Date: 2011-05-25 | Time: 19:54:30

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
9

My Favorite Girl 63

När klocka var tio i åtta. Hörde jag ur alla började att skrika som galningar...

Musiken till love me började att spelas och rök och gröna strålar kom på scénen. Justin började att åka upp ur golvet och sa en kort stund där efter "its's JB"

Då flippade verkligen alla ut som tusen. Nu menar jag verkligen flippa ut! Jag stod bakom scén med Pattie och kollade på under hela konserten. Justin var sjukt taggad ikväll. Så allt gick super bra! När de var dags för Never Say Never ställde sig Jaden jätme oss och väntade på att springa in på scén.
Efter showen kom Justin fram till mig och gav mig en stor svettig kram. Han var riktigt varm och var svettig överallt. Fast det var inte så konstigt.
- Shit vilken grym show! En av dem bästa ever! sa Justin och öppnade dörren till sin logé. Vad tyckte du älskling?
- Jo den var sjukt bra! Aldrig sett något bättre.
- Du har ju aldrig sett någon tidigare så de är ju inte så konstigt, haha!
- Haha de är sant, svarade jag  och fortsatte att skratta.
Justin gick fram till mig och kysste mig mjukt med tugan. Han hade sin stora händer på min rygg men dem började att glida ner i mot rumpan. När Justin slutade att kyss mig stod vi bara och tittade på varandra och var helt tyst. Sen öppnades dörren och Jaden kom in.
- Bra jobbat bro! sa Justin och gjorde samma hälsning som tidigare idag.
- De samma ! hela crewet tänkte dra ut och äta. Hänger ni på?
- Absolut men jag måste dusch först så kommer om en halvtimme!
- Du då Bella?
- Jag hänger helt klart med, svarade jag. Var ska vi äta?
- Venne tror de skulle vara någon italiensk resturang.
Jag gjorde tummen upp och väntade på att Jaden skulle gå ut, vilket han gjorde efter en stund. Då gick jag med raska steg fram till Justin och drog av hans tröja. Jag ville ha han. Jag ville ha han NU! vi gick tillsammans bort till duschen samtidgt som vi kysstes - passionerat. Han drog av mig mina kläder och snart hade ingen av oss några kläder på oss.
Justin satte på duschen och snart var vi båda blöta( misstolk(;) Ja ni fattar ju hur de här slutar eller hur?
Efter att vi hade "duschat" och tagit på oss våra kläder gick vi ut till Justin crew. Alla tittade kosntigt på oss. Tänk om dem hade märkt att vi hade haft sex i duschen?! fan vad pinsamt i så fall!
- Varför tog de så lång tid? frågade Scooter och kom fram till oss.
- Eh, vi snackade om en sak bara, svarade Justin och vände huvudet i mot mig och blinkade.
Jag var nära på att börja skratta men jag höll mig. Hela crwet + jag då. Gick till en italiensk resturang som låg i närheten. Jag beställde en spagetti och köttfärsås och Justin en pizza. Hela crewet satt och små pratade och hade de allmänt trevligt.
Helt plöstligt öppnades dörren och in kom Selena...

Comments
Written by: Johanna

mer mer :D

2011-05-25 @ 21:36:35 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Linnéa

skiiiitt bra !!

Love it :D <3

2011-05-26 @ 16:01:26 -



Written by: amina

snälla skriv nästa idag :D

2011-05-26 @ 18:18:56 -



Written by: Anonym

MEER!;)

2011-05-27 @ 17:52:42 -



Written by: Fredrika

Jag älskar din blogg, läste precis hela The next Mrs. Bieber den va as bra och det är den du håller på med nu också! :D

2011-05-30 @ 20:19:50 - URL: http://jbberattelser.blogg.se/



Written by: Fanny

Skit bra, skulle du kunna besöka min blogg. Har precis börjat med en novell och skulle behöva lite Feedback. TAck skit bra novell! :)

2011-05-30 @ 20:45:18 - URL: http://enjustinbiebernovell.blogg.se/



Written by: Ninjabaltz

Mer den äger ju<33

2011-06-02 @ 08:54:30 -



Written by: Anonym

mer mer mer!

2011-06-02 @ 17:27:42 - URL: http://jjennymalvaa.blogg.se/



Written by: Diana

Besök min novellblogg :) http://www.mylifeismydream.blogg.se

2011-06-03 @ 20:34:23 - URL: http://mylifeismydream.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback