt fungerart. Sorrrrry!

Comments
Written by: Anonym

omg! jag kan bara tänka på hur hon sjunger om justin tkr attt hpn sjunger bra! :DD MEER NUU!! :D

2011-05-23 @ 20:43:38 -



Written by: Linnéa

Jätte bra !!!

Super awesome !! :D

2011-05-23 @ 21:28:19 -



Written by: Johanna

mer mer :D

2011-05-23 @ 21:36:09 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Marigona!

Jätte duktigt skrivet.. skriv lite oftare för annars glömmer man av vad som handlade i kapitlet innan! :)

ett tips bara ! ;d

2011-05-24 @ 09:25:33 - URL: http://biiieberfever.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback